הקמת עסק חדש, אתה בעננים. לאחר כמה זמן מסתבר כי הרעיון הוורוד של הכנסה נוספת, איננו מגשים את עצמו. אתה ממשיך ופועל על פי מה שנראה לך נכון. אתה מגלה שכנראה חסר כאן משהו ואתה לא יודע מה. ייעוץ עסקי מקדים יכול היה למנוע זאת. ליווי עסק מתחילת הדרך, עושה את העבודה.
כשלון עסק יכול להימנע על ידי שירות ליווי עסק יעיל
מקסום אפשרויות, עשייה דינאמית, באזז נכון ויעיל באינטרנט, צפי הצלחה, צפי כשלון, התייחסות עניינית לקהל היעד, פילוח נכון של השוק, צפיות הכנסה, נתונים כלכליים קיימים, כל אלה ועוד חייבים להיות מוקדים שיש לקחת בחשבון לפני הקמת עסק חדש. עדיף להמתין לרגע הנכון עבור הקמת עסק חדש בצורה שקולה ומפוכחת כדי לא לפול. אם לא תבצע אבחון נכון, ההשקעה שלך עלולה לרדת לטמיון.
מדוע חשוב לפלח את שוק הצרכנים?
כל חברה עבור ייעוץ עסקי שמבצעת ליווי עסק החל מתחילת דרכו, לא תפספס את הקיטלוג הנדרש עבור הגדרת קהל היעד. עסק שמנסה לפרוש את עצמו על פני כל הגולשים באינטרנט, מנסה כוחו בכל המגזרים (התרבותיים, האתניים, המגדריים, כולל התייחסות אל גיל הציבור), עלול לשלם מחיר כבד על פרסום ושיווק לא אפקטיבי.
על מנת לדעת כיצד יש להיערך עבור שיווק נכון, יש לדעת מול מי אתה עומד. התוכן, העיצוב וכלים נוספים חייבים לעמוד בהתאמה לקהל היעד. איתורו והגדרתו בעת ייעוץ עסקי, יאפשרו לך להבין מהם הדגשים בהם אתה צריך להשקיע ומה לא רלוונטי לגביך.
כשלון עסק תלוי בהערכות נכונה או שגויה
פתיחת עסק חדש על ידי ליווי עסק ימנע ממך הוצאות מיותרות ועוגמת נפש. לדוגמה, חשבת על בניית תוכנית שיווקית? כיצד אתה מתכוון למשוך את הגולשים אל האתר שלך? כיצד אתה מתכוון לגרום ללידים ואיך תוכל להרוויח מהם? איך תשמור על הלקוחות הקיימים וכיצד תיצור לך נוספים? מתי לשלוח ניוזלטר ומה זה בכלל. כל אלה ועוד, הינן שאלות שאתה חייב לענות עליהן לפני פתיחת עסק חדש. מדובר על תכנון לטווח ארוך. פתיחת עסק חדש מחייב התמדה התנהלותית בכל רמה (ארגון, שיווק, פרסום ועוד).