כמה מילים על קונצרן שטראוס עלית
תפוצ'יפס הוא ללא ספק אחד המוצרים הכי אהובים מבית קונצרן שטראוס עלית. כשמדובר עליו הוא הצלחה אדירה לאורך שנים ארוכות רק שיש אנשים שלא יכולים ליהנות ממנו. למשל כל מי שיש לו צלייק. מחלה ללא ספק מאוד לא נעימה. בהמשך תראו איך הקונצרן הזה הרים את הכפפה שזרקה אחת הלקוחות והתחיל לייצר תפוצ'יפס שמתאים לחולי צליאק. בינתיים עוד כמה מילים על הקונצרן הזה שהוא איחוד של שני יצרני מזון מאוד נחשבים כאלו שהם מאוד ותיקים בישראל ממש עוד מימי המנדט. שתי חברות משפחתיות שהתמזגו לקונצרן חדשני מאוד
היכולות שמביא איתו האינטרנט בקשר מול לקוחות של חברות שונות
אחת הסיבות להצלחה של הפרויקט שטראוס שלי נובעת מהעובדה שנכון להיום ניתן לנהל את הכול באמצעות האינטרנט. לחברות קל יחסית לנהל מערכות יחסים עם הלקוחות שלהם. ויותר מכך שקל לעשות זאת זה גם ממש מתבקש.
הקונספט של חוכמת ההמונים למה הכוונה
חוכמת ההמונים הוא קונספט וותיק למדי שאומר דבר מאוד פשוט. להמון יש לעיתים קרובות יכולות גבוהות לא פחות מכאלו שניתן ליחס אותן לקבוצה של אנשים שנתפסים כמומחים. לדוגמא קחו מחלקת פיתוח סגורה שעובדים בה כמה מומחים לעומת מחלקת פיתוח בלתי נגמרת של המוני צרכנים שכולם יכולים להשתתף בתהליך בצורה כזאת או אחרת. פתאום אתם מקבלים הרבה מאוד מומחים בעלויות מאוד נמוכות
פרויקט שטראוס שלי הגרסה הישראלית הכי עדכנית לחוכמת ההמונים
שטראוס שלי הוא בעצם אתר אינטרנט שעל בסיס הקונספט של חוכמת ההמונים מנהל מערכת יחסים עם לקוחות שונים של חברת שטראוס מתוך מטרה לפתח מוצרים חדשים על בסיס הרעיונות של צרכני החברה שהם גם חלק מהקהילה הזאת
איך תוכלו להתנהל במסגרת פרויקט שטראוס שלי
ההתנהלות במסגרת פרויקט שטראוס שלי מאוד פשוטה. קודם כול תכנסו פנימה תסתובבו ותתרשמו מהנעשה. אחר כך תרשמו לאתר ותרוצו להעלות כמה שיותר רעיונות שווים . בשלב הבא תתחילו להגיב על רעיונות של חברי קהילה אחרים ופשוט תצביעו על רעיונות של חברים אחרים בקהילה. בשלב האחרון. אולי גם מוצר שלכם יצליח ויהפוך להיות מוצר אמיתי שמיוצר על ידי קונצרן שטראוס עלית. ללא ספק הקונספט הזה הוא הצלחה כזאת שהולכת וגדלה ממש מיום ליום שווה לכם לנצל אותה כמה שניתן.
דוגמא אחת מתוך כמה להצלחות במסגרת פרויקט שטראוס שלי
דוגמא אחת מתוך רבים שחייבים להעלות אותה היא תפוצ'יפס ללא גלוטן לחולי צליאק מדובר על מוצר שמותאם לחוליםבצליאק,מחלה ממש לא נעימה שמגבילה מאוד את המזונות שניתן לאכול ולמען האמת אין הרבה מאוד פתרונות לחולי צליאק. אחת הצרכניות שהיא חברה בקהילת שטראוס שלי והנושא היה ממש קרוב לליבה לקחה על עצמה לקדם אותו וכך עלה לאוויר העניין הזה של תפוציפס לחולי צליאק. מוצר שיודע להתחשב בקהילה יחסית קטנה של חולים שגם להם מין הסתם מגיע ליהנות מאחד החטיפים הכי אהובים בישראל. חטיף ותיק ועתיר זכויות כזה שממש לכולם מגיע ליהנות ממנו גם אם הם חולים בצליאק