מיתוג חברה זהו תהליך קשה שלוקח הרבה זמן הכציד עושים זאת חברת מיתוג זוהי שאלה טוב ננסה לענות על זה . דבר ראשון לצורך הכרת השוק לקחתי חברת קייטרינג חלבי שפועלת כשנתיים שוק קייטרינג חלבי זהו שוק מאוד תחרותי עם רווחיות נמוכה בכוונה רווחיות נמוכה אני מתכוונת פוד קוסט זה המחיר שעולה מנה של לקוח ומזה אם יורגים פשוט מפסידים מה שלא נראה שחברה למטרות רווח תעשה אך זהו גם מושג חמקמק מכיוון שכל חברה לה יש קנין ולו יש את הסמכות וגם כנראה את הידע הכיצד לרכוש מוצרים של חברת קייטרינג חלבי במחיר הטוב ביותר אך ברור לכולם שקניין אחד יוכל להשיג מחיר טוב יותר מהשני ועדיין ההבדלים לא אמורים להיות באחוזים גדולים כמובן אם לוקחים שני חברות קייטרינג חלבי מאותו השוק ומאותו רמת מחירים כמובן אם חברת קייטרינג חלבי האחת מציאה רמת מחיר נמוכה יותר ותפריט פחות מגוון אן מנמש אפשרות להשוות בין אחת לשניה .
לצורך הכרת השוק של חברות קייטרינג חלבי ביקשתי מהשף שהוא האחרי בחברת קייטרינג חלבי לענות לטלפונים ובקשתי היתה לענות לטלפון במשך שבוע שלם כל יום כמה שעות לצורך קבלת אומדן הכיצד ליצור מותג מנצח ובמשך כל השבוע עניתי כמבובן לטלפונים לצורך אפיון הלקוחות של שוק חברות קייטרינג חלבי .
כמובן זה ההתמחות שלי ואני יודעת את העבודה ולכן יודעת לאפיין את הלקוח הפוטנציאלי של ענף קייטרינג חלבי לפחות התת ענף שהלקוח שלי ביקש לצורך מיתוג מול המתחרים בכל מקרא אחרי השבוע שעניתי לטלפונים קבלתי מושג טוב מה ההמשך של מיתוג קייטרינג במרכז או בצפון חלבי לצורך המשך .
המשך בכתבה הבאה .