שירות בארץ זה לא הדבר הכי מושלם, כולנו יודעים את זה. במיוחד, אם רוצים שירות טכני כלשהו. לוקח הרבה זמן לטכנאי להגיע – בין אם מדובר בתיקון מזגן לרכב בירושלים, בין אם הזמנתם טכנאי כבלים, מתקן מים או מזגן הביתה. לוקח זמן, הוא מאחר, מבריז – ובעיקר החברות הללו מרגישות כאילו הן עושות לכם טובה. לקוחות רבים מתלוננים בכל יום לשירותי הלקוחות של החברות איתם הם עובדים – ולא בגלל שהישראלים נודניקים, אלא בגלל שהחברות האלו, שמקורן באמריקה בדרך כלל, ממש לא יודעות לתת שירות כמו באמריקה...
יש אנשים שמחכים לטכנאי מזגנים שלהם בבית – או אפילו למיזוג אוויר לרכב בירושלים שעות. אין חלקים, אומרים להם. הטכנאי עוד רגע אצלכם, מבטיחה נציגה. אם תשאלו את החברה או המוסך, במקרה הזה, מה קרה – הם יגידו שזה מקרה חד פעמי, שאכלו ושתו להם וזה לא בכוונה. רוצים דוגמאות?
דוגמאות לשירות גרוע בתחום הטכני
א. אישה אחת ממרכז הארץ נאלצה להזמין טכנאי מזגנים הביתה ארבע פעמים ולשלם בכל פעם, רק בגלל שהמזגן שלה פשוט הפסיק לעבוד. חברת המזגנים ממנה קנתה את המוצר לא נותנת שירות טלפוני אחרי 16:00 וזה אומר – שאם אתם עובדים, אי אפשר לתאם טכנאי ולוקח גם הרבה זמן להביא אותו אליכם הביתה. המתנה על הקו – רבע שעה. ועד שהטכנאי מגיע... כשמגיע טכנאי הוא עושה עבודה רשלנית ומהירה, גובה הרבה כסף, והנה אחרי יום או יומיים שוב בעיה. מוכר?
ב. אדם הגיע לתקן מזגן לאוטו במוסך לתיקון מזגן לרכב בירושלים. הובטח לו שהחלק מקורי והמזגן אכן חזר לעבוד, אבל אחרי שלושה ימים הוא פסק שוב לעבוד. כשהגיע, ולא הייתה ברשותו קבלה – נאלץ לקנות מזגן חדש ותיקון מחדש – רק בגלל ש"העובד לא זכר אותו". יש לציין כי העניין בתביעה משפטית החל משבוע שעבר.