מערכת הקלטה כזו יכולה גם לסתום את הגולל על תלונה של לקוח אל מול החברה על ידי השמעת ההקלטה ללקוח של השיחה עם נציג השירות במקרה והוא מתלונן שהובטח לו משהו והוא לא קיבל ובהקלטה נאמר אחרת. החברות השונות עושות כמובן שימוש לטובתן באמצעי הזה ושחרור הקלטה כבקשת הלקוח יתבצע בצו בית משפט.
שימושים נוספים.
מערכת הקלטה של שיחות הטלפון ניתן למצוא גם בארגוני החירום השונים. ארגונים אלו משתמשים במערכת בעיקר ללמידה מאירועים שונים כמו גם הוכחה לבית משפט במקרים מסוימים. דוגמה לשימושים של מערכת הקלטה ניתן לראות במד"א, ארגון זה עוקב אחר הטלפנים במוקדי החירום ומוודא את מקצועיותם במתן עזרה וייעוץ טלפוני לפונים השונים. כמו כן, ניתן בעזרת מערכת הקלטה כזו גם לדעת על זמנים של אירוע, מתי התקשר המודיע ומתי קיבל עזרה, כל אלו מסייעים לייעול המערכת ולשיפור המקצועיות.
איפה רוכשים.
ישנן מספר חברות אשר מוכרות מערכת הקלטה מסוג זה או אחר. בגלל רגישות השימוש בו והצורך שיעבוד בזמן אמת מומלץ לקנות אותו מחברה מוכרת אשר נותנת את שירותיה ללקוחות גדולים ולארגונים שונים. חברה אשר עובדת מול לקוחות מוכרים הינה ככל הנראה חברה אשר נותנת שירות טוב ולכן הארגונים השונים עובדים איתה. דבר נוסף חשוב כשרוכשים מערכת הקלטה הוא השירות והתיקונים אותם החברה המוכרת נותנת וכן האחריות על המוצר וזמינות הטכנאי שמטפל בבעיות השונות . חברה טובה אם כן הינה קריטית לתפעול תקין של המוצר לאורך זמן.