חפש מאמרים:
שלום אורח
22.11.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

למה צריך הקלטות קריינות מקצועיות במרכזיה

מאת: ויקי כהן צמחמיתוג28/04/2012850 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

למה צריך הקלטות קריינות מקצועיות במרכזיה?

חברות ועסקים משקיעים משאבים וסכומי כסף לא מבוטלים על מנת למתג את החברה כחזקה, יציבה ושירותית. ההשקעה היא בכל מדיה אפשרית. חברות גדולות משקיעות בפרסומות בטלוויזיה, רדיו, אתר אינטרנט ובפרסום חוצות. עסקים בינוניים וקטנים משקיעים באתר אינטרנט ופליירים. אבל מה לגבי המענה הקולי במרכזייה ובסלולארי?

המדיה הטלפונית והסלולארית היא המדיה הנגישה, הנפוצה וגם הזולה ביותר מבין אמצעי המדיה השונים.

בימינו כשכל חברה ועסק נמדדים ע"י התדמית, חשוב שלא להזניח את המדיה הטלפונית ובכל לחזק את התדמית הקולית.

אז למה בעצם צריך הקלטות קריינות מקצועיות במענה הקולי, במרכזיה ובסלולארי?

במאמר זה אתייחס להקלטות קריינות מקצועיות למרכזיה.

קריינות מקצועית בנתב השיחות

נתב השיחות או הפתיח במרכזיה הם קבלת הפנים שלך ללקוחות המתקשרים.
בכל חברה העדיפות הראשונית היא כמובן שכל לקוח יקבל מענה מיידי ע"י אחד מהעובדים. אך בפועל אנו יודעים שזה לא תמיד מתאפשר אם בגלל עומס שיחות נכנסות או תקציב למשרת מרכזנית. הפתרון היעיל והחסכוני לזרימת שיחות נכונה למשרד היא ע"י תשדיר נתב שיחות או פתיח קצר על גבי מוסיקה מתוך הספרייה המוסיקלית התואמת את רוח החברה.
באמצעות הקלטת תשדיר נתב שיחות או פתיח נוכל להשיג מספר מטרות:

  • הלקוח יודע לאן התקשר ושהגיע למקום הנכון.
  • הלקוח מתקבל בקריינות ייצוגית, נעימה בליווי מוסיקה המתאימה למיתוג החברה.
  • הקריינות ברורה ומקלה על הלקוח לנתב עצמו לשלוחה הרצויה.
  • המענה הקולי המקצועי מעצים את הרושם הראשוני שהלקוח מקבל על החברה.

קריינות מקצועית בזמן ההמתנה

זמן ההמתנה למענה אנושי במרכזיה הוא הזדמנות נהדרת להעברת מסרים תדמיתיים ושיווקיים אודות החברה ויחד עם זאת העברת מסרי נימוס "והרגעה" בצורה המתאימה למדיה הטלפונית.
בכל משרד יש "זמן המתנה": לאחר הקשה על השלוחה המבוקשת בנתב, בהעברת שיחה בין שלוחות במשרד וגםברגעים של החזק שיחה. רגעים אלה קריטיים, במיוחד לחברות שבהן איכות השירות נמדדת בזמני תגובה,וגם מהבחינה שלקוח ממתין עשוי להיות קצר סבלנות . תארו לכם מצב שבזמן זה הלקוח ישמע מנגינת אוטו גלידה טורדנית....
קריינות מקצועית ומוסיקה מתאימה לא יכולים לקצר את זמני התגובה של נציגי החברה, אך בהחלט יכולים לצמצם את תחושת הזמן של הלקוח הממתין בעברו השני של הקו. יותר מזה, המתנה המורכבת ממינון נכון של מוסיקה, וקריינות מתאימה יכולה להנעים את זמנו של הלקוח, לחשוף באוזניו מוצרים או שירותים נוספים של החברה שלא היה מודע אליהם, ליצור עניין וגם אם זמן ההמתנה ארוך מהרגיל הלקוח יגיע לשיחה עם הנציג רגועומרוכך.
ישנן חברות הטועות ומשמיעות בזמן בהמתנה במרכזיה, תשדירי פרסומת שהפיקו במיוחד עבור הרדיו. הטעות היא שהקריינות המתאימה לרדיו לא מתאימה לטלפון, ותשדירי הרדיו בדר"כ באורך 20-25 שניות, לקוחשממתין דקה על הקו יישמע את אותו התשדיר 3 פעמים ברציפות... והרי לכם מתכון מושלם ללקוח עצבני.
זמן ההמתנה במרכזיה הוא מדיה פרסומית לכל דבר, ויש להתייחס לזמן זה בהתאם, אם מבחינת הטקסטים הנאמרים, האינטונציה של הקריינים והמוסיקה המתאימה.

קריינות מקצועית במענה שלאחר שעות הפעילות

מה שומעים המתקשרים אליכם כשהמשרד סגור?
האם תא קולי שהוקלט ע"י אחד העובדים בהיסח דעת? האם יש איזשהו מענה קולי בכלל?
האם זה מייצג את פני המשרד?
בעינינו, יש חשיבות גדולה לכל מענה קולי הנשמע בחברה.
כפי שאמרנו, בטלפון אתה נראה כמו שאתה נשמע על כן צריך למצות כל הזדמנות כדי לשפר את תדמית החברה לחזק את המיתוג.
אך שלא נתבלבל, הצורך במענה קולי שלאחר שעות הפעילות הוא לא לצרכי תדמית בלבד, במענה הקולי שלאחר שעות הפעילות יש מידע רלוונטי שיכול להקל על הלקוח בהתקשרות הבאה שלו, כמו לדוגמא המידע הראשוני והבסיסי ביותר: שהגיע למקום אליו ביקש להגיע, שעות הפעילות של החברה, כתובת או מספר פקס וחשוב לא פחות: הפנייה לאתר האינטרנט של החברה.
במענה הקולי שלאחר שעות הפעילות נוכל להעביר ללקוח פרטים להתקשרות חוזרת, וכל זאת בצורה ייצוגית ומכובדת ע"י קריינות מקצועית ומוסיקה המתאימה למיתוג החברה.

אז איך החברה או העסק שלכם נשמעים?

הדרך הטובה ביותר לגלות היא להתקשר בעצמכם למספר הטלפון המוביל שמקבל את רוב הפניות של הלקוחות.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ויקי כהן צמח

מאמרים נוספים בנושא מיתוג

מאת: שלום כהןמיתוג27/09/192798 צפיות
רוצים להדפיס מדבקות למשרדים? מחפשים בית דפוס בו תוכלו להדפיס את המדבקות המתאימות לכם באיכות גבוהה מאוד, ובמחיר משתלם ונוח? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון.

מאת: ויקטוריה פיינרמןמיתוג09/08/176263 צפיות
נניח שאתה מפיק סרט תדמית או סרטון הדרכה עם קריינות בשביל לקוח, ואתה מחפש קריין. אתה מקבל כמה הצעות מחיר מכמה קריינים שמקליטים מאולפן ביתי, אבל התעריפים והשירותים בהצעות השונות לגמרי שונים אלה מאלה. איך תחליט במי לבחור? כדאי ללכת על ההצעה הכי זולה? כדאי ללכת עם מי שנותן הקלטה מחדש בחינם? אולי כדאי ללכת עם מי שנותן תנאי תשלום נוחים?

מאת: amirdadon90מיתוג27/12/162663 צפיות
את דודי מליץ כמעט כולנו מכירים, וזאת לאחר שבשנת 2009 השתתף בתוכנית הריאליטי הפופולרית "האח הגדול" ואף זכה בה - אבל מליץ, וזאת כבר לא רבים יודעים, הוא גם אחד מאנשי המקצוע המוכשרים ביותר בתחום האסטרטגיה התקשורתית ובעליו של משרד יחסי ציבור מצליח הנושא את שמו.

מאת: שלום כהןמיתוג15/08/162783 צפיות
בשנים האחרונות אפשר לראות לא מעט אנשים שהחליטו לעשות שינוי בחיים, לעזוב את העבודה בתור שכירים ולהקים עסקים עצמאיים.

מאת: דרורמיתוג04/07/162263 צפיות
לפני נתונים של חברת טיוטה, בשנים האחרונות נמכרו למעלה מ-5 מיליון מכוניות היברידיות אשר החברה ייצרה. בישראל נמכרו למעלה מ-10 אלף מכוניות שכאלה. מכוניות אלו הפכו פופולאריות מאוד בעולם ובישראל, בזכות העוצמה שלהן, בזכות היכולות המרשימות, אך בעיקר בזכות העובדה שמדובר בכלי רכב ידידותי לסביבה.

מאת: דרורמיתוג04/07/162180 צפיות
אחד הויכוחים שנשמעים בשנים האחרונות בעולם הרכב הוא, האם משתלם לרכוש רכב היברידי או שמא מדובר בכלי רכב שהפרסום החיובי אודותיו עולה על הביצועים שלו בשטח? ויכוח זה נשמע לאור העובדה שבישראל נמכרו למעלה מ-10 אלף כלי רכב היברידיים של חברת טיוטה, החברה המובילה בייצור מכוניות היברידיות בעולם. הרכב מכרה עד היום למעלה מ-5 מיליון כלי רכב מסוג זה בכל רחבי העולם.

מאת: SEOMANמיתוג22/03/162075 צפיות
בעולם המודרני לא פשוט להפוך את העסק למותג בקרב הציבור ובקרב קהל הלקוחות. אנשי מקצוע רבים מתקשים לפרסם את העסק שלהם ולמתג אותו בקרב קהלי היעד שלהם. להלן מספר טיפים שיוכלו לסייע לכם למתג את העסק שלכם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica