חפש מאמרים:
שלום אורח
19.09.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

תחרות בענף ביטוח רכב והקופון שאנו גוזרים ממנה

מאת: כתיבת מומחיםביטוח רכב29/05/2013824 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בתחום ביטוחי הרכב הונהגה רפורמה משמעותית ששינתה את התחום, כך לדוגמא, עד 2001 לא היה טווח מחירים שונה בביטוחי החובה, כיום הביטוח נקבע לפי כמה מדדים כשכול חברה מעדיפה ומבליטה פרמטרים מעט שונים בקביעת מחירו, כמו גיל הרכב, מספר כריות האוויר בו ומידת הגנתו על הנוסעים והעוברים ושבים, הרקורד של הנהג, האם הוא הגיש או הגישו נגדו תביעות לביטוח בעבר, האם הוא נהג ללא עבירות ואם כן כמה נקודות יש לו וכו", כך נוצר מנעד בתשלום הביטוחים כשנהגים וותיקים ושקולים שלא ביצעו או היו בתאונה, זוכים להנחה על עלות ביטוח החובה, ונהגים פחות טובים משלמים יותר על אופי נהיגתם. שוני נוסף מאז כניסת הרפורמה הוא באפיקי המבטחים המגוונים, מאז 2001 נכנסו לשוק ביטוחי הרכב שחקנים חדשים אשר מציעים ביטוחים במחירים תחרותיים ביותר כשההנחה באה על חשבון שירות לקוחות פנים אל פנים, באפיקים אלו הקשר בין המבוטח לחברת הביטוח נעשה דרך הטלפון והאינטרנט וכך נחסך תקציב שמופנה להוזלת הפוליסה.

היתרון של אפיקי ביטוח רכב ישיר נושא איתו גם חיסרון במקרה של הגשת תביעה, לעיתים חברות הביטוח הללו מצטיירות כמנצלות לטובתן את הקושי בנגישותן ולכן, במשא ומתן לגבי תביעה ופיצוי נאלצים המבוטחים להקדיש אנרגיה רבה יותר מאשר באפיקי הביטוח בצורה הרגילה, לדוגמא, אם בביטוח דרך סוכן טוב אתם יכולים לקבל עצה, ולעיתים אף סוכן הביטוח יסייע במשא ומתן מול חברת הביטוח, בחברות הביטוח הישיר המגע הישיר האנושי אינו קיים ואתם יכולים למצוא עצמכם מול מערכת שקשה להתדיין איתה. כיום על מנת לקבל הצעה לביטוח רכב, כבר לא צריך להתרוצץ אחרי הנציגים והסוכן, התחרות יוצרת מצב בו החברות עצמן מחזרות אחרי הלקוח הפוטנציאלי והצעותיהן מותאמות יותר לו ולתקציבו.

שיקולים לבחירת ביטוח רכב

עלות הפוליסה היא שיקול מרכזי אך אסור לראותה כשיקול היחיד, כיום בשל התחרות, תוכלו להתמקח עם נציגי הביטוח, ולהשיג הצעות משתלמות מחברות אחרות, להן תגיב חברת הביטוח ותציע לכם הצעה אטרקטיבית יותר מהראשונה, אך סעיפי הפוליסה חשובים לא פחות, האם חברת ביטוח רכב מציעה לכם פרישת תשלומים נוחה, האם הביטוח מחזיק במוקד שירות לקוחות זמין בכול שעה, מהי מדיניות הפיצוי, ומה המוניטין שיצא לחברה בהתמודדות מול מבוטחיה, כמה מהר מגיע הפיצוי ועוד. שיקולים אלו מכריעים בבחירת החברה המתאימה.

שיקולים נוספים יכולים להיות השילוב הייחודי בין הפוליסה המסוימת לפוליסות אחרות שיש לכם, האם אם תעשו ביטוח בחברה שבה כבר יש לכם ביטוח אחר, רכב, משכנתא, חיים וכדומה, תקבלו עסקה משתלמת או עדיף לקחת ולעשות את הפוליסה במקום אחר. וכמובן אסור לשכוח מה הפוליסה מכסה, ישנן חברות שיחשבו נזק לשמשות, שהינו נזק נפוץ ביותר, כשירות פרימיום עליו נגבה תשלום נוסף ואחרות יכללו אותו בסעיפי הביטוח המקיף, בנוסף חברות מסוימות יבקשו מכם התקנת אמצעי מיגון שעלותם לא זולה ואחרות לא, לעיתים דגם האוטו, יוקרתו, והחלפים לו ייקרו בחברה אחת את הפוליסה, ובאחרת לא, וכדומה. ביטוח רכב צריך לחדש בכול שנה ובכול שנה תנאי התחרות משתנים במעט, לכן בכול שנה כדאי לשקול הצעות מתחרות ולבחור מחדש בפוליסה הכדאית ביותר לכם, הנתונים מראים שציבור הצרכנים הישראלי אכן נוקט ניוד בין חברות הביטוח השונות, ניוד שמחזק את התחרות והופך את שוק הביטוחים למשתלם יותר לכולנו.

 



תגיות המאמר: ביטוח רכב


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מאמרים איכותיים

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת כתיבת מומחים

מאת: כתיבת מומחיםאטרקציות12/11/131159 צפיות
אז מה פתוח בשבת בירושלים, אתם שואלים ? מסתבר שהרבה מאד אטרקציות ! כך שלא צריך להרחיק למקומות אחרים.

מאת: כתיבת מומחיםטיולים בארץ12/11/131285 צפיות
נכון, לא המצאנו את הגלגל, ועם הזמן כל האטרקציות נעלמות מעינינו, שכן הילדים של ימינו מתוחכמים וכדי לרגש אותם דרוש קצת יותר מסרט קולנוע ומפופקורן.

מאת: כתיבת מומחיםטיולי תרמילאים27/10/138680 צפיות
בואו נודה באמת ! לבקר בירושלים מבלי להגיע לשוק "מחנה יהודה" זה כמו לבקר באילת מבלי לפקוד את ים סוף המושלם או את "ריף הדולפינים" המוכר לכולם. החוויה המרתקת בהליכה האינסופית ברחבי השוק הממוקם ברחוב אגריפס במרכז העיר

מאת: כתיבת מומחיםבריאות ורפואה כללי23/10/131346 צפיות
מרגישים כאבים בכף הרגל בעת ההליכה? לא מסתדרים עם כל סוגי הנעליים? לא יכולים לעמוד על הרגליים יותר משעה רצוף?

מאת: כתיבת מומחיםבניין ואחזקה - כללי01/10/131196 צפיות
מי יכול לחשוב בימינו אל הרגע שבו הוא רוצה לעשות אמבטיה ואין לו מים חמים? זה בהחלט נראה כמו משהו שאי אפשר להסכים לו בעידן שבו אנו חיים, ובצדק.

מאת: כתיבת מומחיםבניין ואחזקה - כללי01/10/131201 צפיות
מי יכול לחשוב בימינו אל הרגע שבו הוא רוצה לעשות אמבטיה ואין לו מים חמים? זה בהחלט נראה כמו משהו שאי אפשר להסכים לו בעידן שבו אנו חיים, ובצדק.

מאת: כתיבת מומחיםבניין ואחזקה - כללי01/10/131311 צפיות
להחליט שאתם רוצים לעבור דירה זו לפעמים החלטה מאוד טובה, ואם אתם רוצים להיות

מאמרים נוספים בנושא ביטוח רכב

מאת: רוני הכהןביטוח רכב09/09/171798 צפיות
מה יכולים להיות ההבדלים בין שירות שניתן מול סוכן ביטוח רכב פרטי לבין נציגים שמבצעים את המענה דרך חברה גדולה? קראו את הדברים הבאים והגיעו לכדי החלטה בעצמכם.

מאת: כתיבת מומחיםביטוח רכב12/04/164189 צפיות
רכשתם רכב? רוצים להישמר מכל רע? לא די לרכוש פוליסת ביטוח רכב מקיפה, ביטוח רכב יעמוד לרשותכם בסופו של דבר לאחר מעשה, לעומת זאת ישנם הרבה מאד דברים שאפשר לעשות בכדי למנוע תאונות, תקלות, בעיות ברכב וצרות אחרות. במאמר שלפניכם נספר לכם על מספר אמצעים ומערכות מיגון ובטיחות לרכב המסייעות לשמור עליו ועל הנוסעים בו בצורה מיטבית, אנו מציעים לכם להכיר אותם מקרוב ולאמץ אותם, או לפחות כמה מהם לרכב הפרטי שלכם.

מאת: כתיבת מומחיםביטוח רכב12/04/163440 צפיות
יש לכם שאלות על ביטוח רכב? יש לנו את התשובות בשבילכם! המשיכו לקרוא ממש כאן במדריך שלפניכם ותוכלו להבין טוב יותר כיצד לבחור ביטוח.

מאת: כתיבת מומחיםביטוח רכב12/04/163155 צפיות
באילו מקרים הביטוח המקיף הוא באמת ביטוח רכב שכולל הכל מהכל? לתשובה הזו כמה וכמה צדדים, לא רק מפני שמדובר בסוגיה מורכבת ואינדוודיאולית אלא בעיקר בגלל שישנם לא מעט מקרים שהביטוח המקיף כלל אינו רואה בהם אופציה לכיסוי. בואו להכיר את הפרטים הקטנים מאחורי הביטוחים הגדולים.

מאת: כתיבת מומחיםביטוח רכב12/04/163135 צפיות
ארגוני הביטוח הגדולים בישראל הם תאגידי ענק החולשים על שוק הביטוחים כולו. היכרות מעמיקה עם המנגנונים השונים עשויה לחסוך לכם בטווח הארוך כסף רב. במילים אחרות, לא עושים ביטוח לפני שבודקים היטב את כל הפרמטרים החשובים באמת. לפניכם מספר טיפים חשובים על סודות עולם הביטוח, כאלו שיעזרו לכם להבין את המערכת, ולדעת כיצד היא פועלת. ביטוח רכב, דירה, בריאות וכו' ומה שביניהם.

מאת: שלום כהןביטוח רכב28/08/143684 צפיות
ביטוח רכב, ביטוח חובה לרכב, ביטוח מקיף לרכב ואף ביטוח צד ג' – כל אלו מושגים מעורפלים אשר פעמים רבות נדמה שהם אומרים את אותו הדבר, אך לא כך.

מאת: מיכאל רומנסקיביטוח רכב29/06/147933 צפיות
לצד לא מעט ביטוחים, המוצעים בשוק הביטוחים כיום, אפשר גם למצוא שלל של פוליסות ביטוח המיועדות לבעלי הרכבים. אילו סוגים של ביטוחי רכב עומדים לרשותנו ומה כולל, במסגרתו, כל אחד מהם? התשובה, לפניכם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica