על סיפורי בשמים ועל איכות
אז מיותר לספר כי כולנו אוהבים להתבשם או מאידך לרכוש בשמים יקרים בהנחה כזו או אחרת. תעשיית הבישום הינה אביזר פופולארי, הוא משתווה לבחירת איפור, קוסמטיקה או כל דבר אחר הקשור לטיפוח. כל המוסיף גורע? לא כשמדובר בטיפוח. מאז ומתמיד, גברים ונשים כאחד, נהגו שלא לצאת את הבית ללא שאנל או קלואה או כל בושם אחר שישאיר את חותמו במקום. לבושם אין גיל, יש לו מודעות זה בטוח.
על בושם ועל היכולת לבחור נכון
תעשיית האופנה לא מגיחה ללא השלמות של בושם שאנל או קלואה. ניחוח הוא פריט אופנה לכל דבר. יש לא מעט אנשים אשר יעידו כי למרות שיש להם בושם כזה או אחר, הם עדיין ירצו להיות מעודכנים בריחות החדשים. בעקרון מאוד קל לבחור בושם, יש צורך לרחרח את פתחו, לא להזליף על העור אם האף לא מקבל את הריח, אתם לא באמת רוצים שהריח יוותר למרות שהוא לא ממש אהוד.יש לחכות כמה דקות ולהזליף רק בנקודות הדופק, מדובר בפרק היד, מאחרי האוזניים ואפילו במפרקי היד. הריח אשר יתקבל יהיה בסופו של דבר, שילוב של ריח הבושם אל מידת החומציות אשר מפריש העור.
על שאנל 5
כשמדברים על שאנל 5 מדברים על בושם הנמכר ביותר בעולם, הוא חביב על כל הנשים והוא הראשון שלא הופק מחומרים שאינם טבעיים. בשמים מעטים יכולים להתחרות בכושר הבושם הנ"ל, אולי זאת גם הסיבה כי הוא אינו נמכר במחירי הנחות. יוקרה? איכות? יש לזה מחיר. גם בשמים מבית נינה ר'יצי ובשמים של גרלן או קליניק מביאים ניחוח עז ועמיד לאורך שעות. דורות חדשים ונשנים מגלים את הריחות ונאמנים להם ביחס לבשמים אחרים שנשכחים.
רוצים לדעת יותר על עולם הבשמים? היכנסו לאתרי האינטרנט המובילים, קראו אודות חומרים, אודות חומציות הגוף ואודות השילוב המנצח בדרך אל הריח הנצחי. כשתמצאו את הריח המתאים, לבטח לא תבגדו בו והמסע שלכם יסתיים בניחוחות בלתי נשכחים.