לפעמים בחיים, כשמנסים משהו חדש כמעט בלתי אפשרי לחזור לקודם. אלו הם פני הדברים כשמדובר ברכיבת שטח על ריינג'ר. כשתרגישו את חיית השטח הזו טורפת את תוואי השטח בלי מאמץ, לא תוכלו לעשות זאת שוב בלעדיה. אז אם גם אצלכם צמד המילים "רכיבת שטח" מדליק את החושים בגוף, בואו נראה מה חדש בתחום המלהיב הזה.
רכבי ריינג'ר מיועדים לאלו שעבורם נהיגת שטח היא דרך חיים. כאלו שלא מבזבזים שבת אביבית אחת על מנוחה. כאלו שהשטח קורא להם. דגמי ריינג'ר רבים הגיעו למגזר הפרטי בישראל בשנים האחרונות, אחרי ששימשו במשך שנים בעיקר לצרכי עבודה. קהל היעד היה ונותר חובבי רכיבת שטח אשר אינם מעוניינים להחזיק ג'יפ שטח יקר ומאסיבי. קיימים מספר רב של דגמי פולריס ריינג'ר, הנחשב לפופולארי ביותר, כשטווח המחירים נע בין 50 ל-100 אלף ש"ח. דגמים נוספים שניתן למצוא הם ה- הריינג'ר XP , ריינג'ר HD והדגם 4 על 4 הקלאסי.
כל דגמי הריינג'ר מצוידים במערכת הזרקת דלק ממוחשבת. לכל גלגל יש מערכת מתלים נפרדת המגבירה את יכולת העבירות בשטח. במתלים הקדמיים קיימת "זרוע A" כפולה. ההנעה היא 4 על 4 משופרת, מערכת ההיגוי המתקדמת שבה מצוייד כל ריינג'ר מאפשרת שליטה קלה ונוחה עם יכולת תיקון טעויות עצמאית. משקל הריינג'ר קל, מה שמוסיף עוד יותר לביצועיו.
בדגמים החדשים אף הוספו הגה כח, מערכת מתלים אחורית אוטומטית, השלדה חוזקה והפנסים כיום מוגנים אף יותר מפגיעות שטח אפשריות. גם על נושא נוחות הנהיגה על גבי ריינג'ר שמו דגש בדגמים החדשים כאשר תא הנוסעים הורחב, המושבים מיוצרים מחומרים מיוחדים המאפשרים נהיגה ממושכת בתנאי שטח ובנוחות מקסימאלית ועוד.
נפח המנוע הסטנדרטי של הריינג'ר עומד על 500 סמ"ק בעל 30 כוחות סוס. מהירות הנסיעה המקסימאלית עומדת על 66 קמ"ש. כל ריינג'ר מסוגל לגרור 680 קילו ולסחוב בארגז 540. מרווח הגחון במרבית הדגמים עומד על 30.5 ס"מ, וקיבולת מיכל הדלק על 34 ליטר. אין ספק- מדובר באחד מרכבי השטח החסכוניים ביותר בשוק.
נסיעה מהנה ובטוחה!