סובארו
סובוארו, כלי רכב מבית חברת פוג'י היפנית. במקור סובארו התחילו כמפעל לייצור מטוסיפם במהלך מלחמת העולם השנייה. הדגם הראשון של סובארו היה ה"סובארו 360". סובארו הינה חברת רכב שמנסה להתצטיין בכל הקשר למערכות ההנעה שלה.
בשנת 1972 סובארו הציעה לראשונה רכב בעל הנעה לכל ארבעת הגלגלים. כלומר רכב שבו כל הגלגלים שואבים עוצמה מן המנוע בבת אחת, במקום רק 2. סובארו גם הצטיינה ביצירת רכבים אוטמטים בעלי גיר אלקטרוני בשנות ה-80 כאשר רכבים בעלי גיר אוטומטי החלו לצבור יותר ויותר תאוצה, ייתכן שחלק מהסיבה שסובארו יצרה גיר אוטומטי שהוא כל כך יותר טוב מהמתחרים שלה הוא בגלל ההתחייבות היפנית הידועה לדייקנות וקפדנות, תוכנה שבאה לידי ביטוי היטב במערכת אלקטרוניות מסוג זה.
כלי הרכב של סובארו מאוד נפוצים ופופולרים, אומנם לא מדובר בדיוק על רכב יוקרה, או כל דבר בסגנון הזה, למעשה מדובר על רכב די פשוט ועממי, ופה בדיוק סוד כוחו. רכב הסובארו מהווה את האלטרנטיבה המושלמת למי שמחפש רכב משפחתי בטוח יחסית, במחיר הוגן ולא יקר אבל שמשלב כמה מאפיינים שבעלי הרכב הממוצעים צריכים ויכולים לרוב למצוא בסובארו: הרכב נחשב יחסית בטיחותי ומוציא ציונים סבירים עד טובים במחני הריסוק השונים שמונהלים על ידי ארגונים בינ"ל, בנוסף לכך הרכב משלב צריכת דלק סבירה ולא יקרה בצורה מיוחדת עם המון מרווח. למרות שיש לסובארו הרבה סוגי רכבים, ניתן להגיד באופן כללי שסובארו הינו רכב שמיועד לבעלי משפחות, והרבה מן היכולות הייחודיות של הרכב טמונות בכל שהוא תוכנן על ידי חברה יפנית, ולכן מבחינת אמינות, דיוק, ובטיחות הרכב לרוב מספק בדיוק את מה שהוא צריך לספק, בדומה להרבה יצרניות רכב אחרות שמגיעות מיפן, ומאזור אסיה.
סובארו היה בין כלי הרכב היפניים הראשונים שהגיעו לישראל. שיא השימוש והרכישה של רכבי סובארו בישראל היה בעיקר בשנות ה90, אחרי שנות ה90, עם החלשות החרם הערבי וזרימה של מכוניות יפניות מיצרנים נוספים נחלש נתח השוק של סובארו בישראל ואיתו גם ראינו פחות מכוניות סובארו על כבישי ישראל.