מה הקשר בין אזעקות לבין אינטרקום ומדוע ישראלים רבים כל כך אינם מסתפקים באמצעי הגנה בודד? האם המציאות של ימינו כופה עלינו להשתמש באמצעי הגנה משוכללים כמו אזעקות ומערכות אינטרקום איך בדיוק עושים את החיבור שבין השניים? תשובות לשאלות אלה (ולעוד כמה) תוכלו למצוא במאמר שלפניכם.
עקב ריבוי השאלות ברשת על מערכות מיגון שונות ובכללן אזעקות ומערך אינטרקום, החלטנו להביא לכם אחת ולתמיד מאמר קצר וקולע שיהיה רואי לעין הגולש הממוצע. הרעיון הוא לתת לישראלי הממוצע שכל כך חרד לשלום ביתו, קצת רוגע ונחת תוך הסבר מפורט שלא מעיק מדי.
אזעקות תמיד היו כאן ותמיד יהיו. ראייה לכך אנו רואים את אותן אזעקות של ימינו. מדובר במערכות משוכללות של אזעקות הכוללות חיבורים שונים לרשת ועדכונים בזמן אמת. במילים אחרות, ברגע שאותן אזעקות מתחילות לעבוד אתם מקבלים דיווח מידי. ישנן אזעקות שכאלה ולצידן מערכות אינטרקום משוכללות כאשר כל כניסה שאינה רצויה לתוך המתחם או לשטח ממנו, נתקלת ברעש שמבריח את הפולש המצוי.
אזעקות הן בעצם המפלט העיקרי כאשר כל המכשור השונה המיועד למיגון ולאבטחה בא להעניק עוד רוגע ושלווה. אין לסמוך על אזעקות בלבד, אומר לנו איש אבטחה מוכר מאזור המרכז ומוסיף כי יותר ויותר ישראלים מעוניינים היום בהגנה מרבית לשלום הבית וכמובן לשלום העסק.
אנו רואים יותר ויותר ביקוש, הוא אומר, אזעקות היום מותקנות בכל עסק, נדיר לראות עסק כזה או אחר, ולא משנה אםן מדובר בחנות מכולת, בפיצוציה או במשרד מפואר, כולם רוצים אזעקות. עוד הוא מוסיף כי בנייני מגורים ומשרדים רבים מאוד משתמשים בשירותי אבטחה שונים כאשר מערך אינטרקום הוא אולי המצרך המבוקש ביותר. אין משרד היום או מערך ארגוני שלא מחזיק אינטרקום, לא משנה אם אנחנו מדברים על משרד פרסום או על משרד של עורכי דין או רואה חשבון, אינטרקום מאפשר בעצם תקשורת מלאה ושליטה על הנכנסים ועל היוצאים כאשר אנחנו בתוך המבנה, תוסיפו לזה את עניין ה-אזעקות וקיבלתם אולי את ההגנה הנפוצה ביותר הן למגזר הפרטי והן למגזר העסקי.