בימינו מכשירי סלולר מתקדמים וחכמים הינם בגדר נחלת הכלל, ומאפשרים לבעליהם ליהנות ממגוון גדול של שירותים. על שירותים אלו נמנים בין היתר חיפוש תכנים ובידור, התעדכנות בחדשות ועוד יישומים רבים ושונים המתעדכנים באופן תדיר. לאור נתונים אלו הפכו הטלפונים החכמים לכלי שיווקי מהחשובים והיעילים ביותר בשוק. יחד עם זאת, שיווק אפקטיבי ורווחי בסלולר דורש היכרות עם המדיום על תכונותיו, יתרונותיו ומגבלותיו. זאת על מנת להגיע אל במהירות פלחי קהל מדויקים עם תכנים המותאמים לסלולארי, וכן עם אפשרויות תחזוקה וניהול פשוטות לעדכון ולשימוש. ניתן להשיג כישורים וידע בתחום באמצעות קורס שיווק לסלולרי המוצע על ידי מכללות ומכונים מתקדמים, בין אם כקורסים נפרדים או כחלק מקורסי שיווק מקיפים יותר.
אפשרויות השיווק שהסלולרי מעניק
שיווק סלולרי חכם ונכון פותח בפני בעליו עולם שלם של אפשרויות ויתרונות, לדוגמא:
• הגדלת מעגל הלקוחות של הארגון - שיווק נכון במדיה הסלולרית ירחיב את היכולת של הארגון להגיע אל אלפי ועשרות אלפי משתמשים חדשים, המפולחים במדויק עבור שירותיו.
• שירות אישי ומידי- פרסום בסלולר מאפשר שיווק ישיר ואישי לקהל היעד בזמינות גבוהה וביכולת לעדכון מיידי.
• באמצעות הסלולרי ניתן לשווק שירותים בכל תחום וענף, החל משירותי בנקאות הכוללים משיכת כסף מזומן ללא כרטיס אשראי, ועד למרשמי תרופות, שירותי תעופה ורכישת מוצרים.
• ניתן לנצל את המדיום ליצירת קמפיינים שיווקיים מרהיבים, יצירתיים, חווייתיים ומקוריים, המשלבים סרטונים, שאלות ומשחקים שמניעים את המשתמש לפעולה.
בניית קמפיין שיווק בסלולר
על מנת לנצל כראוי את מגוון היתרונות של המדיום הסלולרי, חשוב ליצור תוכנית שיווקית מוקפדת ומקצועית, ובתוך כך להיעזר באנשי שיווק בעלי ידע וניסיון בתחום. תוכנית שיווקית לסלולרי כוללת בין היתר הגדרה של קהל היעד ומטרת הקמפיין, התוויית התקציב עבורו, קישור לפונקציות שיווק אחרות כמו רשתות חברתיות או אתר החברה, והגדרת רמת מורכבותו של ממשק המשתמש. למי שמעוניין להרחיב את ידיעותיו ויכולותיו בתחום מומלץ להירשם אל לימודי שיווק המתמקדים במדיה הסלולרית.