כל עסק זקוק לפרסום, כאשר המדיה האינטרנטית מהווה את הדרך הטובה והמהירה ביותר להגיע למספר רב של לקוחות ובכך להגדיל את הרווחים של העסק.
באם ברשותכם חברת הובלות משרד ואתם רוצים להגדיל את מספר הלקוחות, הרי דבר ראשון יש להקים אתר כמו גם דף נחיתה כדי שניתן יהיה לאתר את חברת הובלות משרד זו באמצעות האינטרנט, אך אי אפשר להסתפק בכך, יש לעשות קידום לאתר אם זה באמצעות חברת קידום אתרים ואם על ידי הפייסבוק.
התחרות בתחום הובלות דירה או משרד הינה רבה ולכן כדי להצליח בפרסום העסק, יש לעשות מיתוג כך שבית העסק יבלוט למול המתחרים, אם זה בהתמחות בשירות הובלות דירה לאזורים מרוחקים או הובלות קטנות לסטודנטים, כך יהיה יתרון אשר בסופו של דבר יוביל את בית העסק לרווחים משמעותיים.
כל עסק שאינו משקיע בפרסום בכל המדיות השונות, עשוי להימצא תוך זמן קצר במצב של הפסדים וזאת במיוחד בנוגע לחברת הובלות קטנות, שכן קל יותר להקים חברה עם משאית קטנה, מאשר לרכוש משאית גדולה המיועדת לחברת הובלות לדירות, אשר צריכה להעביר כמות גדולה של רהיטים וציוד ביתי.
פרסום באינטרנט או בעיתון ?
הדרך הטובה ביותר בנוגע לפרסום היא ליצור שילוב בין הפרסום בעיתון לזה שבאינטרנט שכן, כך מגיעים לקהלים מגוונים יותר, שכן עדיין ישנם אנשים שלא נכנסים לאינטרנט ובעת הצורך בחיפוש אחר אנשי מקצוע, הם יבדקו בעיתון, ואם בית העסק מופיע שם, לא תפספסו את הלקוחות הפוטנציאליים הללו.
באם מפרסמים בעיתון, קיימת עדיפות למקומונים דווקא, שכן אלו מחולקים חינם, ורוב התושבים ידפדפו ובעיתון ויחשפו למודעה הפרסומית, העיתון הינו דרך פרסום טובה, אך יש לדעת כיצד לחלק את תקציב הפרסום של העסק כך שבכל מדיה תהיה פנייה מאת לקוחות שראו את הפרסום .
הבחירה היכן לפרסם הינה גם שיקול תקציבי, שכן מצד אחד חשוב שבית העסק יפרסם את עצמו במידת האפשר, אך מצד שני הוצאת כספים רבים על פרסום עלולה לגרום לבית העסק חובות שלא יוכל לעמוד בהם.