חפש מאמרים:
שלום אורח
22.11.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מיתוג חברות

מאת: משה מסחרמיתוג12/05/20131043 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מיתוג חברות

הגדרת השוני של החברה והמוצרים שלה, מבליטה את העסק והופכת אותו לנוצץ ולמעניין יותר. תהליך הגדרת העסק ובידולו מתואר כ"סוף מעשה במחשבה תחילה". התהליך יעזור לכם להבין מי אתם, מה אתם עושים ובמה אתם שונים. עסקים רבים אינם לוקחים את הזמן כדי לעצור רגע ולענות על שאלות אלה שנוגעות לליבת העסקים שלהם. אבל התשובות חיוניות ליצירת מותג חזק, מסרים ממוקדים וחומרי שיווק יעילים. לאחר מכן תוכלו לצאת ולהרשים את קהל היעד שלכם, והסיכוי שצרכנים יזכרו אתכם כאשר יהיה להם צורך לרכוש מוצר או שירותים שאתם מציעים - יהיה גבוה יותר.

צעד זה יגרום לכך שתתבלטו מעל המתחרים שלכם. חישבו על המתחרים שלכם וכיצד הם מתקשרים עם השוק ומשווקים את העסק שלהם. יש הרבה בעלי עסקים שמקדמים את החברה שלהם בלי לדעת עובדות יסוד אלה על העסק שלהם. אם יהיה בידיכם מידע זה, תוכלו להאפיל על המתחרים.

על מנת להגדיר את השוני של העסק שלכם אתם צריכים לקבוע את מאפייניו:

מי אתם: במה עוסק העסק? מהו הייעוד שלכם? מהם הערכים שלכם? מה אתם עושים? מה הם השירותים או המוצרים שאתם מייצרים, ומהי הייחודיות שלהם?

מי המתחרים שלכם: מי מציע מוצרים או שירותים זהים או דומים לשלכם? אל מי אתם משווים את המוצרים או את השירותים שלכם? בתהליך ההגדרה אתם צריכים להיות הכי מודאגים מהמתחרים שלכם. מה עושה אתכם שונים מהמתחרים שלכם? האם יש לכם תחום מסוים של מומחיות? האם אתם פותרים בעיה בשירות שאתם מספקים? האם אתם משרתים איזור גיאוגרפי מסוים?

תשובה לשאלה את מי אתם יכולים לשרת הכי טוב ולמי אתם יכולים לעזור הכי טוב היא זו שתקבע את שוק היעד שלכם. ברגע שאתם יודעים לאיזה קהל אתם יכולים לעזור, הצעד הבא הוא לקבוע כיצד ליידע קהל זה ולהעביר אליו את המסר שאתם יכולים ושאתם נמצאים בשטח. משמעות הדבר היא לקבוע כיצד לשווק את העסק ואילו סוגי מדיה הם הטובים ביותר להעביר את המסר שלכם. יצירת בידול מהמתחרים תעזור גם ללקוחות היעד שלכם לזהות אתכם.

הגדרת השוני של העסק תוך מענה על כל השאלות האלה, תאפשר לכם להבין טוב יותר את העסק שלכם ולתקשר טוב יותר עם הלקוחות הפוטנציאליים. כאשר אתם ספציפיים לגבי מה שאתם עושים באופן שונה מהמתחרים, הלקוחות יכולים להזדהות בקלות עם המותג שלכם, וזה יפשט את כל מערך השיווק וקידום המכירות.

האם אי פעם ניסיתם להמליץ למישהו על שירותים שמעניק מישהו ולא הייתם מסוגלים לתאר באופן מלא מה בדיוק הוא עושה? ובכן, זה פשוט כישלון של המיתוג העסקי. קל יותר וגם אפקטיבי יותר מבחינת הלקוחות להעביר הלאה סיפור של מותג באופן עקבי ומאורגן. אם הלקוחות שלכם יעבירו מפה לאוזן את המסר על העסק שלכם ויחמיאו לכם, סימן שהצלחתם למתג את העסק שלכם כראוי.

מיתוג נכון של העסק הוא טוב לא רק לבעלי החברה וללקוחותיה אלא יכול לעזור גם לעובדי החברה לראות את הדרך שבה בעלי החברה מעוניינים להוביל אותה, וכיצד הם יכולים לעזור לחברה להגיע למטרתה.

להמשך קריאה בנושא אתם מוזמנים לבקר באתר שלנו:http://www.mybranding.co.il/

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת משה מסחר

מאת: משה מסחרתיירות ונופש - כללי24/02/152718 צפיות
לברצלונה, ספרד, יש אתרים רבים להציע לתיירים והעיר עצמה מלאה בדוגמאות יפהפיות של האומנות הספרדית, הארכיטקטורה והתרבות המקומית.

מאת: משה מסחרתיירות ונופש - כללי28/08/142682 צפיות
יש משהו קצת מיגע, אבל עם זאת מלהיב, בתהליך שכרוך במציאת טיסות זולות באינטרנט. זהו הרגל כפייתי שמאפיין מטיילים

מאת: משה מסחרהגבלים עסקיים15/05/146534 צפיות
יש הטוענים שנפילתו של דנקנר החלה כבר לפני יותר משנה. מהמועד שבו הוא ושותפיו רכשו את השליטה באי.די.בי מידיה של משפחת רקאנטי.

מאת: משה מסחרבריאות גברים20/03/149361 צפיות
מסאג' לגבר פעם נראה היה כאילו רק גברים שנפגעו תוך כדי משחק הכדורגל מקבלים עיסוי מיידי מהמטפל הקבוצתי, ולא ראינו גברים רבים שמחפשים מסאג' לגבר סתם ככה כדי להרגיש טוב יותר. גם אם סבלו ממתח וכאב באזור הצוואר או הגב התחתון..

מאת: משה מסחרטיולים בחו"ל06/03/141563 צפיות
ברצלונה, כמו הערים הגדולות באירופה, היא עיר שאי אפשר לעמוד בפניה. רבים מהתיירים שמגיעים אליה מתאהבים בה ונשארים לפעמים חודש, שנה, ואפילו עשר שנים.

מאת: משה מסחרבר ובת מצווה24/12/132967 צפיות
הקליפ הפך בשנים האחרונות לחיוני ביותר להצלחת אירוע הבר מצווה. קליפ באורך כשמונה עד עשר דקות, מוקרן על המסך הגדול במהלך המסיבה ומלווה במוסיקה שמושמעת דרך מערכת קול מעולה, מאיר את חתן הבר מצווה ואת מסלול חייו עד כה באור מיוחד במינו. הקליפ מאפשר לאורחי המסיבה לחוות את הייחודיות של הנער שחוגג בר מצווה.

מאת: משה מסחרספורט וכושר גופני - כללי26/05/132716 צפיות
נעלי ספורט הישנות הוחלפו עד מהרה על ידי נעליים בעלות ריפודי אוויר ומילוי בג'ל. חומרים אלה תרמו לביצועים טכניים טובים בהרבה. נעלי ספורט לגברים החלו להופיע במגוון של צבעים וצורות והם נרכשו לא רק בזכות היכולת הביצועית שלהם אלא גם בשל המראה הלוהט שלהם.

מאמרים נוספים בנושא מיתוג

מאת: שלום כהןמיתוג27/09/192798 צפיות
רוצים להדפיס מדבקות למשרדים? מחפשים בית דפוס בו תוכלו להדפיס את המדבקות המתאימות לכם באיכות גבוהה מאוד, ובמחיר משתלם ונוח? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון.

מאת: ויקטוריה פיינרמןמיתוג09/08/176262 צפיות
נניח שאתה מפיק סרט תדמית או סרטון הדרכה עם קריינות בשביל לקוח, ואתה מחפש קריין. אתה מקבל כמה הצעות מחיר מכמה קריינים שמקליטים מאולפן ביתי, אבל התעריפים והשירותים בהצעות השונות לגמרי שונים אלה מאלה. איך תחליט במי לבחור? כדאי ללכת על ההצעה הכי זולה? כדאי ללכת עם מי שנותן הקלטה מחדש בחינם? אולי כדאי ללכת עם מי שנותן תנאי תשלום נוחים?

מאת: amirdadon90מיתוג27/12/162663 צפיות
את דודי מליץ כמעט כולנו מכירים, וזאת לאחר שבשנת 2009 השתתף בתוכנית הריאליטי הפופולרית "האח הגדול" ואף זכה בה - אבל מליץ, וזאת כבר לא רבים יודעים, הוא גם אחד מאנשי המקצוע המוכשרים ביותר בתחום האסטרטגיה התקשורתית ובעליו של משרד יחסי ציבור מצליח הנושא את שמו.

מאת: שלום כהןמיתוג15/08/162783 צפיות
בשנים האחרונות אפשר לראות לא מעט אנשים שהחליטו לעשות שינוי בחיים, לעזוב את העבודה בתור שכירים ולהקים עסקים עצמאיים.

מאת: דרורמיתוג04/07/162263 צפיות
לפני נתונים של חברת טיוטה, בשנים האחרונות נמכרו למעלה מ-5 מיליון מכוניות היברידיות אשר החברה ייצרה. בישראל נמכרו למעלה מ-10 אלף מכוניות שכאלה. מכוניות אלו הפכו פופולאריות מאוד בעולם ובישראל, בזכות העוצמה שלהן, בזכות היכולות המרשימות, אך בעיקר בזכות העובדה שמדובר בכלי רכב ידידותי לסביבה.

מאת: דרורמיתוג04/07/162180 צפיות
אחד הויכוחים שנשמעים בשנים האחרונות בעולם הרכב הוא, האם משתלם לרכוש רכב היברידי או שמא מדובר בכלי רכב שהפרסום החיובי אודותיו עולה על הביצועים שלו בשטח? ויכוח זה נשמע לאור העובדה שבישראל נמכרו למעלה מ-10 אלף כלי רכב היברידיים של חברת טיוטה, החברה המובילה בייצור מכוניות היברידיות בעולם. הרכב מכרה עד היום למעלה מ-5 מיליון כלי רכב מסוג זה בכל רחבי העולם.

מאת: SEOMANמיתוג22/03/162075 צפיות
בעולם המודרני לא פשוט להפוך את העסק למותג בקרב הציבור ובקרב קהל הלקוחות. אנשי מקצוע רבים מתקשים לפרסם את העסק שלהם ולמתג אותו בקרב קהלי היעד שלהם. להלן מספר טיפים שיוכלו לסייע לכם למתג את העסק שלכם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica