|
|
|
|
|
דרכים וטיפים למציאת לקוחות
|
|
|
הקלישאה עובדת- קל לחזור ללקוח קיים מלגייס חדש. המוצר התפתח? יש עוד פונקציות יש יותר אפשרויות בחירה יש יותר מגוון פעולות? זה הזמן להזמין לקוחות קיימים להתרשם ולהוסיף אחד מהחידושים אשר יאפשר להם לקבל הרבה יותר ממוצר ממנו הם כבר היום נהנים.
הגדרת קהל המטרה- ככל שקהל היעד יוגדר בחתכים מדויקים יותר ו"יקוטלג" לקבוצות קטנות יותר כל יהיה לכם קל יותר להבין איפה הקהל הזה נמצא. אם תדעו לא רק מה הגיל, המגדר, המקום הפיזי של הלקוחות אלא מה משותף להם עוד כמו תחביבים, שעות עבודה, אזורי תעסוקה, חוגים... הכול טוב! כל פעם שאתם חושבים על מכנה משותף (אפילו אם הוא משותף לקבוצה של לקוחות ולא לכולם) אתם פותחים בפני העסק שלכם אפשרויות לפרסום מדויק ולא רק-
איתור שותפים אפשריים- מתוך זיהוי מכנים משותפים נוספים לקבוצת הלקוחות שלכם נוצרת הזדמנות לשיתופי פעולה ביניכם לבין עסקים המשרתים את אותו מכנה משותף של קבוצת הלקוחות. איך עושים את זה?
- חישבו על מוצר "רזה" וזול לכם אך בעל ערך ללקוח, עשו זאת כך שהעסק אליו אתם פונים יפיץ אתכם בשמחה ובגאווה כי אתם מאפשרים לו לתת איזושהי מתנה בעלת ערך ללקוחותיו ובכך משפרים את שביעות רצונם ממנו ומהעסק שלו ומגדילים את הסיכוי כי לקוחות אלה יחזרו להשתמש בשירותיו.למשל בעל חברת ניקיון בתים יכולה להציע למספרה הקרובה להעניק ניקוי וילונות או חלונות בשעה שבעלת הבית במספרה או מספרת כלבים אשר מציעה טיפוח ציפורניים לכלב בשעה שהבעלים מקבלת טיפול פנים במכון היופי הסמוך.
- ההצעה שבניתם חייבת להיות לטובת שניכם ועליכם להציג אותה כפי שבניתם אותה- טובה ללקוחותיו, טובה לשמו וללא עלות מצידו או מאמץ. כמו כן עליכם להגדיר איך תבוצע הפצת ההטבה ללקוחות, כדי לוודא כי זה אפשרי וכן כי זה מבוצע תוך פרק זמן מוגדר וסביר כדי שאפשר יהיה לראות תוצאות ולנתח את כדאיות הפעולה לשני הצדדים.
- עכשיו נחזור לשורה הראשונה- קל לחזור ללקוח קיים... אז נכון, רק הכרתם, וגם זה במסגרת הטבה קטנה וחינמית (או מאוד זולה) שאותם אנשים קיבלו דרך בית עסק אחר שאותו הם מכירים, ועדיין- עכשיו הם מכירים גם אתכם! לא רק זה- טיפ קטן הוא רשימה מסודרת של אותם מקבלי הטבה ואת רשותם להצטרף לרשימת התפוצה שלכם, עכשיו יש לכם הזדמנות לדוור באופן מסודר על מי אתם ואיך ישתלם להם המשך הקשר איתכם, או להרים טלפון ולבצע סקר שביעות רצון מהמפגש הראשון (ולו גם החפוז) עם העסק שלכם, אם הם נהנו הם יהיו הרבה יותר פתוחים לשמוע מה עוד יש לכם להציע. כולנו כאלה- מעדיפים את אזור הנוחות שלנו, ואם כבר הכרנו עסק נחמד אשר מציע שרות טוב למה שלא נרצה לשמוע איך עוד אותו עסק יכול לעזור לנו?
קיבוץ מוצרים- מציעים כמה מוצרים? קיבוצם יחד לכדי חבילת פתרונות כוללת עשויה להגיע לקהל חדש (כמו שלחבילות שי יש ערך העולה על ערכו של כל שוקולד בנפרד) לחלופין- אם אתם מציעים מוצר מורכב שיקלו לפרק אותו ליחידות קטנות, אפשרו רכישה של מוצר הבסיס כדי לאפשר ללקוחות קטנים יותר גם ליהנות ממה שיש לכם להציע (כמו חבילת בסיס של ערוצים לעומת חבילה של טלוויזיה, אינטרנט וטלפון).
מעקב אחר לקוחות פוטנציאליים- לקוח שניהל משא ומתן אבל לא סגר עסקה הוא לא לקוח אבוד- נהפוך הוא, הוא פוטנציאל שלא מומש! נסו להבין מה החסמים- בטלפון או פנים מול פנים, אולי בעבר התנאים לא הבשילו אך כעת המצב שונה ועליכם רק "להזכיר" לו שאתם קיימים, אולי אתם התפתחתם ועכשיו אתם כן מסוגלים לפתור עבורו בעיה שלא היה לכם עבורה פתרון בעבר.
הציעו התנסויות חינם, הציעו תקופות התנסות בהנחה, הציעו ללקוח לחוות, להתרשם, להפוך את המוצר שלכם למוכר בעיניו, הפכו את המוצר שלכם לאפשרות מעשית ונגישה, באופן הזה תוכלו לטפל תוך כדי הקשר עם הלקוח בהתנגדויות שלו לקניה ולהפוך אותו לעוד לקוח מרוצה!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
אודות כותב המאמר:
אפי להב סמנכ"ל שיווק senzey.com
תוכנה לניהול עסק הכוללת ניהול פרויקטים ומשימות, ניהול לקוחות ועובדים, ניהול כספים וזמן, ניהול יומן ומשרד, ניהול מכירות ושיווק.
תוכנת ניהול עסק: בתי תוכנה, סטודיואים, בתי דפוס, משרדי אדריכלים, קבלנים, יזמים, חוגים, קבוצות ועוד... סנזיי- שלוט בעסק שלך. מקסם את הרווח שלך.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
מאמרים נוספים מאת אפי להב
לכל אחד יש בעיות, השאלה היא איך פותרים אותן, בוודאי בהקשר עסקי- ניהולי, אי אפשר פשוט לקוות שהן תפתורנה את עצמן ושאם כן לא תהיינה לכך השלכות על הצלחת העסק.
אלה השלבים- הם לא בהכרח פשוטים אבל הם יותר פשוטים מהבעיה ומה שיקרה לה אם יתעלמו ממנה
|
לפעמים זה נראה כמו רעיון טוב, לבצע את מה שחשוב במקביל- למקסם את הזמן, להתאמץ על הכל עכשיו ולנוח אחר כך.
אבל האם זה באמת רעיון טוב האם זה ישפר אותנו ויקח אותנו אל התוצאות הרצויות?
|
רובנו חושבים שאנחנו מסוגלים או אמורים לשאוף להיות מומחים בביצוע כמה דברים בו זמנית? תחשבו שוב.
מחקרים חדשים מראים שאנשים אינם טובים, כפי שהם חושבים, בביצוע מספר מטלות במקביל. המחיר הנגבה מכם בניהול המקביל של כל המטלות יותיר אתכם עייפים ואולי את המטלות- לא מבוצעות כפי שהייתם רוצים
|
כל אחד יכול להים עסק קטן- שמבוסס על יתרון: כשרון או נסיון שאותו אנחנו יכולים לחלוק עם אחרים ועל הדרך להתפרנס ממשהו שאנחנו אוהבים. הנה כמה עצות כדי לעבור את השלבים ולהגדיל את הסיכויים שעסק כזה יצליח.
|
תוכן שיווקי מכיל עולם מושגים רחב וכולל לא רק רשתות חברתיות ואת האתר שלכם אלא גם פורומים, ניוזלטרים ובאופן כללי תקשורת עם לקוחות קיימים ופוטנציאליים
|
הדרך לפתיחת כל עסק היא מורכבת ומסובכת, במיוחד סדנא אותה לרוב מפעילים לבד ולא נעזרים בכוח אדם רב. עסק קטן יכול להיעזר ברשימה מובנית של שלבים כדי לוודא שכל מה שצריך לקבל תשומת לב אכן מטופל.
|
בעסק, המטרה העיקרית היא להרויח כסף (הכנסות גדולות מהוצאות) אך גם לבנות את העסק כך שהרווח לא יהיה חד פעמי אלא מתמשך, ולשם כך יש למצוא את היתרון לעומת המתחרים ולבסס אותו לארוך זמן.
אם כך, האסטרטגיה העסקית היא בסך הכל איך נרויח כסף לאורך זמן, בהתחשב במה שיש לנו למכור לעומת המתחרים שסביבנו.
|
מאמרים נוספים בנושא עסקים - כללי
מתנות לראש השנה, עציצים ממותגים, שיבטיחו לך הצלחה עסקית כל השנה.
המטרה של כל עסק, למצוא מתנה לראש השנה שתשלב את הרצון לשמח את העובדים והלקוחות שתקדם את העסק עם תוצאות מעולות לטווח ארוך, וזאת בהשקעה כספית קטנה יחסית. עציץ ממותג עם הלוגו והמסר שלכם, משפט קצר או מוטו המאפיין את העסק, זו דרך מצוינת להעניק תשומת לב – לעובדים וללקוחות כאחד. נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583
|
סרטון מתנות ממותגות לטו בשבט ברוח החג עם מסר אישי ממותג
מתנות לטו בשבט ברוח החג עם מסר אישי ממותג, מתנה שמרחיבה את הלב ומעלה חיוך תיצור אווירה נפלאה לשמירה על הקשר עם הלקוחות, צוות העובדים, הספקים, ונותני השירות. מתנה שתשדרג את היחסים שלכם עם הלקוחות והעובדים לאורך כל השנה
יש דרך לעזור לכם להשיג את המטרה הזו! נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583
|
1. מהו תכנון?
בכל מקום בו אנו נמצאים, אנו משתמשים במרחב בדרכים שונות. על מנת להבטיח ניצול יעיל של המרחב, יש צורך לתאם בין מגוון השימושים המתקיימים בו, ולדאוג לתשתיות כמו תחבורה, מים, חשמל ועוד. לשם כך מתקיים הליך התכנון ברמות שונות, מתכנון נקודתי ועד תכנון כלל ארצי. הליך זה קובע כיצד ישתלבו השימושים השונים, הלכה למעשה, ונותן מענה לשאלות כגון היכן וכמה ניתן לבנות במרחב נתון, מה נחוץ לשם אישור הבנייה וכיצד ניתן לספק את הצרכים של המשתמשים. בסופו של הליך התכנון מתקבלת תכנית, המורכבת בעיקרה מתשריט (מפה המבטאת באופן גרפי את הוראות התכנית הנוגעת למרחב גאוגרפי נתון), תקנון (הוראות בכתב הקובעות מה מותר ומה אסור לבנות על הקרקע שבתכנית, כיצד לבנות ולאיזה מטרות) ומסמכים נוספים בהתאם לצורך.
|
הריני להעלות בפניכם נוהל עבודה, לדיון בהתנגדויות בפני הוועדה המקומית לבקשות להיתרי בניה
ולתכניות בנין עיר.
נוהל העבודה יועלה לאתר האינטרנט ההנדסי של הוועדה המקומית לתכנון ולבניה. הנכם
מתבקשים לפעול מעתה ואילך בהתאם להנחיות המפורטות בנוהל העבודה.
הנוהל נערך בהיוועצות עם היועץ המשפטי ומושתת על ההוראות הקבועות בחוק התכנון והבניה
התשכ״ה 1965( כהגדרתו בנוהל – חוק התכנון והבניה( ועל הקבוע בתקנות התכנון והבנייה )רישוי
בנייה(, תשע״ו 2016( כהגדרתן בנוהל – תקנות רישוי בניה(.
|
כל בעל עסק מכיר את החשיבות של תהליך ה"מיתוג" בקרב קהל הלקוחות הקיים, הלקוחות הפוטנציאליים והקולגות העסקיים השונים. לצד עטים, מחברות ומוצרים שאנו רגילים לקבל מתנות בכנסים, יש את בעלי העסקים שמעניקים מתנות מוצרי פרסום שאנשים באמת שומרים אותן…
עציצים ממותגים עם מסר אישי נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583
|
נטוורקינג הוא אחד הכלים החזקים ביותר בעולם הפרסום ובאירועים עסקיים.
מהו המוצר הפרסומי היעיל ביותר עבורך שיבדל אותך משאר המשתתפים ויקנה לך יתרון משמעותי לטווח ארוך. מסר אישי או עסקי ממותג בעציץ – המוצר הפרסומי הטוב ביותר לאירועים עסקיים לקבלת תוצאה עסקית מעולה.
אשמח לעזור ישראל רף 052-2978583
|
נושא הסמכת iso מאז ומתמיד היה נושא רגיש לבעלי עסקים ומותגים שגורר לאחרי כן כאב ראש, לחץ וחרדה. הסיבה לכך היא כי לא כולם באמת יודעים מה צריך על מנת להגיע להסמכה המושלמת, ואין כאן מורכבות כבדה מדי, בעיקר כאשר מלווים אתכם אנשי המקצוע הטובים ביותר.
|
|
|
|
|