חפש מאמרים:
שלום אורח
25.11.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

חשיבות של שימוש באמצעי תצוגה לתערוכות

בעולם של היום מיתוג הוא שם המשחק. חברות רבות משקיעות כספים על מנת להציג ולהשתתף בתערוכות שונות ולא לוקחות בחשבון את נושא הנראות והמיתוג שלהן. חברה שכבר החליטה להשתתף בתערוכה הקשורה לענף שלה, תתמודד על הלקוחות שלה והלקוחות הפוטנציאלים שלה לצד המתחרים שלה. חברה כזאת תעשה נכון אם תשכור את שירותיהן של חברות תצוגה לתערוכות. תצוגה לתערוכות ברמה גבוהה תשפר משמעותית את רמת נראות החברה המציגה, המיתוג שלה ותמשוך אליה קרוב לוודאי קהל רב.

עיצוב תצוגה לתערוכות:

הדרך הטובה לעיצוב תצוגה לתערוכות הינה חיבור בין הלקוח למעצב, הלקוח בדרך כלל יודע מה חשוב לו להציג והמעצב, יחד עם הניסיון שלו, יצליח לשלב בין הידע שלו לבין מה שחשוב ללקוח.
חברות רבות נעזרות גם בהדמיות שונות על מנת להמחיש ללקוח כמה שיותר על העיצוב הצפוי.
העיצוב תלוי הרבה בענף שממנו מגיע הלקוח, יחד עם זאת תצוגה לתערוכות אשר מזמנת את הלקוחות ויוצרת משיכה ללקוחות ללא ספק תשפיע גם על רמת המכירות בתערוכה.

מה כוללת תצוגה לתערוכות?

תצוגה לתערוכות כוללת מגוון פריטים בהתאם לצרכי הלקוח ובהתאם לגודל המקום של התצוגה. ישנם מספר רב של סוגי תצוגות, תצוגות כגון: במות תצוגה, עמדות תצוגה, דלפקי קד"מ, אוהלים לתצוגה, פופ אפים, מתקני פרוספקטים ועוד. בסופו של דבר תצוגה לתערוכות יכולה לכלול כמעט כל פריט שהלקוח ירצה, הכל תלוי כמובן בתקציב הלקוח, חשיבות התערוכה וביכולות החברה של תצוגה לתערוכות.

המסר השיווקי של החברה המציגה:

המסר השיווקי של החברה המציגה צריך להתאים ככפפה ליד לסגנון התצוגה בתערוכה. לדוגמא חברה אשר מוכרת רכבים, תרצה בתערוכות שבהן היא מציגה ליצור תצוגה לתערוכות שמשדרת יוקרה, משפחתיות, שטח ועוד. הלקוח שמגיע לדוכן ונכנס לאזור התצוגה, צריך להבין בדיוק מה מוכרים לו, לאיזה מותג הוא נכנס ומה המותג משדר.


כאשר אנו מסתכלים מעיני הלקוח, הלקוח שמגיע לבקר בתערוכות נחשף למגוון רחב מאד של מותגים הקשורים לאותו ענף. ישנן תערוכות שבהן יכולים להופיע עשרות ואפילו מאות של מציגים. חברה אשר תעשה שימוש באמצעי תצוגה לתערוכות איכותיים וייחודיים, ללא ספק תזכר בראשו של הלקוח, תמצב את עצמה במיקום גבוה בענף ותוכל לשפר משמעותית את רמת המכירות שלה.
עלות של תצוגה לתערוכות עלולה להיות גבוהה, כמובן שזה תלוי בדרישות הלקוח, אך אמצעי תצוגה טובים ואיכותיים יוכלו לשמש חברות לפרק זמן ארוך. חברות אשר מציגות מספר פעמים בשנה יוכלו להשתמש באותם אמצעי תצוגה לתערוכות מספר פעמים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

תצוגה לתערוכות - עמדות תצוגה

חזי קד"מ - שירות מקיף למציגים בתערוכות.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת תצוגה לתערוכות - עמדות תצוגה

מאמרים נוספים בנושא מיתוג

מאת: שלום כהןמיתוג27/09/192799 צפיות
רוצים להדפיס מדבקות למשרדים? מחפשים בית דפוס בו תוכלו להדפיס את המדבקות המתאימות לכם באיכות גבוהה מאוד, ובמחיר משתלם ונוח? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון.

מאת: ויקטוריה פיינרמןמיתוג09/08/176265 צפיות
נניח שאתה מפיק סרט תדמית או סרטון הדרכה עם קריינות בשביל לקוח, ואתה מחפש קריין. אתה מקבל כמה הצעות מחיר מכמה קריינים שמקליטים מאולפן ביתי, אבל התעריפים והשירותים בהצעות השונות לגמרי שונים אלה מאלה. איך תחליט במי לבחור? כדאי ללכת על ההצעה הכי זולה? כדאי ללכת עם מי שנותן הקלטה מחדש בחינם? אולי כדאי ללכת עם מי שנותן תנאי תשלום נוחים?

מאת: amirdadon90מיתוג27/12/162665 צפיות
את דודי מליץ כמעט כולנו מכירים, וזאת לאחר שבשנת 2009 השתתף בתוכנית הריאליטי הפופולרית "האח הגדול" ואף זכה בה - אבל מליץ, וזאת כבר לא רבים יודעים, הוא גם אחד מאנשי המקצוע המוכשרים ביותר בתחום האסטרטגיה התקשורתית ובעליו של משרד יחסי ציבור מצליח הנושא את שמו.

מאת: שלום כהןמיתוג15/08/162784 צפיות
בשנים האחרונות אפשר לראות לא מעט אנשים שהחליטו לעשות שינוי בחיים, לעזוב את העבודה בתור שכירים ולהקים עסקים עצמאיים.

מאת: דרורמיתוג04/07/162264 צפיות
לפני נתונים של חברת טיוטה, בשנים האחרונות נמכרו למעלה מ-5 מיליון מכוניות היברידיות אשר החברה ייצרה. בישראל נמכרו למעלה מ-10 אלף מכוניות שכאלה. מכוניות אלו הפכו פופולאריות מאוד בעולם ובישראל, בזכות העוצמה שלהן, בזכות היכולות המרשימות, אך בעיקר בזכות העובדה שמדובר בכלי רכב ידידותי לסביבה.

מאת: דרורמיתוג04/07/162181 צפיות
אחד הויכוחים שנשמעים בשנים האחרונות בעולם הרכב הוא, האם משתלם לרכוש רכב היברידי או שמא מדובר בכלי רכב שהפרסום החיובי אודותיו עולה על הביצועים שלו בשטח? ויכוח זה נשמע לאור העובדה שבישראל נמכרו למעלה מ-10 אלף כלי רכב היברידיים של חברת טיוטה, החברה המובילה בייצור מכוניות היברידיות בעולם. הרכב מכרה עד היום למעלה מ-5 מיליון כלי רכב מסוג זה בכל רחבי העולם.

מאת: SEOMANמיתוג22/03/162079 צפיות
בעולם המודרני לא פשוט להפוך את העסק למותג בקרב הציבור ובקרב קהל הלקוחות. אנשי מקצוע רבים מתקשים לפרסם את העסק שלהם ולמתג אותו בקרב קהלי היעד שלהם. להלן מספר טיפים שיוכלו לסייע לכם למתג את העסק שלכם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica