מוצרים חשובים לבניית מותג – עטים, תיקי כנסים ובנדנות.
תהליך בניית מותג של חברה מסחרית הינו תהליך קשה אך חשוב ביותר. בניית מותג ראוי הוא האפשרות הטובה ביותר של חברה לבנות את עתידה לטווח רחוק. בטווח הקצר הליך בניית היה בעברו יקר וחברות רבות נמנעו ממנו, אך היום, ניתן לעשות בניית מותג באמצעות יחסי ציבור זולים וקולעים ויחסית, הן באמצעות עולם האינטרנט והן ע"י פנייה לקהל היעד הרלוונטי של החברה. אלמנטים חשובים בתהליך זה – בניית ועיצוב לוגו, בניית מערך פרסום חזק, בניית אתר אינטרנט אינטראקטיבי ומתחדש וכניסה ראשונית נקודתית וחזקה לשוק . האפשרות האחרונה ניתן לבצע עם ומצרים משלימים כגון : תיקי כנסים, עטים, פתקים עם לוגו החברה, כובעים או בנדנות הנושאות את לוגו החברה. מוצרים אלו, מעבר לאפקט המתנה המגיע איתם, נשארים זמן רב אצל המשתמש ועוזרים לאורך תקופה בבניית המותג.
כנסים וועידות- הדרך שלך לבלוט -
שמירה על ויזואליות באופן רציף – זהו תפקידם העיקרי של מוצרים משלימים למיתוג. לוגו מעוצב היטב שמושך את העין של הצרכן לאורך זמן ובכמה מקומות במקביל נכנס היטב לזכרון ועובר לבנות את המותג, גם אחרי תקופה ארוכה. בדנדנות ממותגות, תיקי כנסים, עטים יכולים לשדרג את בניית המותג, זאת בהנחה שהם מחולקים לקהל היעד הנכון, בהתחשב בגיל קהל היעד והעדפות קהל היעד. חשוב לציין כי מוצר משלים "תוקפני" מידי , עמוס במסרים שיווקים ובלוגו בולט מידי עלול ליצור רתיעה בקרב המשתמש ואפקט הפוך, ולכן יש לעצב את המוצר (תיקי כנסים , בנדנות , עטים ) בטוב טעם ובמחשבה מקדימה.
תיקי כנסים לבניית מותג- יחס של עלות לעומת תועלת.
השקעה ראשונית בבניית מותג הינה בדרך כלל השקעה גדולה ביחס לגודל החברה ולכן חשוב לחלק אותה כראוי, וגם אם סך התקציב שלכם גבוה או גבוה, יש צורך חשוב למקד את הקמפיין לקהל היעד הרלוונטי. לדוגמא – אם קהל היעד הינו בני נוער – בנדנות ממותגות הינן פתרון זול שיעשה את העבודה. אם קהל היעד הוא אנשי עסקים – תיקי כנסים באיכות גבוהה יתאימו יותר למרות שההשקעה הינה גדולה יותר. לסטודנטים – עטים איכותיים הם התשובה וכך הלאה.