כל בעל עסק מעוניין להגדיל את רווחיו. אחד הדברים החשובים למכירת מוצרים היא דרך הצגתם ללקוח. קיימות שיטות שונות להצגת מוצרים. אנו נדון בויטרינות זכוכית ומחיצות זכוכית כדרך להגדל רווחים.
מהן ויטרינות זכוכית?
ויטרינות זכוכית הן למעשה מחיצות זכוכית או קיר שקוף המפריד בין שני חללים. זהו למעשה סוג של חלון. ויטרינות זכוכית ממוקמות לרוב על כל גובה הקיר בבית, במשרד ובכל עסק שהוא.
מדוע כדאי להתקין ויטרינות זכוכית?
בעלי עסקים מתקינים ויטרינות זכוכית מכיוון שהיתרונות בהתקנתן עולים על החסרונות. ויטרינות הזכוכית בעצם מכניסות אור רב לחלל של החדר ועל כן מציגות אשליה של חלל גדול יותר. בנוסף, ניתן לאחסן בויטרינת זכוכית מוצרים לנוי, דבר המקנה להם ייחודיות.
כיום, רוב בעלי העסקים והחנויות מתקינים מחיצות זכוכית על מנת להציג את מוצריהן. ויטרינות הזכוכית יכולות לבוא בפועל כחלון ראווה וכך אדם ההולך לאורך הרחוב/קניון יוכל לראות את מוצריה של החנות גם מבלי להיכנס אליה – כך למשל ניתן לראות בובות מולבשות במיטב האופנה בחלונות ראווה. אופציה נוספת הינה שימוש בויטרינות זכוכית בתוך החנות ובתוכן לאחסן את מוצריהן. כך למשל כאשר לקוח נכנס לחנות משקפיים, שעונים, מצלמות, תכשיטים וכדומה – לרוב המוצרים יוצגו בתוך הויטרינה עצמה. סיבה נוספת בגללה בעלי עסקים משתמשים במחיצות זכוכית היא לביטחון. פעמים רבות מוצריהן מאוד יקרים והן לא היו רוצות שכל לקוח יוכל לשלוף את המוצר בקלות (בדומה לחנויות תכשיטים). ועל כן המוצר נעול וסגור בתוך מחיצת הזכוכית וכאשר הלקוח מעוניין למדוד – בעל החנות יהיה לידו ויוכל לפקח על כך שמוצריו לא ייגנבו. בדרך זו הוא מגן על המוצר מפני שבירתו וגרימת נזק.
ויטרינות זכוכית מגדילות ומרחיבות את ההכנסות לבעלי העסק. כאשר ויטרינה מוצגת בצורה אסטטית ונעימה – היא מעודדת את רכישת המוצר שבתוכה.
גם בתחום המזון ניתן לראות ויטרינות זכוכית. מסעדות, סופרים ובתי קפה מציגים את מוצריהם באמצעות מחיצות זכוכית. בצורה כזו קל להציג עוגות מפתות, מאפים וכולי, וכך לעורר בלקוחותיהן תאבון. סופרים שומרים את מוצרי הבשר או הגבינות מאחורי מחיצות זכוכית כדי שלקוחותיהם יוכלו להתרשם מהמוצרים ובמקביל המוצרים נשמרים בקירור.
לסיכום, שימוש בויטרינות זכוכית משפר ומשדרג את ניראות החנות. כך העסק נראה אטרקטיבי ומזמין לקוחות.