בעולם של היום מיתוג הוא שם המשחק. חברות רבות משקיעות כספים על מנת להציג ולהשתתף בתערוכות שונות ולא לוקחות בחשבון את נושא הנראות והמיתוג שלהן. חברה שכבר החליטה להשתתף בתערוכה הקשורה לענף שלה, תתמודד על הלקוחות שלה והלקוחות הפוטנציאלים שלה לצד המתחרים שלה. חברה כזאת תעשה נכון אם תשכור את שירותיהן של חברות תצוגה לתערוכות. תצוגה לתערוכות ברמה גבוהה תשפר משמעותית את רמת נראות החברה המציגה, המיתוג שלה ותמשוך אליה קרוב לוודאי קהל רב.
עיצוב תצוגה לתערוכות:
הדרך הטובה לעיצוב תצוגה לתערוכות הינה חיבור בין הלקוח למעצב, הלקוח בדרך כלל יודע מה חשוב לו להציג והמעצב, יחד עם הניסיון שלו, יצליח לשלב בין הידע שלו לבין מה שחשוב ללקוח.
חברות רבות נעזרות גם בהדמיות שונות על מנת להמחיש ללקוח כמה שיותר על העיצוב הצפוי.
העיצוב תלוי הרבה בענף שממנו מגיע הלקוח, יחד עם זאת תצוגה לתערוכות אשר מזמנת את הלקוחות ויוצרת משיכה ללקוחות ללא ספק תשפיע גם על רמת המכירות בתערוכה.
מה כוללת תצוגה לתערוכות?
תצוגה לתערוכות כוללת מגוון פריטים בהתאם לצרכי הלקוח ובהתאם לגודל המקום של התצוגה. ישנם מספר רב של סוגי תצוגות, תצוגות כגון: במות תצוגה, עמדות תצוגה, דלפקי קד"מ, אוהלים לתצוגה, פופ אפים, מתקני פרוספקטים ועוד. בסופו של דבר תצוגה לתערוכות יכולה לכלול כמעט כל פריט שהלקוח ירצה, הכל תלוי כמובן בתקציב הלקוח, חשיבות התערוכה וביכולות החברה של תצוגה לתערוכות.
המסר השיווקי של החברה המציגה:
המסר השיווקי של החברה המציגה צריך להתאים ככפפה ליד לסגנון התצוגה בתערוכה. לדוגמא חברה אשר מוכרת רכבים, תרצה בתערוכות שבהן היא מציגה ליצור תצוגה לתערוכות שמשדרת יוקרה, משפחתיות, שטח ועוד. הלקוח שמגיע לדוכן ונכנס לאזור התצוגה, צריך להבין בדיוק מה מוכרים לו, לאיזה מותג הוא נכנס ומה המותג משדר.
כאשר אנו מסתכלים מעיני הלקוח, הלקוח שמגיע לבקר בתערוכות נחשף למגוון רחב מאד של מותגים הקשורים לאותו ענף. ישנן תערוכות שבהן יכולים להופיע עשרות ואפילו מאות של מציגים. חברה אשר תעשה שימוש באמצעי תצוגה לתערוכות איכותיים וייחודיים, ללא ספק תזכר בראשו של הלקוח, תמצב את עצמה במיקום גבוה בענף ותוכל לשפר משמעותית את רמת המכירות שלה.
עלות של תצוגה לתערוכות עלולה להיות גבוהה, כמובן שזה תלוי בדרישות הלקוח, אך אמצעי תצוגה טובים ואיכותיים יוכלו לשמש חברות לפרק זמן ארוך. חברות אשר מציגות מספר פעמים בשנה יוכלו להשתמש באותם אמצעי תצוגה לתערוכות מספר פעמים.