טיפים בעיצוב כרטיסי ביקור
לכרטיסי הביקור יש משמעות רבה וערך רב ביצירת התדמית הנכונה לך ולחברתך. כרטיסי הביקור שלך משפיעים באופן ישיר על הרושם שאתה והעסק שלך מותירים בעיני הלקוח הפוטנציאלי. הרושם הראשוני שכרטיסי הביקור יוצרים הם מרכיב חשוב ומכריע ביצירת התדמית הנכונה.בכרטיסי הביקור לא להתפשר על איכות הגימור של כרטיסי הביקור ! תוספת למינציה (ציפוי ניילון), תוספות של כסף או זהב משדרת יוקרה ואיכות ומושכת את תשומת הלב של הלקוח
כרטיסי ביקור
יהיו עם דגש על ההשלכות של הצבעים בכרטיסי הביקור, לפני השימוש תחשוב אם המסר היועבר מעצם השימוש באותו צבע הוא המסר אותו תרצה להעביר.שימוש נכון בצבע של כרטיסי ביקור עשוי לעזור לבנות מותג ולהעביר את הרושם הנכון.
כרטיסי ביקור
יהיו קריאים, בולטים, לא יותר מידי בולטים יכול להיווצר רושם הפוך רושם מרתיע, מרשימים ומקוריים. כרטיסי ביקור צריכים להכיל את התוכן המתאים כדי להיות הפקטיביים ובעלי עיצוב מושך,מקורי ומעניין עיצוב שמשאיר רושם של סקרנות
כרטיסי ביקור
נחשבים לנציגים שלכם לאחר שהמפגש בין אנשי עסקים ויזמיים מסתיים,לכן לפני שנישלח את כרטיס הביקור שלנו להדפסה כדאי שנוודא האם הכרטיסי הביקור שלנו אכן מייצגים אותנו ואת החברה בכבוד.
כרטיסי ביקור
צריכים להיות קומפקטיים וזאת על מנת שיכנס בנוחות לארנקו של המקבל. הגודל הסטנדרטי לכרטיסי ביקור הוא 5X 9 ס"מ יש להימנע מלהדפיס כרטיסי ביקור גדולים יותר הנתקעים או נכנסים כשהם מקופלים לארנק או להפך כרטיסי ביקור קטנים יותר שיש קושי להוציאם מהארנק.
לינק למדריך המלא