חפש מאמרים:
שלום אורח
22.11.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

CRM- ניהול קשרי לקוחות

מאת: אפי להבניהול19/03/2012754 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

התהליך מסייע בשילוב מידע על הלקוחות, יעילות השיווק, היענות לקוחות פוטנציאליים, וכיווני שוק, ומאפשר להסיק מסקנות על התנהגות הלקוחות ועלות שימור הלקוחות, במטרה לצמצם עלויות ולהגדיל רווחיות באמצעות העצמת נאמנות הלקוחות.

כולל:·    בכל השלבים בקשר עם הלקוח: אנשי המכירות, השירות והשיווק

•מידע על השוק ולקוחות פוטנציאליים

•מידע על הלקוחות הקיימים, הספקים והשותפים

•מידע ארגוני פנימי

טיפים להצלחה בניהול לקוחות:

1.היפגשו בקביעות

עם העובדים, הספקים והשותפים העסקיים בכדי להבטיח שכולם יודעים מהי תכנית הפעולה לכל השלבים בהם באים במגע עם הלקוח

2.היעזרו בתוכנת מחשב מתאימה

כל המידע הארגוני צריך להישמר כדי שאפשר יהיה להיעזר בו בעתיד להענקת שירות טוב ללקוח ומאידך כדי שהארגון יוכל ללמוד, להשתפר ולהתפתח.

3.את המידע הנאגר יש לבדוק ולנתח

האם המאמצים באיתור וגיוס לקוחות מצליחים, האם לקוח חד פעמי חוזר לרכישות חוזרות, האם שביעות הרצון של הלקוח גבוהה כך שהוא יחוש מחויב לארגון, לשירות או למוצר וכן הלאה.

4.תגובה למידע

כל שלב בניתוח המידע מאפשר הסקת מסקנות, הפקת לקחים ושיפור רווחיות הארגון באמצעות צמצום הוצאות לא יעילות והתמקדות במה שכן מביא תמורה הולמת. הרעיון הוא לא רק לעודד לקוחות מרוצים אלא לתת מענה ממוקד ללקוחות שאינם מרוצים, לבדוק את המקור לחוסר שביעות רצונם, כיצד טופל. האם הבעיה נפתרה והאם המקרה שלהם הוא כזה אשר מצריך שינוי מדיניות ארגונית כדי שלא יחזור על עצמו עם לקוחות אחרים.

5.החלטה על שקיפות

רמת השקיפות הארגונית צריכה להיות החלטה מודעת וברורה אשר פרטיה ברורים לכל עובדי הארגון- בכדי שיהיה להם ברור באיזה אופן לתקשר עם לקוחות קיימים ופוטנציאליים, ומתי להעביר את המשך הטיפול לידי גורם בכיר מהם.

6.משוב לקוחות

עודדו את הלקוחות שלכם לספר לכם על מחשבותיהם, הרגשותיהם ושאיפותיהם באינטראקציה מול הארגון ועובדיו. מידע כזה אשר מתווסף למידע שאתם אוספים יכול לתת תמונה שלימה יותר ולהשלים פרטים חסרים.

7.לא רק מכירה

זה נכון שכל אינטראקציה עם הלקוח היא הזדמנות למכור לו מוצרים נוספים, שירותים משלימים וכו' אבל אסור לשכוח כי זו הזדמנות לפתור ללקוח את בעיותיו, להגביר את שביעות רצונו ולרתום את נאמנותו לארגון כך שתהיינה לכם בעתיד הזדמנויות רבות נוספות למכור לו ולמקסם את ההכנסות ממנו. לקוח מרוצה הוא לקוח אשר יספר עליכם לאחרים ועשוי בכך לעשות לכם שירות לא פחות טוב חזרה, כך שלפעמים הסבלנות משתלמת.

8.גישות שונות

אין גישה אחת נכונה וגם גישה שהצליחה לאורך תקופה עשויה לדרוש התאמה לתקופה, לקוח וכו'. הקפידו לעדכן שיטות ולחדש בגישות אותם אתם מיישמים בטיפול בלקוח (איסוף המידע, ניתוח המידע וישום השיטה במפגש עם הלקוח). לדוגמא המחאה החברתית של קיץ 2011 שינתה את הדרך בה הציבור דורש כי הארגונים יתקשרו עמו כמו שהמדיה החברתית שינתה את הדרך בה לקוח מחפש אינטראקציה עם העסק- ברשתות חברתיות המענה חייב להיות אישי, מהיר ומדויק. הקפידו להתעדכן בטכנולוגיות ובדרכי התקשורת החדשות עם לקוחות אך גם איך משתמשים בהן נכון בכדי שהתוצאה הסופית תהיה יעילה ולטובתכם.


 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אפי להב
סמנכ"ל שיווק senzey.com

תוכנה לניהול עסק הכוללת ניהול פרויקטים ומשימות, ניהול לקוחות ועובדים, ניהול כספים וזמן, ניהול יומן ומשרד, ניהול מכירות ושיווק.

תוכנת ניהול עסק: בתי תוכנה, סטודיואים, בתי דפוס, משרדי אדריכלים, קבלנים, יזמים, חוגים, קבוצות ועוד...
סנזיי- שלוט בעסק שלך. מקסם את הרווח שלך.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אפי להב

מאת: אפי להבאימון מנהלים26/03/131337 צפיות
לכל אחד יש בעיות, השאלה היא איך פותרים אותן, בוודאי בהקשר עסקי- ניהולי, אי אפשר פשוט לקוות שהן תפתורנה את עצמן ושאם כן לא תהיינה לכך השלכות על הצלחת העסק. אלה השלבים- הם לא בהכרח פשוטים אבל הם יותר פשוטים מהבעיה ומה שיקרה לה אם יתעלמו ממנה

מאת: אפי להבעסקים - כללי19/02/131238 צפיות
לפעמים זה נראה כמו רעיון טוב, לבצע את מה שחשוב במקביל- למקסם את הזמן, להתאמץ על הכל עכשיו ולנוח אחר כך. אבל האם זה באמת רעיון טוב האם זה ישפר אותנו ויקח אותנו אל התוצאות הרצויות?

מאת: אפי להבעסקים - כללי19/02/13911 צפיות
רובנו חושבים שאנחנו מסוגלים או אמורים לשאוף להיות מומחים בביצוע כמה דברים בו זמנית? תחשבו שוב. מחקרים חדשים מראים שאנשים אינם טובים, כפי שהם חושבים, בביצוע מספר מטלות במקביל. המחיר הנגבה מכם בניהול המקביל של כל המטלות יותיר אתכם עייפים ואולי את המטלות- לא מבוצעות כפי שהייתם רוצים

מאת: אפי להבייעוץ עסקי02/02/13920 צפיות
כל אחד יכול להים עסק קטן- שמבוסס על יתרון: כשרון או נסיון שאותו אנחנו יכולים לחלוק עם אחרים ועל הדרך להתפרנס ממשהו שאנחנו אוהבים. הנה כמה עצות כדי לעבור את השלבים ולהגדיל את הסיכויים שעסק כזה יצליח.

מאת: אפי להבניהול תוכן05/12/121025 צפיות
תוכן שיווקי מכיל עולם מושגים רחב וכולל לא רק רשתות חברתיות ואת האתר שלכם אלא גם פורומים, ניוזלטרים ובאופן כללי תקשורת עם לקוחות קיימים ופוטנציאליים

מאת: אפי להביזמות עסקית26/10/121111 צפיות
הדרך לפתיחת כל עסק היא מורכבת ומסובכת, במיוחד סדנא אותה לרוב מפעילים לבד ולא נעזרים בכוח אדם רב. עסק קטן יכול להיעזר ברשימה מובנית של שלבים כדי לוודא שכל מה שצריך לקבל תשומת לב אכן מטופל.

מאת: אפי להבייעוץ עסקי12/10/12948 צפיות
בעסק, המטרה העיקרית היא להרויח כסף (הכנסות גדולות מהוצאות) אך גם לבנות את העסק כך שהרווח לא יהיה חד פעמי אלא מתמשך, ולשם כך יש למצוא את היתרון לעומת המתחרים ולבסס אותו לארוך זמן. אם כך, האסטרטגיה העסקית היא בסך הכל איך נרויח כסף לאורך זמן, בהתחשב במה שיש לנו למכור לעומת המתחרים שסביבנו.

מאמרים נוספים בנושא ניהול

מאת: עוזי פלגניהול17/05/201625 צפיות
ארגון עסקי בכל גודל, נדרש לבצע שינויים והתאמות במהלך חיו העסקיים. תדירות השינויים וגודלם נגזרים ממטרת השינויים, שאת רובן ניתן לסווג כצורך: בפתוח עסקי, שיפור וייעול תהליכים עסקיים קיימים, התאמות לתנאי התחרות בשוק ועוד. במאמר הנוכחי אתייחס לשני חוקים מתחום הפיזיקה של אייזיק ניוטון, ונבצע דרכם אנלוגיות בתחום הניהול העסקי ונזהה "זיקה בין פיזיקה וניהול עסקי", אך לפני כן נגדיר מספר מושגים מתחום הפיזיקה.

מאת: עוזי פלגניהול16/05/201799 צפיות
תוצר ניהולי הוא התוצאה המתקבלת מפעילות ניהולית. תוצר ניהולי המשיג את מטרתו הוא תוצר אפקטיבי ולהיפך, תוצר ניהולי אשר יוצר תוצאה בעייתית, ההופכת בעצמה לבעיה ואף יוצרת בעיות נוספות, הוא "וירוס ניהולי" ברמות חומרה שונות, ובתור שכזה יש לטפל בו למניעת נזק חמור למערכת. "ווירוס ניהולי" לא נוצר בכוונה תחילה.

מאת: עוזי פלגניהול16/05/201755 צפיות
הנעת עובדי הארגון העסקי במטרה להשגת בצועים עסקיים משופרים, צריכה להיות אחת המטרות המרכזיות בכל אסטרטגיה ניהולית עסקית, ההשקעה בפתוח עובדי החברה היא אחת ההשקעות החשובות והמשתלמות ביותר לכל ארגון עסקי. לא מספיק שעובדי החברה יהיו משכילים, מיומנים ומנוסים, חשוב שכל הכישורים והתכונות שצוינו, יבואו לידי ביטוי באופן חופשי ושוטף בהתנהלות העובד הבודד והארגון.

מאת: עוזי פלגניהול16/05/201535 צפיות
במאמר זה רוכזו תובנות המתייחסות לסיטואציות שונות בתחומי הניהול. הנושאים מוצגים באופן מטפורי לעיתים באופן אירוני או אבסורדי באנלוגיה לתהליכי הניהול העסקי הנדרשים. בחרתי בדרך זו להציג ולהסביר תהליכים ואירועים בניהול עסקי שקשה היה להסבירם או להבינם, בעקר לחסרי ניסיון ניהולי עסקי.

מאת: עוזי פלגניהול03/05/201438 צפיות
"השער האסטרטגי", הוא השער שדרכו אמורים להיכנס לעסק, תוצרים של החלטות אסטרטגיות כבדות משקל לעתידו של העסק. משמע נדרש שיקול דעת מעמיק לגבי כל מה שנדרש לעבור דרכו. נדרש סוג סינון צפוף שימנע כניסה של מזיקים

מאת: עוזי פלגניהול03/05/201303 צפיות
עסק הוא מפעל חיים והוא קרוב לליבנו, מאידך בעסק צריך לטפל לא דרך הלב. נדרשת דרך, כלים ותהליכי ניהול מסודרים ושיטתיים. אף אחד מאתנו איננו מושלם ואיננו צריך לדעת הכול. גם אם אנחנו יודעים, קשה לנו לטפל בנושאים הקשורים בנו רגשית, מאחר ואיננו אובייקטיבים כלפי עצמינו וכלפי הקרובים לנו.

מאת: עוזי פלגניהול03/05/201219 צפיות
הדברים הנכונים לעסק הם לא תמיד ובהכרח: הדברים שהמנהל אוהב לעשות, או יודע לעשות, או רוצה לעשות, או יכול לעשות. הדברים הנכונים לעסק הם הדברים הנדרשים והקריטיים לעסק. בלעדיהם העסק יישחק, יתקע או יקרוס.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica