חברות קייטרינג חלבי רבות לוקחות לעצמם לפרויקט אירועים מסוימים והופכות אותם לנכלתם הבלעדית הכוונה לקח שהצד העסקי של חברות קייטרינג חלבי להשקיע את מירב זמנם בסוג מסוים של אירועים לא להתמקד בכל האירועים הקיימים .
אם ניקח לדוגמה את דוד בעלים של חברת קייטרינג חלבי במרכז הארץ לפי דבריו מהרגע שהחליט לקחת על עצמו להתמקד באירועים של קייטרינג לברית עלו לו האחוזי סגירה מה הכוונה שאלתי את דוד אחוזי סגירה סיכויים וכיוצא בזה ענה לי דוד ברגע שלוקחים פרויקט אחד ולא מתמקדים בהרבה פרויקטים כגון קייטרינג חלבי לימי הולדת וכיוצא בזה מגיעים למסקנה שאם מפנים את מרכז המשאבים אך ורק לתחום מסוים כמו שאני עשיתי השקעתי אך ורק קייטרינג לברית את כל הכוח של הפרסום כוח האדם המיומן יודע לקראת איזה אירוע הוא עומד הרי אם יש מגוון אירועים הרי כל אירוע שונה בתחליט .
הכוונה בכך שכל אירוע שונה בתחליט מהשני כל אירוע פשוט הבדל תהומי בין אחד לשני אם ניקח לדוגמה חתונה מול קייטרינג לברית .קייטרינג לחתונה נדרש חופה ושאר טקסים אשר מצריכים מהחברת קייטרינג חלבי לאירועים ההערכות שונה בכל מובן המילה .
מילה לסיום קייטרינג לברית כמו שדוד טוען שעזר לו לעלות את המחירות כמובן שבכל תחום לפי הרבה נסיון של בעלי עסקים יש להתמקד בנישה או רעיון אחד וכך לגדול ולהתרחב לשאר תת התחומים כמו במקרה של דוד קייטרינג חלבי לברית .