קייטרינג חלבי
קיימים ארבעה כללים הידועים בעולם הפרסום ככללי ברזל וכסוד מנצח ליצירת מודעת פרסום שתגרום לטלפון לצלצל ולמכירות להמריא. אלו הם תשומת לב, עניין, התפעלות, פעולה.
קייטרינג חלבי הוא כמו כל עסק אחר מבחינה זו, וגם לו דרוש פרסום כדי לקדם אותו הלאה וכדי לחשוף אותו לשוק. גם קייטרינג חלבי צריך להיות מוצג במודעות פרסומת באופן הנחשק ביותר, בדיוק כפי שתוצג דוגמנית, מכונית, או שואב אבק. בין אם המודעה תהיה פוסטר, פרוספקט או מודעת עיתון, היא צריכה לעורר תשומת לב, עניין והתפעלות כדי לגרור פעולה. כדי להביא למשיכת הלקוחות, ולפנייתם להזמנת קייטרינג חלבי ברגע הראשון בו יחשבו על אירוע כלשהו. קייטרינג חלבי צריך להיחרט בתודעתם כך שתמיד ידעו שזה הקייטרינג אליו ייפנו ואליו גם יפנו וימליצו לפנות לאותו קייטרינג חלבי.
לכן כאשר יוצרים מודעות לפרסום קייטרינג חלבי ברעננה דאגו לפרטים אלו וודאו שכל מודעת פרסום אכן עומדת בארבעת הקריטריונים החשובים הללו.
· וודאו שהמודעה מושכת תשומת לב
המודעה שלכם צריכה כותרת גדולה ומאירת עיניים עם מילים חזקות שמושכות תשומת לב כמו מהפכה, אהבה, כסף, חינם, מבצע, השתגענו, וכמובן לציין במה מדובר ולא לשכוח לכתוב שזהו קייטרינג חלבי. שימוש נכון בתמונה מושכת ומסקרנת תעורר תשומת לב ראשונית ותעזור מאוד במשיכת תשומת לב
· צור עניין
רצוי שהמודעה תיצור עניין וסקרנות לגבי השרות המוצע על ידי קייטרינג חלבי שאתה מציע, לעומת הצעות אחרות הקיימות בשוק. לכן, במקום לשבח ולהלל את מה שיש לך, הראה לו כיצד השרות המוצע על ידי קייטרינג חלבי שלך יכול לעזור לו להועיל ולהשתלם יותר מכל שירות מתחרה, על ידי פתרון בעיה מסוימת או סיפוק צורך שוק מסוים.
· גרום להתפעלות
מצא את הדרך לגרום לאלה הנחשפים לפרסום להרגיש רצון להשיג את מה שיש לך להציע. דבר על חוויות טובות ונעימות הקשורות אל השרות אותו אתה מציע דרך קייטרינג חלבי למען השגת החוויה. תאר את הזיכרונות והרגעים הנעימים ששירות של קייטרינג חלבי באירוע מן הסוג אותו "אתה" (הלקוח, קורא המודעה) תצבור לעצמך בזכות השימוש בשירות של קייטרינג חלבי מוצלח כשלך.
· נקוב בפעולה המתבקשת
ציין בפני הלקוח מה עליו לעשות: "צלצל", "שלח", "מבצע לזמן מוגבל" וכו'. גרום לו לפנות אליך.