בניית אתר מכירות בסביבת מג'נטו - נקודות למחשבה
מג'נטו הינה ללא ספק מערכת ניהול תוכן מומלצת עבור כל בעל עסק המנהל את תזרים המכירות שלו באופן מקוון, במידה ולוקחים בחשבון בהערכת התקציב, כי המיזם בוגר יותר ומתפתח בתדירות גבוהה יותר. כיום, בתוך פרק זמן קצר ביותר, מערכת ניהול התוכן מג'נטו הפכה למובילה בתחומה ומשמשת מספר רב מימדים של אתרי מכירות מכל העולם.
ישנם מספר גורמים שעליך לקחת בחשבון בטרם תבחר במערכת מג'נטו כתשתית לאתר המכירות של העסק שלך:
תוכנית עסקית
- במידה ואתה מנהל חברה גדולה, עליך לחשוב מהוגודל הנתח של החנות המקוונת בתוך האסטרטגיה העסקית הכוללת שלך. איך עליךלהשתלב עם מערכות ארגוניות? האם יש לך צוות מוסמך לניהול האתר באופן שוטףוכדומה.
- במידה ואתה בעל עסק קטן, עליך לשקול להתייחסלחברה שלך במושגים של צמיחה בטווח הקצר והארוך. האם החנות המקוונת תהיה מקורההכנסה העיקרי שלך או שמא מדובר בהכנסה נוספת מחוץ לשעות העבודה הבלתימקוונות של העסק?
תקציב
התקציב הינו גורם חשוב אשר אין להזניח, שכן לכל אחד יש תקציב מוגבל עבור אתר סחר אלקטרוני. הרישום החינמי למערכת עצמה עלול ליצור את האשליה כי התקציב שלך יכול להספיק לזמן בלתי מוגבל. לעומת זאת, פיתוח אתרי מג'נטו כרוך לעיתים בהוצאות גבוהות של תכנון, מפרט, עיצוב והוצאת התכנית לפועל.
קטלוג מוצרים
במידה ויש לך עשרות אלפי מוצרים, פשוטים, ברי הגדרה, מקובצים וכו' - קח בחשבון שתזדקק למשאבים רציניים ולאסטרטגיית סילום טובה. במידה ואתה מתכוון להגר למערכת ניהול תוכן מג'נטו ממערכת ניהול תוכן אחרת, מומלץ לייבא את הקטלוג, רשימת הלקוחות והיסטורית ההזמנות הקיימת באתר הנוכחי.
השימושיות של מג'נטו עבורך
כפי שצוין לעיל, במידה וכל מה שאתה צריך באתר האינטרנט זה מספר מאפיינים בסיסיים של סחר אלקטרוני, כדי לך לשאול את מפתח האתר שלך האם מג'נטו לא תהיה מורכבת מדי עבורך. כדאי לך לבדוק היטב את המאפיינים השונים של מערכת מג'נטו ולוודא כי יש לך סיבות טובות להשתמש בכולם, אחרת היא עלולה להיות מורכבת ומסובכת מדי לשימוש הגולשים באתר שלך.
שילוב מג'נטו עם מערכות אחרות
מערכת מג'נטו מציעה קישוריות רבת עוצמה למערכות צד ג' כדוגמת מערכות ניהול חשבונות, CRM, CMS, מערכות אחסון ואחרות. קח בחשבון שאם תזדקק להידוד עם מערכת צד שלישי אשר אין לה מחבר קיים למג'נטו, תצטרך תוכנית פיתוח בהתאמה אישית.