חפש מאמרים:
שלום אורח
22.11.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

אמיליה ארהארט

מאת: דוד המענטזאינטרנט - כללי24/07/20121748 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אמיליה מרי ארהארט ( 24 יולי 1897 - נעלמה 1937) היתה חלוץ התעופה ציין הסופר האמריקאי ארהרט היתה הטייסת הראשונה לטוס סולו מעבר לאוקיינוס ??האטלנטי [3]. . היא קיבלה את הצלב נכבדים האמריקני המעופף עבור רשומה זו.  היא להגדיר רשומות רבות אחרות, כתב רב מכר ספרים על חוויות טיסה שלה סייעה להיווצרות של תשעים תשיעיות, ארגון לטייסים נשים [5]. ארהרט הצטרף לסגל של אוניברסיטת Purdue התעופה המחלקה בשנת 1935 כחבר סגל אורח לנשים ייעוץ על הקריירה לעזור ולהשפיע על אחרים עם אהבתה התעופה. היא היתה גם חבר במפלגה הלאומית של האישה, ועל תומך מוקדם של התיקון לחוק לשוויון זכויות. [6] [7]

במהלך ניסיון לבצע טיסה circumnavigational של כדור הארץ בשנת 1937 פרדו במימון לוקהיד דגם 10 אלקטרה, נעלמה ארהרט מעל האוקיינוס ??השקט המרכזי האוקיינוס ??ליד האולנד איילנד. קסם עם הקריירה שלה, חיים ההיעלמות נמשכת עד עצם היום הזה

אמיליה ארהארט, בתו של גרמניה האמריקאי סמואל "אדווין" סטנטון ארהרט (נולד ב 28 מרס 1867) ואת אמליה "איימי" אוטיס ארהארט (1869-1962), [9] נולד Atchison, קנזס, בביתו של מצד אמה סבא, אלפרד גדעון אוטיס (1827-1912), שופט פדרלי לשעבר, נשיא בנק החיסכון Atchison אזרח מוביל Atchison. אמליה היה הילד השני של הנישואים, לאחר מת התינוק, באוגוסט 1896. [10] אלפרד אוטיס לא תמכו בתחילה הנישואין לא היה מרוצה מההתקדמות של אדווין כעורך דין. [11]

ארהרט היה שם, על פי מנהג המשפחה, על שם שתי הסבתות שלה (אמיליה ג'וזפין Harres ומרי וולס פאטון). [10] מתוך ארהרט בגיל מוקדם, המכונה "Meeley" (לפעמים "מילי") היה מנהיג הכנופיה ואילו אחותה הצעירה (2 שנים הביניים שלה), גרייס מוריאל ארהארט (1899-1998), המכונה "Pidge," פעל חסיד נאמן. [12] שתי הבנות המשיכו לענות כינויים הילדות שלהם גם בבגרותם. [10] החינוך שלהם היה לא שגרתי מאז איימי ארהארט לא האמין דפוס ילדיה לתוך "ילדות יפות". [13] בינתיים הסבתא מצד האם שלהם פסולה של "תחתונים" שלבשו הילדים של איימי ולמרות ארהרט אהב את החופש שהם סיפקו, היא היתה בנות אחרות מודעים בשכונה לא ללבוש אותם.
מוקדם השפעה

רוח של הרפתקה נראה לקיים את הילדים ארהרט עם זוג לדרך ביום לחקור בשכונה שלהם. [N 3] כילד, ביליתי שעות ארוכות ארהארט לשחק עם Pidge, לטפס על עצים, ציד חולדות עם רובה "בטן טורק "המזחלת שלה במורד. למרות אהבת בחוץ ו "מחוספס-and-נפילה" המחזה היה מקובל הרבה צעירים, ביוגרפים אחדים הגדירו את ארהרט בגיל נערית. [15] הבנות כל הזמן "תולעים, עשים, katydids ו קרפדה העץ" [ 16] באוסף הולך וגדל התכנסו הטיולים שלהם. בשנת 1904, בעזרתו של דודה, היא טלאי כבש תוצרת בית בסגנון של רכבת הרים שראתה לטיול סנט לואיס השיגה הרמפה אל הגג של משפחת מחסן כלים. מתועד היטב של ארהרט הטיסה הראשונה הסתיימה באופן דרמטי. היא יצאה מתוך תיבת עץ שבור ששימש מזחלת עם שפה חבול, שמלה קרועה "תחושה של התרוממות הרוח." היא קראה, "אה, Pidge, זה פשוט כמו לעוף!" [11]

אמנם היו כמה צעדים שגויים בקריירה שלו עד כה, בשנת 1907 עבודה אדווין של ארהרט כקצין תביעות על רכבת רוק איילנד הוביל העברה דה מוין, איווה. בשנה הבאה, בגיל 10, [17] ראה ארהרט המטוס הראשון שלה על מדינת איווה יריד דה מוין. [18] [19] אביה ניסה לעניין ואחותה לקחת טיסה. מבט אחד "המכונית המיושנת" רעועה הספיק ארהארט, אשר מיד שאל אם הם יכולים לחזור הקרוסלה עגולה. [20] מאוחר יותר היא תיארה את כנפי בשם "דבר של חוט עץ חלודה ולא מעניין ". [21]
השכלה

שתי האחיות, אמליה ומיוריאל (היא עברה שם באמצע אותה בנעוריה ב), נשאר עם סבא וסבתא שלהם Atchison, בעוד הוריהם נכנסו, רבעים חדשים קטנות ב דה מוין. בתקופה זו קיבל ארהרט סוג של לימוד, בבית יחד עם אחותה מאמה אומנת. מאוחר יותר היא סיפרה כי היא "מאוד אוהבת לקרוא" [22] ובילה שעות אין ספור בספרייה משפחה גדולה. בשנת 1909, כאשר המשפחה להתאחד סוף סוף דה מוין, הילדים ארהרט למדו בבית ספר ציבורי בפעם הראשונה עם אמיליה ארהרט להיכנס בכיתה ז'בגיל 12 שנים.
משפחה הון

בעוד הכספים של המשפחה השתפר לכאורה עם רכישת בית חדש ואפילו העסקת שני משרתים, התברר עד מהרה אדווין היה אלכוהוליסט. חמש שנים לאחר מכן (בשנת 1914), הוא נאלץ לפרוש ולמרות שהוא ניסה לשקם את עצמו באמצעות הטיפול, הוא מעולם לא הוחזר על רכבת רוק איילנד. בשלב זה על, מתה סבתו של אמיליה ארהרט אוטיס פתאום, עוזב דלא ניכר כי הניח נתח של בתה בנאמנות, מחשש כי שתייה של אדווין היה לנקז את הכספים. בית אוטיס, וכל תוכנו, היה במכירה פומבית,. ארהרט נשבר ואחר כך תיאר אותו בסופו של ילדותה [23]

בשנת 1915, לאחר חיפוש ממושך, אביו של ארהרט מצא עבודה כפקיד בבית הרכבת הצפונית הגדולה בסנט פול, מינסוטה, שם ארהרט נכנס תיכון המרכזית כמו זוטר. אדווין ליישם העברה ספרינגפילד, מיזורי, בשנת 1915, אבל קצין תביעות הנוכחי מחדש פרישתו ודרש את העבודה שלו בחזרה, משאיר ארהרט הבכור עם לאן ללכת. מול עוד מהלך הרה אסון, לקח איימי ארהארט ילדיה לשיקגו שם הם חיו עם חברים. ארהרט עשה מצב יוצא דופן בבחירת בתי הספר הבא שלה, היא תעמולה בבתי הספר התיכוניים הסמוך בשיקגו כדי למצוא את תוכנית המדע הטוב ביותר. היא דחתה את בית הספר התיכון הקרוב ביותר לביתה כאשר היא התלוננה כי המעבדה לכימיה היה "בדיוק כמו כיור מטבח". [24] היא בסופו של דבר נרשם בבית הספר הייד פארק גבוה, אך בילה סמסטר אומלל שבו הכיתוב שנתון תפס את המהות של אותה , אומללות "AE - ילדה חום ההולך לבדו". [25]

ארהרט בוגר בית הספר הגבוה הייד פארק בשנת 1916 [26] במשך ילדות קשה לה, היא המשיכה לשאוף לקריירה בעתיד,. שמרה אלבום של גזירי עיתונים על נשים מוצלחים ברובם אוריינטציה גברית שדות, כולל כיוון הסרט הייצור ,, החוק הנדסה, פרסום וניהול מכני. [17] היא החלה בקולג' ב Ogontz בית הספר Rydal, פנסילבניה, אך לא השלים את התוכנית שלה. [27] [N 4]

במהלך חופשת חג המולד בשנת 1917, ביקר ארהרט אחותה בטורונטו. מלחמת העולם הראשונה היה סוער ו ארהרט ראו את החיילים הפצועים חוזרים. לאחר קבלת הכשרה כעוזר של אחות מהצלב האדום, היא החלה לעבוד עם פלוגת מתנדבים לסיוע בבית החולים הצבאי Spadina. חובותיה כללה הכנת אוכל במטבח בחולים עם דיאטות מיוחדות, חלוקת תרופות מרשם בבית המרקחת של בית החולים. [28]
1918 מגיפת השפעת הספרדית

כאשר מגיפת השפעת הספרדית הגיעו 1918 בטורונטו, ארהרט עסק בתפקידי סיעוד מפרכים, כולל משמרות לילה בבית החולים Spadina הצבאי. [29] [30] היא הפכה את עצמה חולה, סובל דלקת ריאות סינוסיטיס לסתי. [29] היא אושפזה בשנת 1918 בשל בתחילת נובמבר דלקת ריאות ולפרוק בדצמבר 1918, כחודשיים לאחר מחלה החל. [29] שלה סינוס הקשורות הסימפטומים היו כאבים ולחץ סביב עין אחת וניקוז ריר שופע דרך הנחיריים וגרון. [31] בבית החולים, בעידן טרום אנטיביוטיקה, היו לה פעולות קלות כואבים כדי לשטוף את לסתי הפגוע בסינוסים, [29] [30] [31], אך הליכים אלה לא היו מוצלחים ארהרט לאחר מכן סבלה מהתקפי כאבי ראש החמרה. ההחלמה שלה ארכה כמעט שנה, אשר בילתה בבית אחותה בנורת'אמפטון, מסצ'וסטס. [30] היא העבירה את הזמן על ידי קריאת שירה, ללמוד לנגן על בנג'ו ולומדים מכניקה. [29] סינוסיטיס כרוני היה כדי להשפיע באופן משמעותי על טיסה ארהרט של פעילויות בשלב מאוחר יותר בחיים, [31] ולפעמים אפילו על שדה התעופה נאלצה ללבוש תחבושת על הלחי שלה כדי לכסות את צינור ניקוז קטן. [32]
חוויות עף מוקדם

באותו זמן בערך, עם חברה צעירה, ביקר ארהרט הוגן האוויר נערך בשיתוף הקנדי הלאומי התערוכה בטורונטו. אחת מגולות הכותרת של היום היתה התערוכה טיסה לשים על ידי מלחמת העולם הראשונה "אייס". [33] מעל הטייס הבחין ארהרט וחברתה, אשר צפו מהמערה מבודד צלל בהם. "אני בטוח שהוא אמר לעצמו," שעונים לי לעשות אותם מתרוצצות '", אמרה. ארהרט עמדה על שלה כמו המטוס התקרב. "לא הבנתי זאת אז," אמרה, "אבל אני מאמין כי מטוס אדום קטן אמר לי משהו כמו הניף על ידי". [34]

עד 1919 ארהרט מוכן להיכנס סמית קולג', אך שינתה את דעתה ונרשם באוניברסיטת קולומביה ההרשמה לקורס במחקרים רפואיים בקרב תוכניות אחרות. [35] היא עזבה כעבור שנה כדי להיות עם הוריה אשר אוחדה מחדש קליפורניה

בלונג ביץ', ב -28 בדצמבר 1920, ביקר ארהרט ואביה שדה התעופה שבו פרנק הוקס (שמאוחר יותר זכה לתהילה בתור רוכב אוויר) נתן טרמפ כי לא לנצח לשנות את חייו של ארהרט שלה. "כאשר קיבלתי מאתיים או שלוש מאות מטרים מעל פני הקרקע," היא אמרה, "ידעתי שאני חייב לטוס". [36] לאחר טיסה של 10 דקות זו (שעלתה אביה 10 $), היא מיד הפכה נקבע ללמוד לעוף. עבודה על מגוון רחב של מקומות עבודה, כולל צלם, נהג משאית, ו הקצרנית בחברת הטלפונים המקומית, היא הצליחה להציל 1,000 $ עבור שיעורי טיסה. ארהרט היה השיעורים הראשונים שלה, החל ב -3 בינואר 1921, בשדה Kinner ליד חוף ארוך, אבל כדי להגיע ארהרט שדה התעופה באוטובוס עד הסוף של הקו, ואז הלך ארבעה קילומטרים (6 ק"מ). אמו של ארהרט סיפק גם חלק של "יתד" 1000 $ נגדה "לשיקול". [37] המורה שלה היה אניטה "נטע" Snook, טייס חלוץ נשים שהשתמשו עודף קרטיס JN-4 "Canuck" לאימונים. ארהרט הגיעה עם אביה בקשה בלשון יחיד, "אני רוצה לעוף. אתה מוכן ללמד אותי?" [38]

ארהרט של מחויבות לטוס הנדרש לה כדי לקבל את העבודה הקשה לעתים קרובות תנאים בסיסיים שליוו אימון התעופה מוקדם. היא בחרה מעיל עור, אבל מודע לכך טייסים אחרים יהיה לשפוט אותה, היא ישנה בה שלושה לילות לתת מעיל מבט "שחוקים". כדי להשלים את שינוי התדמית שלה, היא גם שערה קצוץ קצר בסגנון של פליירים נשים אחרות. [39] חצי שנה לאחר מכן, רכשה ארהרט שנייה בהיר כנפי צהוב Kinner Airster שהיא לכינוי "קנרי". ב -22 באוקטובר 1922, טס ארהרט Airster לגובה של 14,000 רגל (4,300 מ '), שיא העולם עבור טייסי נקבה. ב -15 במאי 1923, הפך ארהרט לאשה 16 שיונפקו רישיון טיס (# 6017) [40] על ידי A?ronautique הפדרציה הבינלאומית (FAI). [

תעופה הקריירה והנישואין

בוסטון

במהלך תקופה זו, הירושה של סבתא שלה, אשר היה מנוהל כיום על ידי אמה, היו מרוקנים כל הזמן עד שהוא סוף סוף נגמר לאחר ההשקעה אסון במכרה גבס נכשל. כתוצאה מכך, ללא סיכויים מיידיים מלגבות ההשקעה אותה טיסה, נמכר ארהרט "Canary", כמו גם Kinner 2 וקנה צהוב Kissel "ספידסטר" שני הנוסעים ברכב, בו היא בשם "הסכנה הצהובה". במקביל, חוו ארהרט החרפת הבעיה סינוס הישנה שלה כמו הכאב שלה החמיר ב 1924 מוקדם, היא אושפזה לניתוח נוסף סינוס, שהיתה שוב ללא הצלחה. לאחר שניסה את ידה על מספר מיזמים יוצאי דופן, כולל הקמת חברה הצילום, להגדיר את ארהרט לכיוון חדש. [42] בעקבות גירושי הוריה בשנת 1924, נסעה אמה "הסכנה הצהובה" לטיול חוצה מקליפורניה עם תחנות ברחבי המערב ואפילו טיול עד קלגרי. הסיור מתפתל ובסופו של דבר הביא את הצמד לבוסטון, מסצ'וסטס שם ארהרט עבר גם ניתוח סינוסים, המבצע הזה להיות מוצלח יותר. לאחר הבראה, היא חזרה על כמה חודשים אוניברסיטת קולומביה, אך נאלצה לנטוש את הלימודים וכל תוכניות נוספות עבור להרשם במכון הטכנולוגי של מסצ'וסטס, כי אמה לא יכלה להרשות לעצמם את שכר הלימוד ועלויות הקשורות. זמן קצר לאחר מכן, היא מצאה עבודה כמורה 1, ולאחר מכן כעובדת סוציאלית בשנת 1925 ב Denison בית, המתגוררים מדפורד, מסצ'וסטס. [43]

כאשר ארהרט חי Medford, היא שמרה את התעניינותה בתחום התעופה, להיות חבר האמריקאי אווירונאוטית בוסטון החברה של הפרק נבחר בסופו של דבר, סגן נשיא שלה. [44] היא טסה מתוך דניסון התעופה (לאחר מכן האוויר וחיל הים תחנת Squantum) ב Quincy , מסצ'וסטס ועזר לממן את פעילותה על ידי השקעת סכום קטן של כסף. [45] ארהרט גם טס טיסה הרשמי הראשון מתוך דניסון התעופה בשנת 1927. [46] כמו גם מתנהג כמו נציג מכירות של מטוסים Kinner באזור בוסטון , כתב טורים בעיתונים ארהרט מקומיות לקידום טיסה כמו סלבריטי המקומי שלה גדל, היא הניחה את תוכניות ארגון המוקדש פליירים נשים

1928 הטיסה הטראנס
לאחר טיסת הסולו של צ'רלס לינדברג את האוקיינוס ??האטלנטי בשנת 1927, הביע איימי פיפס אורח, (1873-1959), עניין להיות האישה הראשונה לעוף (או יוטס) על פני האוקיינוס ??האטלנטי. לאחר שהחליט הטיול היה מסוכן מדי בשבילה לקחת על עצמה, היא הציעה לממן את הפרויקט, מה שמרמז שהם מוצאים "עוד ילדה עם התמונה הנכונה." בעוד בבית אחר הצהריים העבודה 1 באפריל 1928, קיבל ארהרט שיחת טלפון סרן הילטון ח Railey, מי שאל אותה, "האם אתה רוצה לטוס האטלנטי?"

רכזי הפרויקט (כולל המוציא לאור בספר ופובליציסט ג'ורג' פ 'פטנם) ראיין ארהרט וביקש ממנה להתלוות הטייס או טייס המשנה וילמר Stultz / מכונאי לואיס גורדון בטיסה, להלכה כנוסע, אלא חובה נוסף של שמירה על יומן טיסה. הצוות עזב Trepassey הרבור, ניופאונדלנד ב F.VIIb/3m פוקר ב -17 ביוני, 1928, נחיתה נמל בארי (ליד Llanelli), ויילס, בריטניה, בדיוק 20 שעות ו -40 דקות מאוחר יותר. [48] מאחר שרוב הטיסה היתה על "כלים" ו ארהרט היתה שום הכשרה עבור סוג זה של טיסה, היא לא טייס המטוס. כאשר התראיין לאחר הנחיתה, היא אמרה, "עשו Stultz כל המעופף היה צריך. הייתי רק המטען, כמו שק תפוחי אדמה". היא הוסיפה, "... אולי יום אחד אני אנסה את זה לבד". [49]

בעוד באנגליה, ארהרט המדווח קבלת פנים מלהיב ב -19 ביוני 1928, כאשר הנחיתה על Woolston בסאות'המפטון, אנגליה [50] היא טסה העופות האבר 594 העופות השלישי, SN:. R3/AV/101 בבעלות ליידי מרי הית ומאוחר יותר רכש מטוסים היה זה נשלח בחזרה לארצות הברית (שם הוא הוצב "מטוסים ללא רישיון זיהוי סימן" 7083). [51]

כאשר הצוות Stultz, גורדון ארהרט טיסה חזרה לארצות הברית, הם התקבלו במצעד טיקר קלטת בניו יורק קבלת פנים עם הנשיא קלווין קולידג' בבית הלבן.

סלבריטאים התמונה

מסחר על הדמיון הפיזי שלה לינדברג, [52] אשר העיתונות כינו "לינדי מזל", עיתונים וכתבי עת החלה בהתייחסו ארהרט כמו [53] [N 5] לחץ הברית נמלץ יותר "ליידי לינדי"., כדי אותם, היה ארהרט השלטת "מלכת באוויר". [54] מיד לאחר חזרתה לארצות הברית, היא התחייבה סיור הרצאה מתישה (1928-1929). בינתיים, לא Putnam התחייבה בכבדות לקדם אותה במסע כולל פרסום הספר היא חיבר, סדרה של הרצאות חדשות באמצעות תמונות שלה ב חסויות שוק המוני של מוצרים, כולל סיגריות לאקי סטרייק (מטען זה בעיות הנגרמות על התמונה שלה, עם retracting המגזין של מק 'קול הצעה) [55] ואת בגדי נשים בגדי ספורט. את הכסף שהיא עשתה עם "לאקי סטרייק" היו מיועדים לתרומה 1,500 $ למסע הקרוב דרום מפקד ריצ'רד בירד לקוטב. [55]

מסע שיווק על ידי שני ארהרט ו G.P. Putnam הצליחה להקים המיסטיקה ארהרט בנפש הציבור. [56] במקום פשוט המאשרת את המוצרים, ארהרט פעיל הפך מעורב מבצעים, בעיקר באופנת נשים. במשך מספר שנים שתפרה את הבגדים שלה, אבל את הפעילות "חיים" קווי מהדירות נמכרו 50 חנויות כמו מייסיס בערים היו ביטוי של התמונה ארהרט חדש. הרעיון שלה, קווים פשוטים טבעיים מתאימים הוכחות קמטים, חומרי רחיץ היה ההתגלמות של "AE" מלוטש, אבל תכליתית נשית (שם מוכר היא עברה עם בני משפחה וחברים). [54] [57] קו מזוודות שהיא קידמה (משווק מזוודות ארהרט Modernaire) גם נשאו חותמת שאין לטעות בה.

מגוון רחב של פריטים קידום מכירות יופיע הנושא את שמו ארהרט.
קידום התעופה

את חסויות ידוענים יעזור ארהרט לממן אותה לטוס. [58] קבלת עמדת כעורך שותף במגזין קוסמופוליטן, פנתה בפורום זה להזדמנות לקמפיין לקבלה ציבורית גדולה יותר של התעופה, בעיקר תוך התמקדות בתפקיד של נשים שנכנסו לתחום. [59] בשנת 1929, היתה ארהרט בין הטייסים הראשונים לקידום טיסות מסחריות באמצעות פיתוח של שירות לנוסע בחברת התעופה, יחד עם צ'רלס לינדברג, היא ייצגה את יבשתית אווירית (TAT) והשקיעו זמן וכסף בהקמת אזורי 1 שירות הסעות בין ניו יורק וושינגטון. (ת.א. לימים TWA). היא הייתה סמנכ"ל לאומי איירווייס, אשר ניהל את פעולות טיסה של איירווייס בוסטון, מיין, חברות תעופה נוספות ב מזרח. [60] בשנת 1940, היא הפכה מזרח איירליינס.
תחרות טיסה

למרות ארהרט זכה לתהילה לטיסה הטראנס שלה, היא השתדל קבע שיא "מוכתם" משלה. [61] זמן קצר לאחר שובה, הטסת העופות 7083, היא יצאה לדרך בטיסת הסולו הארוך הראשון שלה שהתרחש בדיוק כמו השם שלה בא אל אור הזרקורים הלאומי. על ידי ביצוע הנסיעה באוגוסט 1928, הפך ארהרט לאישה הראשונה לטוס סולו ברחבי יבשת צפון אמריקה בחזרה. [62] בהדרגה מיומנויות הניווט שלה ומקצועיות גדל, כמו הודה ידי טייסים מנוסים שטסו איתה. כללי ליי ווייד טס עם ארהרט בשנת 1929: "היא היתה טייס נולד, עם מגע עדין על מקל". [63]

ארהרט לאחר מכן עשה את הניסיון הראשון שלה באוויר מירוץ תחרותי במהלך 1929 1 סנטה מוניקה אל קליבלנד האוויר נשים דרבי (מאוחר יותר לכינוי "פאף אבקת דרבי" מאת ויל רוג'רס). במהלך המירוץ, בתחנת ביניים אחרון לפני הסיום בקליבלנד, ארהרט והחבר שלה רות ניקולס היו כבולות על המקום הראשון. ניקולס היה להמריא ממש לפני ארהרט, אבל המטוסים שלה פגע טרקטור בסוף המסלול והוא התהפך. במקום להמריא, רץ ארהרט על המטוס ההרוס וגרר את חברתה. רק כאשר היא בטוחה כי ניקולס היה וללא כל פגע לא ארהרט להמריא קליבלנד אך בשל הזמן שאבד, היא סיימה 3. המעשה האמיץ שלה היה סמלי של חוסר אנוכיות של ארהרט, בדרך כלל, היא לעתים נדירות התייחסו לאירוע בשנים מאוחרות יותר [64].

בשנת 1930, הפך ארהרט הרשמי של איגוד האווירונאוטיקה הלאומי, שם היא פעילה לקדם את הקמתה של רשומות של נשים נפרדות סייעה A?ronautique הפדרציה הבינלאומית (FAI) לקבל תקן בינלאומי דומה. [59] בשנת 1931, טס פיטקרן PCA- 2 autogyro, היא לקבוע שיא עולם לגובה של 18,415 רגל (5,613 מ ') המכונה חברה שאול. [65] בעוד לקורא היום זה אולי נראה כי ארהרט עסק טס "פעלולים", שהיא, פליירים עם נשים אחרות , חיוני כדי להפוך את הציבור האמריקאי "אוויר אופקים" ולשכנע אותם כי "התעופה כבר לא רק הנועזים לבין אדם עליון." [66]

בתקופה זו הפך ארהרט מעורב את תשעים תשיעיות, ארגון של נשים טייסים מתן תמיכה מוסרית לקידום המטרה של נשים התעופה. היא התקשרה מפגש של טייסי נשים בשנת 1929 בעקבות דרבי האוויר הנשים. היא הציעה את השם בהתבסס על מספר חברי שכר,. היא לימים הנשיא הראשון של הארגון בשנת 1930 [5] ארהרט היה חסיד נמרץ לטייסים נשים וכאשר המירוץ Bendix 1934 גביע נאסר נשים, היא בגלוי סירב לטוס המסך השחקנית מרי פיקפורד לקליבלנד לפתוח את הגזעים. [67]
נישואין

במשך זמן מה ארהרט היתה מאורסת שמואל צ'פמן, מהנדס כימי מבוסטון, לשבור את אירוסיה ב -23 בנובמבר 1928. [68] במהלך אותה תקופה, ארהרט ו Putnam בילה הרבה זמן ביחד, מה שמוביל אינטימיות. ג'ורג' פ 'פטנם, שהיה ידוע בתור רופא המשפחה, התגרש בשנת 1929 חיפשו ארהרט, מציע שש פעמים שלה לפני שהיא בסופו של דבר הסכים. [N 6] לאחר היסוס ניכר מצידה, הם נישאו ב -7 בפברואר 1931, ב אמו של Putnam של בית Noank, קונטיקט. ארהרט התייחס נישואיה כמו "שותפות" עם "בקרה כפולה". במכתב בכתב יד פוטנאם נמסר לו ביום של החתונה, היא כתבה, "אני רוצה שתבין שאני לא יחזיק לך כל midaevil [כך במקור] קוד של נאמנות אלי ולא אני ישקול את עצמי חייב אתה דומה ". [7 N] [71] [72]

רעיונותיו של ארהרט על הנישואים היו ליברלית בפעם כשהיא האמינה אחריות שווה לשני "מפרנסים" ו במופגן כל הזמן שמה במקום להיות המכונה גב Putnam. כאשר ניו יורק טיימס, לפי כללי stylebook שלו, התעקש להתייחס אליה כאל גברת Putnam, היא צחקה אותו. GP גם למדו די מהר כי הוא ייקרא "מר ארהרט". [73] לא היה ירח הדבש של הזוג הצעיר כפי ארהרט היה מעורב סיור קרוס קאנטרי 9 ימים מקדם autogyros ו חסות נסיעות, בוק, אגוז ללעוס מסטיק. למרות ארהרט ו Putnam לא היו ילדים, היו לו שני בנים מנישואים קודמים שלו דורותי ביני (1888-1982), [74] יורשת כימי שאביו של החברה, המציא ביני & Smith, עפרונות צבעי עיפרון: [75] חוקר וסופר דוד ביני Putnam (1913-1992) וג'ורג' פאלמר Putnam הבן (נולד 1921). [76] ארהרט אהב במיוחד של דוד, אשר לעיתים קרובות ביקר את אביו בבית המשפחה שלהם בשדה השיפון, ניו יורק. ג'ורג' חלו בפוליו זמן קצר לאחר הפרידה של הוריו ולא יכול היה לבקר לעתים קרובות.

1932 טיסת הסולו הטראנס

בגיל 34, בבוקר מ -20 במאי 1932, נקבע ארהרט מן הנמל גרייס, ניופאונדלנד עם העותק האחרון של עיתון מקומי (עותק מיום נועד כדי לאשר את מועד הטיסה). היא התכוונה לטוס לפריז ב 5 ב מנוע יחיד שלה לוקהיד וגה לחקות את טיסת הסולו של צ'רלס לינדברג. [77] [N 8] אחרי טיסה שנמשכה 14 שעות, 56 דקות שבהן היא טענה עם רוחות צפוניות חזקות, תנאי הקפואים ובעיות מכאניות , ארהרט נחת באחו ב Culmore, צפונית דרי, צפון אירלנד. הנחיתה היו עדים ססיל המלך וט סוייר. כאשר החווה בידו ושאל: "האם אתה טס הרבה?" ארהרט השיב: "מאמריקה". [80] אתר כרגע היא ביתו של מוזיאון קטן, אמיליה ארהרט מרכז. [81]

כאישה הראשונה לטוס סולו ללא הפסקה מעבר לאוקיינוס ??האטלנטי, קיבלה ארהרט חוצה נכבדים המעופף מהקונגרס, צלב אביר לגיון הכבוד של ממשלת צרפת ואת מדליית הזהב של האגודה הגיאוגרפית הלאומית של הנשיא הרברט הובר. כמו תהילה שלה גדל, היא פיתחה קשרי ידידות עם אנשים רבים במשרדים גבוהים, בעיקר אלינור רוזוולט, הגברת הראשונה 1933-1945. רוזוולט משותפים רבים האינטרסים של ארהרט וכעסים, בעיקר מסיבות של נשים. לאחר טיסה עם ארהרט, רוזוולט לקבל אישור סטודנט, אך לא המשיך תוכניותיה ללמוד לעוף. שני החברים מתקשרים לעתים קרובות כל חייהם. [N 9] עוד העלון המפורסם, ז'קלין קוקרן, נחשב יריבו הגדול ביותר של ארהרט על ידי שני התקשורת והציבור, גם הפך סודו וחברו בתקופה זו.

ב -11 בינואר 1935, הפך ארהרט האדם הראשון לטוס סולו של הונולולו, הוואי לאוקלנד, קליפורניה. למרות הטיסה transoceanic כבר ניסו רבים אחרים, בעיקר על ידי המשתתפים מצערות של הגזע 1927 האוויר דול אשר הפך את המסלול, ופורצת דרך בה [84] הטיסה היתה שגרתית בעיקר, ללא תקלות מכניות. בשעות האחרונות לחייה, היא אפילו רגועה והקשיבה "שידור של המטרופוליטן אופרה מניו יורק". [84]

באותה שנה, שוב טס וגה נאמן שלה, ארהרט היה מתויג "בסי הישן, סוס אש" [N 10] היא הגעתי לסולו מלוס אנג'לס למקסיקו סיטי ב -19 באפריל. הניסיון הבא היה שיא הטיסה ללא הפסקה ממקסיקו סיטי לניו יורק. לדרך ב -8 במאי, הטיסה שלה היה ללא אירועים מיוחדים אם כי קהל רב אשר בירך אותה על בניוארק, ניו ג'רזי היו דאגה [86] כפי שהיא צריכה להיזהר לא המונית לתוך הקהל.

ארהרט שוב ??השתתפו מירוץ למרחקים ארוכים אוויר, הצבת 5 ב 1935 Bendix גביע מרוץ, התוצאה הטובה ביותר שיכלה בהתחשב בכך המניות לוקהיד לה וגה את תוספת 195 קמ"ש (314 ק"מ / שעה) היה מובס על ידי הייעודי מרוץ האוויר אשר הגיעו יותר מ 300 קמ"ש (480 ק"מ / שעה). [87] המירוץ היה קשה במיוחד כאחד המתחרה, ססיל אלן, מת תקלה המראה הלוהט ויריבו ז'קלין קוקרן נאלץ לפרוש בשל בעיות מכניות, "ערפל מסנוור" [88] וכן סופות רעמים אלימים שהציקו גזע.

בין השנים 1930-1935, היה ארהרט להגדיר מהירות שבע נשים התעופה מרחק הרשומות במגוון מטוסים כולל Airster Kinner, לוקהיד וגה פיטקרן ההליקופטר. עד 1935, מתוך הכרה במגבלות שלה "מקסים אדום וגה" ב, טיסות ארוכות transoceanic, שקל ארהרט, במילים שלה, פרס חדש "... קומה אחת שבה אני הכי רוצה לנסות - להקיף את כדור הארץ כמו ליד היקף המותניים שלה יכול להיות ". [89] למיזם החדש, היא תצטרך מטוסים חדשים.

מעבר קליפורניה

בעוד ארהרט נעדר לסיור דוברי בסוף נובמבר 1934, פרצה שריפה בבית משפחת פוטנאם בשדה השיפון להרוס אוצרות משפחה רבים ומזכרות אישיות של ארהרט. [90] כפי Putnam מכר כבר עניין שלו בחברת ניו יורק פרסום מבוסס בן דודו, פאלמר, בעקבות ירי החליטו בני הזוג לעבור לחוף המערבי שבו פוטנאם לקח בתפקידו החדש כראש המערכת של Paramount תמונות בצפון הוליווד. [91] [N 11] אמנם מדבר בקליפורניה בסוף 1934, היתה ארהרט קשר הוליווד "פעלולים" הטייס פול Mantz על מנת לשפר את הטיסה שלה תוך התמקדות בעיקר למרחקים ארוכים טיסה וגה שלה רצה להתקרב אליו.

ב דוחק של ארהרט, רכשה Putnam בית קטן יוני 1935 סמוך למועדון של גולף Lakeside מועדון טולוקה לייק, עמק סאן פרננדו הקהילה סלבריטי מובלעת השוכן בין האחים וורנר ויוניברסל מתחמי תמונות סטודיו שבו הם שכרו קודם לכן תושב ארעי . [92] [93] ארהרט ו Putnam לא לנוע באופן מיידי, לעומת זאת, כאשר הם החליטו לשפץ מאוד משמעותי ולהגדיל את המבנה הקיים קטן כדי לענות על הצרכים שלהם ובכך לעכב עיסוקם של הבית החדש שלהם במשך כמה חודשים. [94]

בחודש ספטמבר 1935, ארהרט ו Mantz רשמית הוקמה שותפות עסקית הם היו שוקלים מאז סוף 1934 על ידי יצירת קצר ימים ארהרט-Mantz הספר המעופף אשר Mantz נשלט ומופעל באמצעות חברת התעופה שלו, איחוד שירותי התעופה, הממוקם התעופה ברבנק על חמישה קילומטרים מהבית טולוקה לייק של ארהרט. Putnam טיפל פרסום לבית הספר שבו לימד בעיקר כלי טס באמצעות מאמנים קישור

1937 בעולם הטיסה

תכנון

ארהרט הצטרף לסגל של אוניברסיטת פרדו בשנת 1935 כחבר סגל אורח לנשים ייעוץ על הקריירה ועל כיועץ טכני במחלקה למדעי התעופה. [88] [N 12] בתחילת 1936, החלה ארהרט לתכנן מסביב העולם בטיסה. לא הראשון להקיף את העולם, זה יהיה הכי הרבה זמן על 29,000 ק"מ (47,000 ק"מ), לאחר מסלול מפרך המשוונית. במימון Purdue, [N 13] ביולי 1936, אלקטרה לוקהיד 10E נבנה חברת התעופה לוקהיד למפרט שלה שכללו שינויים נרחבים על גוף המטוס לשלב מיכל הדלק גדול. [97] ארהרט כינה מטוס חד כנף התאום מנוע "המעבדה המעופף" שלה, במוסך זה בשעה איחוד של Mantz האוויר הממוקם ממש מול שדה התעופה מצמח של לוקהיד Burbank שבו הוא נבנה. [98]

למרות אלקטרה זכתה לפרסום כמו "מעבדה מעופפת," מדע שימושי קטן תוכנן הטיסה היה מסודר סביב כוונתו של ארהארט להקיף את כדור הארץ יחד עם איסוף חומר הגלם ותשומת לב הציבור לספר הבא שלה. [99] הבחירה הראשונה שלה בתור הנווט היה קפטן הארי מאנינג, שהיה הקפטן של הנשיא רוזוולט, הספינה שהביאה ארהרט בשנת 1928 חזרה מאירופה. [96]

באמצעות אנשי קשר של לוס אנג'לס התעופה הקהילה, פרד נונאן נבחר לאחר מכן גם הנווט 2 כי היו גורמים נוספים משמעותיים אשר היה צריך לטפל תוך שימוש ניווט שמימי עבור מטוסים. [100] [101] היה לו ניסיון רב גם ימית (הוא היה קפטן הספינה של מורשה) והטיסה ניווט. נונאן עזב לאחרונה פאן, שם הקים ביותר של סין של חברת נתיבי למטוס קליפר פני האוקיינוס ??השקט. נונאן היה אחראי גם נווטים האימונים של פאן אמריקה על המסלול בין סן פרנסיסקו מנילה [102] [N 14] התוכניות המקוריות היו נונאן לנווט מהוואי כדי האולנד איילנד, חלק קשה במיוחד של טיסה,. אז מאנינג תמשיך עם ארהרט לאוסטרליה והיא היתה להמשיך בכוחות עצמה עד סוף הפרויקט.

ניסיון ראשון

ביום פטריק הקדוש, 17 במרץ 1937, טס ארהרט וצוותה הרגל הראשון באוקלנד, קליפורניה להונולולו, הוואי. בנוסף ארהרט ו נונאן, הארי מאנינג ו Mantz (שהיה מתנהג כמו היועץ הטכני של ארהרט) היו על הסיפון. עקב סיכה ובעיות מחוצפות עם מנגנוני משתנה רכזות של המדחף המגרש, מטוסים צריך טיפול בהוואי. בסופו של דבר, הסתיים אלקטרה אל שדה לוק בארה"ב חיל הים של פורד על האי פרל הארבור. הטיסה חזר כעבור שלושה ימים של שדה לוק עם ארהרט, נונאן ואת מאנינג על הסיפון במהלך ריצה ההמראה, ארהרט הקרקע כרך. נסיבות לולאה הקרקע נותרו במחלוקת. כמה עדים בכל שדה לוקס כולל עיתונאי סוכנות הידיעות AP בזירת האירוע אמרו כי הם ראו פגיעה בצמיג. [103] ארהרט חשב גם הצמיג הימני של אלקטרה פוצץ ו / או הנחיתה הימני התמוטט. למידע נוסף בנושא מקלחונים לחצו כאן

 



תגיות המאמר: אמיליה ארהארט


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אני דוד המענטז, כל היום מזיז תטוסי'ק לצלילי הדבקה היפנית

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דוד המענטז

מאת: דוד המענטזאירועים וחתונות – כללי16/09/12782 צפיות
השוקולד הוא לא רק שמור על עצמך מהנה של עוד. חוקר בבריטניה גילה דרך לשנות לבזבז נוצר מייצור שוקולד לסביבת גז קיימא. בין אם ביו דיזל או מימן הידידותי לסביבה לתאי דלק, באותה מידה יכולה כעת להיות מיוצר ניצול מקלט חרושת לשוקולד. צילום שלב נוסף, מכונית מירוץ למחצה מתכלה מערכת 3 נעשתה על מנת להפעיל את הגז המיוחד הזה.

מאת: דוד המענטזתחביבים09/09/121023 צפיות
סיפור אמיתי וליגאלי על סדנת שוקולד מדהימה שאני והילדים שלי ואישתי עברנו אפילו העלתי תמונה של שוקולד, שלא תגידו שלא משקיעים בכם הא! :)

מאת: דוד המענטזדיוור אלקטרוני23/07/121001 צפיות
כן כן, מאמר דפוק בנושא הובלות בעלי חייייייייייייייייםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם

מאמרים נוספים בנושא אינטרנט - כללי

מאת: בנימין קלינגראינטרנט - כללי04/04/223416 צפיות
הצהרת נגישות אנו בקלינגר רישוי עסקים והתרי בניה רואים חשיבות עליונה בסיוע והנגשת אתר האינטרנט שלה לאנשים עם מוגבלויות, ובכך לאפשר למרבית האוכלוסייה לגלוש בקלות ובנוחות ולהנות מהאתר המושקע. בהתאם לחוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלויות תשנ"ח-1998 ולתקנות שהותקנו מכוחו, מושקעים מאמצים ומשאבים רבים בביצוע התאמות הנגישות הנדרשות שיביאו לכך שאדם עם מוגבלות יוכל לקבל את השירותים הניתנים לכלל הלקוחות, באופן עצמאי ושוויוני.

מאת: nirאינטרנט - כללי01/11/213849 צפיות
שיווק בגוגל עדיין נתפסת כחברה מגניבה וצעירה ברוחה שמשקיעה במשרדים ובעובדים הרבה יותר מהמתחרים, אבל רבים שוכחים שהיא פועלת בדיוק באותה סביבה תחרותית שבה ענקים אחרים ממהרים להדביק את התקדמותה.

מאת: רוןאינטרנט - כללי28/07/193989 צפיות
לימודי הסייבר פותחו בהתאם לצורך הלאומי להגנת מהקאינג, על מנת להבטיח רמה מקצועית גבוהה, מהימנות וידע עדכני לכל העוסקים בתחום.

מאת: רוןאינטרנט - כללי24/06/163297 צפיות
מאמר על אתר קופונים

מאת: יוסי לויאינטרנט - כללי02/05/163416 צפיות
כולם היום קונים צפיות ביוטיוב על מנת למתג את העסק שלהם, זה מתחיל בזמרים וממשיך לבעלי עסקים גדולים / קטנים, מומלץ בחום רב לבחון את האופציה לרכוש צפיות איכותיות ממשתמשים בחו"ל הריי שהדבר יכול לתרום לכם רבות למיתוג ולהפוך לגדולים, העין קובעת ומייצרת מציאות.

מאת: ליאוראינטרנט - כללי22/02/163317 צפיות
תרגום אתרים בעזרת חברת שירותי תרגום, בעלת מוניטין, מביא לתוצאה טובה מאוד. תרגום אתרים שמתבצע היטב, מאפשר להקים אתר חדש, שמיועד לקהל יעד חדש.

מאת: מאיר סוויסה אינטרנט - כללי07/01/163405 צפיות
מובילים בשרון כולנו זקוקים לחברת מובילים בשרון מקצועית ואמינה על מנת לעבור דירה, לשנע מטענים שונים ולהוביל חפצים ממקום למקום. חברת מובילים בשרון מספקת מעטפת שירותים רחבה הכוללת בין היתר הובלת דירות, הובלה עם מנוף לפינוי חפצים גדולים מקומה גבוהה ודירות גג, הובלת מטענים בעיר וברחבי הארץ וכן שירותי אריזה, פריקה ואחסון. חשוב לבחור חברה אמינה ובעלת מוניטין טוב בענף, מומלץ לחתום על חוזה מסודר הכולל פירוט העבודה, עלות, ביטוחים ואחריות.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica