חנות וירטואלית- 6 פקטורים שגורמים ללקוח להחליט אם לרכוש בחנות אונליין שלכם
כיום תחום המסחר הדיגיטלי הוא שוק ששווה מיליוני דולרים. בניית אתרים מאפשרת לכם להיכנס לתחום המעניין הזה על ידי בניית חנות וירטואלית או בניית אתר לעסק. אחד מהאספקטים הכי חשובים באתר מכירות זה דף המוצר. דף המוצר הוא השלב הסופי שבו הגולש מחליט אם לרכוש את המוצר או שלא.
6 מהגורמים המשפיעים ביותר על הגולש באם לרכוש מוצרים בחנות הווירטואלית שלכם
1-מחיר- מחקרים שנעשו בתחום מראים שהגורם הכי מכריע באם לרכוש מוצר הוא המחיר. גולשים תמיד יחפשו את המחיר הנמוך ביותר. לכן תמיד תשתדל להיות במחיר סביר ולא גבוהה במיוחד. באם המחיר שלכם הוא המחיר הנמוך ביותר חשוב להבליט את זה אחד מהדרכים המקוריות לעשות זאת היא על ידי הצגת טבלה של המחיר מול המתחרים.
2. מקוריות המוצר- באם אתם עסקתם בבניית אתרים שמוכרים מותגים מוכרים אתם כבר בטח יודעים שמקוריות המוצר הייתה תמיד בעיה מאז היות רשת האינטרנט. וזה בעיקר תודות לכך שמוצרים מזויפים מסין מציפים את השוק באתרים כגון איביי. דף המוצר שלכם צריך להכיל לוגו שמראה שהמוצר שלכם הוא מקורי. בעוד שלא כל האתרים צריכים את זה במיוחד אלו שמוכרים את המוצר במחיר מלא . אולם הדבר חשוב ביותר לבעלי עסקים קטנים שרוצים לעסוק בבניית אתר לעסק של חנות וירטואלית.
3.חוות דעת של גולשים-ישנם המון גולשים שיודעים איזה מוצר הם רוצים. אבל יכול מאוד להיות שהם עדיין יפנו לגוגל כדי לחפש חוות דעת על המוצר. הם יחפשו מידע לא רק על האתר שלך אלא גם על המוצר עצמו. ישנם חברות שיספקו לכם את השירות הזה אלם כיום בבניית אתר לעסק מקובל להוסיף את זה למערכת עגלת הקניות.
אחד הסיבות שאמאזון היא חנות כל כך מצליחה היא שיש הרבה מידע לגבי כל מוצר כך שהלקוח יכול להחליט באם לבצע רכישה אם לאו. וגם אם הלקוח יחליט לא לרכוש מוצר הוא תמיד יחזור לאמאזון כיוון שכמות המידע שם היא נהדרת.
4.קוד קופון- גולשים רבים גולשים בגוגל כדי לחפש קופונים למוצרים שאתם מוכרים אתרם כגון retailmenot משגשגים תודות לדרישה של אנשים לקופונים והנחות. באם יש לכם קופונים תדאגו שהם יהיו נגישים לא רק בטקסט אלא על ידי באנר.
5.זמינות המוצר-להציג את זמינות המוצר בדף המוצר בבניית האתר לעסקים או באתר מכירות שלכם זה דבר שאין להמעיט בערכו. הלקוח לא יכול לשאול המוצר זמין?. באם המוצר נמצא אצלכם במלאי תדאגו שהגולש ידע זאת. טיפ נוסף הוא אתם יכולים ליצור אצל הלקוח הרגשה של דחיפות לקנות את המוצר אם תראו את כמות המלאי שלכם ככל שהיא יותר נמוכה כך גדלה הדחיפות.
6-כפתור "הוסף לעגלה"- בתור אנשים שעוסקים בבניית אתר מכירות עומדת בפניכם האפשרות לבחור כיצד הלקוח יבצע רכישה לכל שם של כפתור יהיו תוצאות אחרות כדאי לבדוק ולראות מה יביא יותר המרות.