לרוב, כל בית עסק או חברה יחפשו דרכים לשווק את עצמם ולפרסם בקרב הציבור על מנת להגיע לתודעת הציבור ולצבור קהל לקוחות יציב אשר יביא להכנסות צפויות מדי חודש לבית העסק. הדרכים לפרסום ושיווק הינם רבות ושונות אך יש לדעת לעשות זאת נכון. ישנם בתי עסק וחברות שינסו לעשות זאת בעצמם ולחסוך בתקציב המיועד לפרסום ואילו חברות אחרות ישכרו את שירותיהם של משרדי הפרסום השונים הנמצאים ברחבי הארץ. יש מבחר לא קטן וכל משרד מציע שירותים שונים ושיטות שונות. חשוב לבדוק מי אותם אנשים אשר עומדים מאחורי אותם משרדי הפרסום ומה השיטות בהם הם נוקטים וכמובן האם שירותיהם והצעתם תואמים את התקציב שעומד לרשותכם.
ישנם משרדי פרסום שונים המציעים פרסום ושיווק לבית העסק בשיטות שונות ודרך מדיות שונות בהתאם לתקציב. פרסום יכול להתבטא בהפקת פרסומות למדיה, פרסום על שלטי חוצות או פרסום ושיווק באתרי אינטרנט שונים וברשתות החברתיות. לכל בית עסק יש תקציב שונה העומד לרשותו ועל אותו משרד פרסום להתחשב בנתון זה ולנסות לפעול על פי זה ולהוציא את המירב. הקושי הגדול הוא להצליח לפרסם בצורה הטובה ביותר את אותה חברה ולהגיע אל כמה שיותר אנשים. במקרים בהם התקציב נמוך יש לחפש אחר דרכים יצירתיות ומקוריות על מנת לעשות זאת נכון ויעיל. בנוסף יש לדאוג למיתוג העסק ולייצר לוגו קליט ומדליק לאותה חברה.
מיתוג עסקי הכרחי לחברה שכן משמעות החדרת הלוגו לתודעת הציבור היא שבעתיד, יהיה מספיק רק להראות צבע או סמל או משהו שקשור ללוגו החברה על מנת שהצופים כבר יבינו שמדובר בחברה הספציפית הזאת, ואם אותה חברה הגיעה לרמה בה היא יכולה להרשות לעצמה ליצור פרסומת ללא הזכרת שמה ובכל זאת אותם צופים ידעו שמדובר באותה חברה אזי משמעות הדבר שאותה חברה הצליחה לבסס את עצמה ולהגיע להכרה בפני הציבור הרחב.
חברות פרסום ושיווק רבות מציעות את שירותיהם לבתי עסק וחברות על מנת לעזור להם למנף את עצמם אך חשוב לבדוק מי אותם בתי עסק שעבדו או עדיין עובדים עם טותן חברות פרסום ולקבל המלצות לפני שממהרים לסגור עסקה בהתבסס על המחיר שהוצע על ידם.