מהי מרכזיית טלפון למשרד
מרכזיית טלפון למשרד בעידן המודרני, צריכה לענות על צרכיו המגוונים של ארגון עסקי הפועל בארץ, אך שגם מפעיל שלוחות בחו"ל.
העולם הפך לגלובוס קטן, ובמיוחד, עולם העסקים, כשעסק קטן בקריות, יכול לנהל קשרי מסחר עם מדינות בכל העולם, מהודו ועד דרום אמריקה.
אם יש לך מוצר מעניין, שיש לו ביקוש באזורים שונים בעולם, מרכזיה טלפונית למשרד מתקדמת, עשויה להיות בעלת משקל, כשאתה צריך להגיע לעובדים שלך בחו"ל, או שגורמים עסקיים בחו"ל, או בארץ, צריכים להשיג אותך באופן מיידי.
החשיבות של מרכזיית טלפון למשרד בעל דרישות גבוהות
החשיבות של מרכזיית טלפון למשרד בעל דרישות גבוהות, שמנהל קשרי עסקים עם מדינות באזורים שונים בחו"ל, היא מאד משמעותית. משרד אדריכלים, שתחום פעילותו הינו רק בתחומי הארץ, יכול להסתפק בפונקציות של מרכזיית טלפון למשרד, צנועות יותר, מאשר ארגון, כמו למשל, בנק, אשר מפעיל שלוחות גם בחו"ל. מרכזיית טלפון למשרד, של אותו הבנק, צריכה להיות בעלת פונקציות מתקדמות ומשוכללות יותר, מהמרכזייה של משרד האדריכלים, שהלקוחות שלה, מצויים בארץ, והמשרד אינו זקוק למערך של קווי טלפון שיכולים להוציא או לקבל שיחות מחו"ל.
תפקידה של מרכזיית טלפון למשרד בעידן הטלפונים הניידים
למרות שבארגונים רבים, מציידים את העובדים בטלפונים ניידים, תפקידה של מרכזיית טלפון למשרד, לא איבד מחשיבותו, אלא להפך.
למרות שניתן להשיג כל עובד, אשר נמצא בתחומי הארגון, או מחוצה לו בתפקיד, באמצעות הטלפון הנייד שלו, מרכזיית טלפון למשרד מתקדמת, תאתר באמצעות הגדרה מיוחדת וקבצים משותפים בשרת הראשי, את העובד עבור הלקוח המחפש אותו בדחיפות.
למשל, אם לקוח מחפש עובד מסוים בשלוחתו, ואין מענה בשלוחה, תוכנה מיוחדת במרכזייה, תעביר את השיחה לטלפון הנייד של אותו עובד, באמצעות קובץ שבו מצויים, הטלפונים הניידים של העובדים. השיחה תועבר לטלפון הנייד של אותו העובד, על פי הגדרה שתינתן מראש למרכזייה, ובמידה והטלפון הנייד לא יהיה זמין, השיחה תועבר לשלוחה אחרת, או למענה הקולי.
למי נועדה מרכזיית טלפון למשרד
מרכזיית טלפון למשרד, נועדה לארגונים גדולים, או לכל בעל עסק, אשר מעוניין שהשיחות היוצאות והנכנסות בעסק, ייעברו דרך המרכזייה.
טכנולוגיות מתקדמות ופיתוחים שונים, מאפשרים היום לכל בעל עסק, להחזיק מרכזיית טלפון למשרד, לפי הצרכים של הארגון.
במקרים רבים, אפשר להגדיל ולהרחיב את הפונקציות של המרכזייה, ע"י שינוי או תוספת להגדרות הקיימות במרכזייה.
מרכזיית טלפון למשרד וירטואלית
הלהיט של השנים האחרונות, עבור ארגונים ועסקים, היא מרכזיית טלפון למשרד וירטואלית. מרכזיית טלפון למשרד וירטואלית, מעניקה למשרד המודרני שירותים ופונקציות שלא היו קיימים עד היום.
מרכזיית טלפון למשרד וירטואלית מאפשרת לראשי הארגון, או לממונים על התקשורת בארגון, ליהנות מטכנולוגיות מתקדמות ולתקשר באמצעות השרת הראשי של המחשב, מבלי שיצטרכו ליותר מטלפון קווי אחד.