שלטים הם אמצעי הפרסום המוביל עבור כל משרד, מסעדה, חנות או כל בית עסק באשר הוא. בעזרת בחירות מתאימות ומדויקות של עיצוב השלט, גודל השלט הרצוי, המיקום האידיאלי והצורה המתאימה, ניתן להגיע לפרסום מירבי, למיתוג בית העסק, להכרתו בקרב הקהל הרחב ולהגדלת הרווחים.
מיקום השלט
בחירת מיקום השלט הרצוי היא בחירה חשובה מאין כמותה וכללת שיקולים כגון האם כדאי למקם במקום הומה אדם או במספר מקומות קטנים, באיזה גובה למקם אותו ובאיזה כיוון. כל אלו יחדיו יקבעו את כמות האנשים שיצפו ויכירו את השלט המדובר. ההמלצה היא למקם את השלטים במקומות מרכזיים הומי אדם, מקומות בהם כמות האנשים גבוהה במיוחד המאפשרים סיכוי רב יותר שיותר ויותר אנשים יכירו את השלט המדובר ואת בית העסק המפרסם. מצד שני, ככל שהמיקום יותר מרכזי, כך בהתאם עולה ההשקעה הכספית, לכן מומלץ לבדוק פרסום דומה במספר מקומות חדשים ופחות מרכזיים, בעלות נמוכה יותר. כמו כן, מומלץ להציב את השלט בגובה מתאים, אשר ימשוך את עיניהם של כל העוברים והשבים.
גודל השלט
גודל השלטים יכול לנוע ממטר אחד ועד שלטי חוצות, שלטים בגודל של עשרות מטרים. כל בית עסק צריך להתאים את גודל השלט שלו בהתאם להכנסות שלו, בהתאם למידת הפרסום הרצוי ובהתאם להגדלת הרווחים הצפויה. לרוב, שלטי החוצות יפרסמו בידי חברות גדולות כדוגמת ביטוח ישיר, דואר ישראל, ידיעות אחרונות ורבים אחרים, בעוד השלטים הקטנים יותר, יפורסמו בידי בתי עסק בינוניים בעיקר, ובתי עסק קטנים המעוניינים להרחיב את מעגל הלקוחות שלהם.
עיצוב השלט
עיצוב השלט האולטימטיבי כולל אלמנטים רבים אותם יש לקחת בחשבון כדוגמת סוג הגופן, גודל הגופן, למינציה (הדגשות), הצבעים השולטים, המסגרת הרצויה וכדומה. על מנת לרכז את כל הבחירות הרבות לידי מארג אחד מוצלח, ההמלצה היא לשכור את שירותיו של מעצב פנים, אדם בעל יכולות ומיומנויות בתחום, אשר עשוי להוביל את השלט שלכם להצלחה מסחררת. הבחירה במעצב פנים מיומן משדרגת את השלטים, מדגישה אותם, מושכת את עיניהם של העוברים ושבים ומגדילה בעשרות מונים את קהל הלקוחות של המפרסם.