דפי נחיתה
דפי נחיתה הם דפים שאליהם אנשים מגיעים בלחיצה על לינק או פרסומת למוצר מסוים. דפי נחיתה הם חלק מקמפיין הפרסום ודרך לשווק את המוצר שלכם. אנשים שנוחתים על דף הנחיתה אמורים להשתכנע לרכוש מוצר שאותו אתם מנסים לשווק. זוהי בעצם פרסומת פעילה שמאפשרת לא רק לפרסם את המוצר או השירות שלכם ולמשוך את שתומת לבם של הלקוחות אלא גם לספק דרך מיידית ויעילה לרכוש אותו באותו הרגע. ישנם הרבה דפי נחיתה, חלקם מוצלחים יותר וחלקם פחות. כדי שדפי הנחיתה שלכם יהיו יעילים במיוחד, חשוב ללמוד איך לבנות אותם נכון.
טיפים לבניית דפי נחיתה טובים:
ראשית כל בתחילתו של דף הנחיתה צריך לציין את מטרתו. אם אתם רוצים שהלקוח ירשם לשירות מסוים, תרמו שזהו דף הרישום. אם אתם רוצים שהוא ירכוש מוצר, תרשמו שזהו דף שמאפשר רכישה מיידית ומהירה של המוצר. כך הלקוח לא ילך לאיבוד וידע לאן הוא הגיע ולאיזו מטרה. שיטוט באינטרנט יכול להסיח את הדעת בקלות ואנשים יכולים לנשור מדפי הנחיתה ולהגיע למקומות אחרים באתר.
חשוב לספק את כל המידע שהלקוח צריך על דבי דף הנחיתה. המידע צריך להיות מתומצת אך לא חסר. אם יש משהו שהלקוח צריך לדעת, רשמו אותו. אם הלקוח מתעניין בפרטים נוספים הוא יכול לצאת מדף הנחיתה ולחפש מידע באתר. זה מהווה סכנה לכך שהוא לא יחזור יותר לדף נחיתה וישנה את דעתו. החלטות של רכישה ואי רכישה מתקבלות בצורה מאוד שרירותית ולכן חשוב להשאיר את הלקוח ממוקד מטרה.
המידע על גבי דפי נחיתה צריך להיות לפי סדר החשיבות. המידע לגבי הרכישה או הפעולה שאתם רוצים שהלקוח יבצע צריך להיות רשום באותיות גדולות בצידו העליון ואילו הפרטים הלוגיסטיים יירשמו בכתב קטן יותר ובתחתית הדף.
אם אין לכם רקע בעיצוב ואתם לא בטוחים שתעצבו דף מוצלח, חשוב לפנות לאיש מקצוע. אפשר להשתמש בשירותיו של מעצב אתרים כדי יעצב דפי נחיתה יפים ומושכים את העין. דפי נחיתה שמעוצבים בצורה מקצועית יעשו רושם הרבה יותר חיובי על הקונה הפוטנציאלי. ישנם גם מומחים שמספקים שירות של בניית פדי נחיתה טובים. להם יש ניסיון גם בתוכן שאותו כדאי לציין על גבי דף הנחיתה ולא רק הצד הוויזואלי שלו.
דפי נחיתה הם כלי שימושי לפרסומו של כל עסק ושיווק מוצריו, תשתמשו בידע של מקצוענים ותבנו דפי נחיתה טובים ומוצלחים כדי להשתמש בכלי הזה בצורה הטובה ביותר.