הדגשת המסר השיווקי של הארגון
בלא מעט מקרים אנו נכנסים למשרד מסוים ולא מזהים מיד במה הוא בדיוק עוסק או במה הוא מציג יתרון מסוים על פני מתחריו בתחום. מי שחושב שעבודה על עיצוב משרדים היא דבר כוללני ורוחבי הרי שחשוב לדעת כי ללא התייחסות נקודתית לאופיו של הארגון קשה מאוד ליצור את המראה המושלם. יופיו של משרד הוא דבר חשוב אך אם מקשרים בין העיצוב למהות התוצאה פשוט מיוחדת.
לכל ארגון יש איזה מוטו שמוביל אותו או איזה קו עשייה שמעצבים מקצועיים צריכים להתייחס אליו אם הם רוצים להבליט את ייחודו. במיוחד בעולם כל כך תחרותי כמו זה שאנו חיים בו היום אפשר לראות כיצד עבודתו של מעצב מקצועי ומוכשר נוגעת בפרטים רבים על מנת להציג אפשרויות מגוונות ליצירת עיצוב משובח שקולע לטעמם של בעלי המשרד ומעביר את המסר בצורה מושלמת.
בין נוחות מושלמת למראה יצירתי
הטכנולוגיה של היום מאפשרת למעצב מקצועי לעשות עבור לקוחותיו שירות מצוין. יצירת האיזון בין מראה יוקרתי, קלאסי וכיו' לבין נוחות ושימושיות בכל רגע שנמצאים במשרד, או כשמארחים בו לקוח מסוים, היא דבר שאפשר להשיג אם נעזרים בהדמיות תלת מימד ושאר אלמנטים מתקדמים שמעצב איכותי לא יוותר עליהם. כך, קבלת התחושה המדויקת לגבי התוצאה הסופית היא דבר אפשרי.
מעצבים מנוסים, כמו מיכל קצף, עושים עבודת הכנה מקיפה ביותר בטרם הם מציגים מספר אפשרויות לבחירה שביניהם יכול לבחור הלקוח את זו המתאימה לו ביותר. פגישת ייעוץ ראשונית שמעמידה את הבסיס לתחילת העבודה, ובדיקות מעמיקות לגבי צרכים אישיים, גדלים, חללים, נישות, יחס בין חדרים שונים, מוטיב שיווקי, ועוד מביאים להצלחה בכל עיצוב משרדים שהוא.
מגדילים את היקף הפעילות
בל נשכח כי משרדים משרתים לקוחות והם מנסים לעשות הכול על מנת להשביע את רצונם ולהגדיל בכך את היקף הפעילות. ככל שניתן לשרת את הלקוח בצורה טובה יותר בכל היבט שהוא הרי שהסיכוי להגעתם של לקוחות חדשים הוא גדול יותר. בעבודות העיצוב אנשי מקצוע רציניים רואים את הנקודה הזו בצורה ברורה ופועלים על מנת להגשים את מטרות ההתרחבות של בעלי המשרד.
התייחסות לסביבה נוחה עבור עובדים שנפגשים עם לקוחות חדשים (וגם ותיקים כמובן) ויצירת אווירה כללית שיכולה לקדם את מטרות המשרד הם אלמנטים חשובים שיש לתכנן את העיצוב על פיהם וכמובן להוציא אותם אל הפועל. כך עיצוב משרדים מציג את הרווח האמיתי של תרומה ענקית לקידומו של המשרד כולו.