האםקרה לכם שנכנסתם להרצאה בציפייה ללמוד דברים חדשים או לפחות לצפות שהמרצהינעים לנו את הזמן אך מצאנו את עצמינו משתעממים ופונים לעיסוקים אחרים כמוהפלאפון או גרוע מכך נרדמנו על הכסא.
רוב העסקים הגדולים היום מחזיקים אנשי מקצוע מיומנים אשר תפקידם לשמש כדוגמה והם אחראים לייצוג החברה.
חברותגדולות בארץ ובעולם כמו גוגל ומיקרוסופט לדוגמה מבינות את החשיבות שלההרצאות ולכן בדר"כ הם ישקיעו משאבים רבים כדי שההרצאות שלהם יעברו ללאדופי ויביאו את מיטב המרצים לשם כך.
כיצד נוכל להרים את העסק שלנו דרך הרצאות?
נניח אנחנו בעלים של בית ספר למשחק ואנחנו רוצים להרחיב את העסק שלנו בכך שנפתח עוד כיתה של סטודנטים. כיצד נמשוך אותם?
רוב העסקים הקטנים כמו זה יפרסמו יום פתוח שבו יוכלו לבוא להתרשם מבית הספר והמסלולים.
אנחנו נרצה להעמיד את המרצים הכי טובים לטובת היום הזה שיוכלו להרשים את המועמדים.
איך נוכל להתבלט בין כל המתחרים?
בשניםהאחרונות קמו חברות אשר תפקידם הוא לחבר בין העסקים ובין טאלנטים אשרמובילים בתחומם ובעלי יכולת להעביר הרצאות באופן חוויתי על התחום הספציפישנרצה.
חברות אלו יכולות לעזור לא רק בבחירת האדם המתאים ביותר לתפקיד אלא גם בבניית תוכן ליום ההרצאה
וכן שיתוף פעולה ביזמות אסטרטגית אשר תגרום לשני הצדדים להרוויח.
מקרים לדוגמה שבהם טאלנט יכול להרים את העסק שלנו
קבוצת כדורגל:
אםאנחנו בעלי קבוצת כדורגל ואנחנו נמצאים לפני משחק חשוב שיכול להכריע עונהשלמה,נוכל להביא קואצ'ר אשר ירים את המורל של הקבוצה או לחילופין להביאמומחה לכושר שיכניס את הקבוצה לכושר הדרוש.
בית ספר תיכון:
אם נרצה סדנה על כלכלת הבית נוכל לפנות לחברת קישור לטאלנטים ולהביא טאלנט מומחה בכלכלה שיוכל לתרום מניסיונו.