חפש מאמרים:
שלום אורח
21.11.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מערכת ניהול לקוחות – יתרונות בולטים

מאת: אלעד אוחנהניהול19/04/20131019 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

קשה לחשוב על פעילות נוחה ומתאימה יותר לתקופה שלנו מאשר תיעוד ועבודה מול הלקוח באמצעות מערכת ניהול לקוחות. מערכות לניהול לקוחות מאפשרות לחברות מכל הסוגים להנות מתיעוד, מקשר רציף ומבניית מערכת יחסים נוחה, מהירה ושירותית עם לקוחותיה בלי להתאמץ ובלי לעבוד מול רשימות מודפסות וניירת. היום יכולים בעלי חברות שרוצים לבנות מערך לקוחות איכותי לרכוש מערכות לניהול לקוחות או לחילופין לבנות מערכת ניהול לקוחות שמותאמת באופן אינדיבידואלי לצרכי החברה. ישנם יתרונות רבים ובולטים מאד לשימוש נכון במערכת ניהול לקוחות. במאמר זה נביא לפניכם כמה יתרונות חשובים של מערכות אלו.

קשר קל וישיר מול הלקוח

היתרון המשמעותי ביותר של מערכת ניהול לקוחות מכל סוג שהוא היא היכולת הנגישה והברורה לנהל קשר רציף עם הלקוח מבלי לחפש אחריו במערך התיקים או המסמכים של החברה. מערכת איכותית היא מערכת שבנויה על תזכורות לתקשורת מול הלקוח כך שאנשי השירות מקבלים ישר לצג המחשב תזכורת להתקשר ללקוח מסוים, להציע או לחדש לו את השירות או המנוי. באמצעות האבחון הזה קל ופשוט לשמור על קשר עם הלקוח, ללא דחיות ואילוצים.

יכולת תיעוד של כל פעולות הלקוח

מערכת איכותית של ניהול לקוחות מאפשרת לתעד באופן פשוט וברור את כל הפעולות שהתבצעו מול הלקוח ועל ידי הלקוח. מהזמנה אינטרנטית ועד למשלוח חשבונית, משיחת טלפון שיווקית על תוכנה המלא ועד לשיחת הבהרה בנושא של מועד אספקה או ביטול שירות. התיעוד הזה הוא בעל משמעות עצומה לכל חברה שרוצה להתנהל באופן מדויק ויעיל מול הלקוחות שלה. ברגע שישנו תיעוד מדויק של כל הפעולות שביצע הלקוח או שבוצעו עבורו, ניתן לעקוב, להציע, לחדש או לנהל את תיק הלקוח בצורה מוצלחת ללא טעויות וללא התנצלויות.

שמירת היסטוריית חיובים

חלק בלתי נפרד מהשיח עם כל לקוח בכל תחום שהוא מסתמך גם על הצעות וחיובים קודמים של הלקוח. אם מדובר בלקוח קיים ניתן למצוא במסגרת השימוש בכל מערכת ניהול לקוחות הצעות מחיר קודמות שנשלחו ללקוח, חיובים וחשבוניות שהועברו אליו ועוד פרטים על ההיסטוריה של הלקוח מול החברה שלכם. עובדה זו מקלה על עובדים שונים בחברה להתנהל מול הלקוח וגם כאשר מגיע עובד שירות חדש הוא יודע בדיוק מה נעשה מול הלקוח לפני כן. פרט זה חשוב במיוחד ליצירת מערכת יחסים אמינה עם הלקוח.

יעילות בהתנהלות החברה

אין ספק שעבודה מול מערכת ניהול לקוחות איכותית שמותאמת באופן מדויק לצרכי החברה שלכם, בין אם היא נבנתה עבור החברה או נרכשה והוגדרה בהתאם לצרכי החברה, מייעלת באופן משמעותי את העבודה מול הלקוח. התיעוד המדויק, היסטוריית שיחות והתקשרויות עם הלקוח, רשימת עובדים שהיו בקשר עם הלקוח ובדיקת מצב הלקוח בזמן נתון - כל הדברים האלו קלים ופשוטים באמצעות מערכת טובה ומקצועית לניהול לקוחות.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אלעד אוחנה

מאת: אלעד אוחנההשוואת מחירים23/11/195864 צפיות
שאלה נפוצה העולה במוחותיהם של אלו העומדים בפני רכישת מטבח חדש היא – היכן לבצע את ההזמנה: האם ראוי יותר לעשות זאת אצל נגר מנוסה ומיומן, או לחילופין – דרך חברת מטבחים גדולה ומוכרת

מאת: אלעד אוחנההפקות אירועים23/11/196240 צפיות
לא כל אירוע חייב להיערך באולם אירועים; לעתים אנו מבקשים לערוך אירוע קטן ואינטימי יותר בחצר הבית, בגן הציבורי הקרוב או בשכיית חמדה כלשהי בחיק הטבע. לעתים לאירוע שלנו אין דרישות רבות ומורכבות ואנו עשויים להזדקק רק לציוד משלים שיסייע לנו בארגון האירוע החביב שלנו. במקרים כמו זה, תוכלו לפנות לחברה העוסקת בהשכרת ציוד לאירועים.

מאת: אלעד אוחנההריון ולידה23/11/192159 צפיות
צילומי ניו בורן נערכים על-מנת ליצור עבורכם זיכרונות בלתי נשכחים מהימים בהם הרך הנולד היה עדיין רך, עדין וחמוד. על מנת שרגעים אלו באמת ייזכרו כצבעוניים ויפים, כדאי להתכונן מבעוד מועד.

מאת: אלעד אוחנהיזמות עסקית28/08/191750 צפיות
להוביל עסק להצלחה ולרווחיות זו משימה מאתגרת. אומרים שאין מעלית לקומת ההצלחה ושחייבים לעלות במדרגות. צודקים! אבל בפורמט של זכיינות תוכלו לעלות במדרגות מהר יותר, ואפילו לדלג על חלקן בדרככם אל ההצלחה העסקית עליה אתם חולמים.

מאת: אלעד אוחנהבניין ואחזקה - כללי27/07/141470 צפיות
אחת ההתלבטויות הגדולות של כל מי שרוצה להקים פרגולה בחצר הבית או במרפסת היא באיזה חומר גלם לבחור – האם כדאי לבחור פרגולות עץ או אולי להקים פרגולה העשויה מאלומיניום. במאמר זה ננסה להציג את היתרונות והחסרונות של כל חומר גלם ולעזור לכם לבצע החלטה שמתאימה לכם ולבית שלכם.

מאת: אלעד אוחנהחיות מחמד22/06/144705 צפיות
פרו פלאן מזון לכלבים הוא מזון שתוכנן על ידי מדענים ותזונאים מומחים לבעלי חיים ולכלבים בפרט, כדי להעניק לכל כלב את המזון המתאים ביותר לפיזיולוגיה שלו ולצרכיו.

מאת: אלעד אוחנהבעלי חיים - כללי06/06/141562 צפיות
הכלב הוא ידידו הטוב ביותר של האדם ואם הוא חי איתו באותו הבית והוא חלק מהמשפחה, חשוב להקדיש מחשבה גם לבחירת המזון הטוב ביותר עבורו, ממש כמו שאנחנו משקיעים מחשבה במזון שאנחנו מכניסים לפה שלנו.

מאמרים נוספים בנושא ניהול

מאת: עוזי פלגניהול17/05/201625 צפיות
ארגון עסקי בכל גודל, נדרש לבצע שינויים והתאמות במהלך חיו העסקיים. תדירות השינויים וגודלם נגזרים ממטרת השינויים, שאת רובן ניתן לסווג כצורך: בפתוח עסקי, שיפור וייעול תהליכים עסקיים קיימים, התאמות לתנאי התחרות בשוק ועוד. במאמר הנוכחי אתייחס לשני חוקים מתחום הפיזיקה של אייזיק ניוטון, ונבצע דרכם אנלוגיות בתחום הניהול העסקי ונזהה "זיקה בין פיזיקה וניהול עסקי", אך לפני כן נגדיר מספר מושגים מתחום הפיזיקה.

מאת: עוזי פלגניהול16/05/201798 צפיות
תוצר ניהולי הוא התוצאה המתקבלת מפעילות ניהולית. תוצר ניהולי המשיג את מטרתו הוא תוצר אפקטיבי ולהיפך, תוצר ניהולי אשר יוצר תוצאה בעייתית, ההופכת בעצמה לבעיה ואף יוצרת בעיות נוספות, הוא "וירוס ניהולי" ברמות חומרה שונות, ובתור שכזה יש לטפל בו למניעת נזק חמור למערכת. "ווירוס ניהולי" לא נוצר בכוונה תחילה.

מאת: עוזי פלגניהול16/05/201755 צפיות
הנעת עובדי הארגון העסקי במטרה להשגת בצועים עסקיים משופרים, צריכה להיות אחת המטרות המרכזיות בכל אסטרטגיה ניהולית עסקית, ההשקעה בפתוח עובדי החברה היא אחת ההשקעות החשובות והמשתלמות ביותר לכל ארגון עסקי. לא מספיק שעובדי החברה יהיו משכילים, מיומנים ומנוסים, חשוב שכל הכישורים והתכונות שצוינו, יבואו לידי ביטוי באופן חופשי ושוטף בהתנהלות העובד הבודד והארגון.

מאת: עוזי פלגניהול16/05/201535 צפיות
במאמר זה רוכזו תובנות המתייחסות לסיטואציות שונות בתחומי הניהול. הנושאים מוצגים באופן מטפורי לעיתים באופן אירוני או אבסורדי באנלוגיה לתהליכי הניהול העסקי הנדרשים. בחרתי בדרך זו להציג ולהסביר תהליכים ואירועים בניהול עסקי שקשה היה להסבירם או להבינם, בעקר לחסרי ניסיון ניהולי עסקי.

מאת: עוזי פלגניהול03/05/201438 צפיות
"השער האסטרטגי", הוא השער שדרכו אמורים להיכנס לעסק, תוצרים של החלטות אסטרטגיות כבדות משקל לעתידו של העסק. משמע נדרש שיקול דעת מעמיק לגבי כל מה שנדרש לעבור דרכו. נדרש סוג סינון צפוף שימנע כניסה של מזיקים

מאת: עוזי פלגניהול03/05/201303 צפיות
עסק הוא מפעל חיים והוא קרוב לליבנו, מאידך בעסק צריך לטפל לא דרך הלב. נדרשת דרך, כלים ותהליכי ניהול מסודרים ושיטתיים. אף אחד מאתנו איננו מושלם ואיננו צריך לדעת הכול. גם אם אנחנו יודעים, קשה לנו לטפל בנושאים הקשורים בנו רגשית, מאחר ואיננו אובייקטיבים כלפי עצמינו וכלפי הקרובים לנו.

מאת: עוזי פלגניהול03/05/201219 צפיות
הדברים הנכונים לעסק הם לא תמיד ובהכרח: הדברים שהמנהל אוהב לעשות, או יודע לעשות, או רוצה לעשות, או יכול לעשות. הדברים הנכונים לעסק הם הדברים הנדרשים והקריטיים לעסק. בלעדיהם העסק יישחק, יתקע או יקרוס.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica