משרדי נדל"ן למדו את השיטה להמחשת מוצר העתיד, בניין הנמצא לאחר שלב התכנון ובתחילת שלב הבנייה, מעבירים את הבניין לתכנון גרפי ומדפיסים את התמונה הממחישה על גבי רולאפ מעוצב.
את הרולאפ ניתן למקם בתוך המשרד או מחוצה לו, זאת על מנת להגביר את החשיפה לעוברים ושבים, לגרום להתעניינות בשירות או במוצר אותו העסק שלנו מספק ולאחר מכן לגרום ללקוחות פוטנציאלים להכנס, לקנות ולהנות מהמוצרים אותם אנו מציעים.
בית דפוס דיגיטלי צריך להציע שירותי עיצוב רולאפ, מלבד השירות המוכר לכולם של הדפסת רולאפ, מכיוון שאת האילוסטרציה אותה עשה המתכנן לבד, לא כדאי לשים על גבי הרולאפ ללא כיתוב, מעט עיצוב והתאמה של הצבעים לעולם הדפוס.
עיצוב רולאפ זה לא עניין מסובך, עבודה מסוג זו צריכה לקחת בין 10 - 20 דקות על מנת שהעיצוב יצא אטרקטיבי ויעמוד במטרה שלו - למשוך אלינו את הלקוחות.
רולאפים לא חייבים לשמש דווקא למכירה של מוצרים עתידיים, רולאפ יכול לשמש גם למכירה של מוצרים הקיימים בתוך החנות ואינם מקבלים את החשיפה אותה יכול לקבל רולאפ שנמצא מחוץ לחנות.
שיטה שיווקית מעולה היא, לרשום על גבי הרולאפ את המבצעים אותה החנות שלנו מציעה, במקביל לציין את המוצרים והשירות (כולל אחריות) אותה אנו מציעים, זאת אומרת שבאמצעות הרולאפ אפשר כבר להסיר את חששותיו של הלקוח מפני מחיר, אחריות ושירות.
רולאפים הממוקמים בתוך החנות יכולים לתת מידע נוסף לגבי שירותים נוספים של החנות, מחלקות מבצעים ומוצרים המוצעים במבצע לוהט.
הדרך של הצגת מוצרים ומידע על החנות על גבי רולאפ גורמת לחנות להראות מקצועית, אמינה ואיכותית, בניגוד לחנויות המציינות את כל הפרטים הללו על גבי דפים שדבוקים לקירות.