יותר ויותר ישראליות מבקשות לעבור את הניתוח הנחשק – הגדלת חזה. בשנההאחרונה האחוזים של הנשים שכבר עברו את ההליך הכירורגי הוא גדול יותר מאיפעם. אז מה הפלא שאפילו ברים כבר הבינו את הטרנד וישנם כאלה שמציעיםללקוחותיהם תחרות והגרלה כאשר הפרס הראשון הוא הגדלת חזה.
מדוברכאמור ביוזמה שנראתה בשבוע שעבר באחת הכתבות ברשת. הבר המדובר הינו ברבדרום הארץ, וליתר דיוק בנתיבות. היחצן והבעלים של המקום טענו כי הטרנדהמיוחד הזה הינו פרי מחשבה שלהם. אחד מהם ציין כי הנשים כולן ראו את הלהיטהחדש כגימיק שיווקי מרהיב. יותר ויותר לקוחות ביקשו להיכנס להגרלה המיוחדתשהזוכה בה כאמור תזכה לניתוח הגדלת חזה.
אבלהמפליא הוא שלא רק נשים רכשו כרטיסי הגרלה. מהכתבה עולה כי מס' לא קטן שללקוחות גברים ביקשו כרטיס השתתפות בהגרלה כדי להעניק לבנות זוגם את הפרסהייחודי הזה. ישנם לא מעט גברים שרכשו את כרטיס ההגרלה במרה למכור את הפרס,כלומר ניתוח הגדלת חזה לכל מי שמוכנה לשלם את המחיר וכמובן שמדובר בהנחהמסוימת.
הרעיון הזה הביא איתו שיח רחב ברשת. ישראלים רבים ראו אתהטרנד של ניתוח הגדלת חזה כמיוחד וכמעט שלא נשמעו קולות של התנגדות. אחתהלקוחות שאיתן שוחחנו טענה כי בסך הכל מדובר במיזם חיובי, יותר ויותר נשיםמבקשות לעבור הגדלת חזה, היא אומרת, זה לא רק למראה החיצוני אלא גם לדימויהעצמי. היא מספרת כי היא עצמה עברה כבר את הניתוח בשנה שעברה ומיד אחריהחברותיה בזו אחר זו.
ניתוח הגדלת חזה, כך היא אומרת, הביא לי המוןביטחון עצמי שלא היה לי קודם. למרות שאני נראית טוב יחסית עדיין רציתישינוי במראה שלי, ניתוח הגדלת חזה עשה בהחלט את העבודה עבורי וכעת אין ליספק בכלל שמדובר במשהו חיובי.
בתוך כך ההגרלה נמשכת ובעלי המקוםמספרים גם על עלייה במכירות. אחד מהם אמר בכתבה שזהו גימיק שיווקי שאיןלשום בר אחר בארץ. וכעת נשאר לשאול אם הגדלת חזה בתור פרס תופיע גם בבריםאחרים בישראל.