ישנן דרכים רבות לקדם את המוצר המיועד לשיווק. אחת הדרכים המומלצות ביותר היא לקחת חלק בתערוכה בה מוצגים מוצרים שונים הקשורים או דומים למוצר, ולגרום לכך כי הלקוחות יעדיפו את המוצר הרלוונטי על פני אחרים.
כאשר מציבים דלפקי מכירה אשר בהם נציג של החברה, ניתן למכור את המוצר בו במקום בצורה מהירה וטובה. כדי לבצע זאת בצורה הטובה ביותר יש להציע מבצעים שונים אשר יהיו אטרקטיביים לכלל הלקוחות הפוטנציאלים המבקרים בתערוכה. ישנם סוגים רבים של דלפקי מכירה אשר בעזרתם ניתן להעמיד תצוגה לתערוכות. בין השאר ניתן למנות:
דלפקי אלומיניום, אשר בסיסו מורכב מאלומיניום והוא קל מאוד להרכבה ופירוק. דלפקי פלסטיק, אשר להם מדף פנימי המשמש לאחסון המוצרים, ורובם מגיעים עם שלט מובנה. דלפקי פופ-אפ, המגיע עם תיק אחסנה מיועד, ועוד רבים.
דרכים נוספות
כאשר החברה מקבלת מקום בתערוכה על מנת לשווק את המוצר שלה, צריך להשקיע מחשבה מהי הדרך היעילה ביותר לקדם את מכירתו. פרט לדלפקי תצוגה, ניתן להעמיד גם מתקני פרוספקטים, אשר המבקרים יוכלו לקבל בהם מידע אודות המוצר. ניתן להעמיד מסכים מסוג מולטיקיוב, המספקים פתרון מודולרי מצוין. ניתן להעמיד קיר פופאפ, שהינו קיר תערוכה גדול ומרשים. פתרונות נוספים הם אלמנטים כגון דגלים עם תמונות של המוצר, מעמדי פוסטר אשר על גביהם ניתן להציג את הפוסטרים של המוצר, פאנלים מסוגים שונים, ועוד.
אוהלי תצוגה
דרך נוספות יעילה ביותר על מנת לבצע קידום מכירות בתערוכה היא להעמיד אוהלים או מחסות אשר בהם מוצב נציג החברה. אוהלים כאלה ניתן למצוא בגדלים שונים, ויתרונם הוא בכך כי הם מספקים מחסה מן השמש או מפני הגשם, ומספקים אפשרות ללקוחות לשהות תחתיהם במשך זמן רב. עובדה זו עשויה להעניק לנציג המכירות מספיק זמן על מנת לשכנע את הלקוחות לרכוש את המוצר.