בזמנים אלו אחת מהמדיות העיקריות להפצת תכנים וקונספטים עסקיים ורווחים הינה הרשת - רשת האינטרנט.
בזמניםעברו כדי להפיץ את התכנים הפרסומיים אותם רצינו להעביר היינו עושיםבשירותים דוגמת הדואר, פליירים מדלת לדלת, היינו מבצעים עשרות שיחות טלפוןממוקדות לקהל יעד שאפילו לא היה מפולג וכן הלאה.
בימים אלו כל אלו מאבדות מתקיפותן ועל הזירה הפרסומית והשייוקית חולש האינטרנט.
פרסוםבאינטרנט הינו בימים אלו אחת מהדרכים המשתלמות והיעלות ביותר להגיע למספראנשים מקסימלי שבמקרים רבים אף עשוי לצרוך את שירותינו. זאת אנו יודעיםכאמור על פי מידע שניתן לנו מבעוד מועד על ידי חברות המתמחות בדליית מידעזה ואיסופו.
על מנת למקסם את הפרסום באינטרנט ואת היכולת השיווקית שלנו דרכו יש עלינו לבצע כמה פעולות:
בראש ובראשונה אתר אינטרנט (או דף נחיתה) - על מנת לספק לעסק טביעת רגל בעולם העסקי יש עלינו לבנות לו אתר. אתראינטרנט או דף נחיתה מהווה כרטיס ביקור דיגיטלי לעסק שלנו תוך שהוא נותןמענה אינטראקטיבי מודרני ומתומצת ללקוח הפוטנציאלי או הקיים.
דיוור אלקטרוני ורשימות תפוצה - על ידי שימוש בחשבון המייל ניתן למעשה ליצור קשר עם קהל לקוחותינו,לשמור אותו קרוב לליבנו ולעדכן אותו על שירותים קיימים ונוספים אותם אנומציעים. יש לשמור על ניסוח נקי בעל קריצה לידידותיות כאשר על התוכן להיותמפתה, ענייני ומתומצת המשאיר טעם של עוד.
רשתות חברתיות - עסק מודע לעצמו הינו עסק בעל טביעת רגל בעולם הרשתות החברתיות. דף שכזההינו פלטפורמה אידיאלית על מנת לשמר למעשה את הקשר עם קהל הלקוחות של העסק.בדף העסק ניתן לפרסם סטטוסים בעלי תוכן הומוריסטי וקליל מחד ובעל מסריםשיווקים מאידך, על מנת ליצור חווית משתמש אינטראקטיבית. בנוסף, כיום מהווהדף אינטרנט כלי מצויין לניהול אגף תלונות הציבור. העמדת נציג מטעם העסקהמהווה למעשה את הקול של החברה במקום שוקק חיים זה מעניק ללקוח את התחושהכי טענותיו, מענותיו והצעותיו לשיפור נשמעות ועל כן הוא הינו שבע רצון יותרמהשירות.
קידום אתרים - כיום רב המידע האינטרנטי הינו נגיש לנו תודות לאימפרייה המודרנית -גוגל. בזמנים בהם החיפוש בגוגל הינו רווח ונפוץ ישנה חשיבות גדולהומשמעותית למיקומו של האתר או של דף הנחיתה במנוע חיפוש זה. על מנת לעשותקידום יעיל ואיכותי יש כמובן לעשות אופטימיזציה של האתר, של התוכן בו וכןהלאה, כאשר את מלאכת הקידום עצמה עדיף גם כן להשאיר לבעלי מקצוע המוסמכיםלכך.
בשורההתחתונה ניתן לקבוע כי כל המדיות בהם נעשה שימוש רווח בביסוס העסק בעולםהרשת הינם שזורים זה בזה ועבודה על אחד מהם כרוך בהכרח בעבודה על האחר. לכןעל מנת ליצור מערך שהוא הינו חזק - המלמד על עסק עדכני ומודע לעצמו, ישלברור היטב את המסרים השיווקיים, את השפה הגראפית וכיו"ב. בהצלחה וחורףחמים לכולם.