וריפון הודיעה היום כי רשת אפריל, הרשת לחנויות קוסמטיקה ובשמים, בחרה בפתרונות גזית לניהול רשתות קמעונאיות.
במסגרת העסקה בין וריפון לאפריל מוחשבו כל 30 הסניפים של הרשת בפתרונות Gazit.
היקפו הכספי של הפרויקט נאמד במיליוני שקלים, והוא כולל גם חוזה שירות רב-שנתי.
המערכות, פרי פיתוח של וריפון ישראל, נועדו לשפר את בקרת מכירות ושליטה במידע ניהולי, החשוב לתהליכי קבלת החלטות ברשתות.
במסגרת הפרויקט סופק פתרון כולל לרשת אפריל:
עמדות מכירת ממוחשבות הותקנו בסניפי הרשת,
במרכז הרשת הוטמעה מערכת GHO ( Gazit Head Office)
מערכת משרד אחורי (Back Office)
וכן מערכת ניהול מועדון לקוחות.
למערכת מחולל מבצעים שמציג בפני המוכרים בחנות את האפשרויות העומדות בפני הלקוח ואלה מוצגות בעת ובעונה אחת בכל החנויות ברשת.
בעזרת המערכת יוכלו הלקוחות של אפריל לקבל הטבות בהתאם לפעילותם מול הרשת.
שי מאיר, מנכ"ל רשת אפריל: "מערכת גזית מאפשרת לנו גמישות בניהול הפעילות בסניפים השונים, אשר מסוגלים לנהל מבצעים מקומיים במסגרת הכללים שמגדירה הנהלת הרשת.
יכולת זו מקבלת משנה תוקף לאור ההאטה במשק, ורשתות שתדענה לנצל את כל יכולותיהן תוכלנה לצאת מהמשבר בצורה טובה יותר.
יכולת זו, בשילוב מערכת ניהול מועדון הלקוחות של גזית מחזקת את הקשר שלנו עם לקוחותינו, ומאפשרת ללקוחותינו ליהנות מהצעות ייחודיות וממבצעים מקומיים".
שי דרחי, ראש החטיבה הקמעונאית של וריפון ישראל: "הידע הצבור בפתרונות גזית של וריפון וריפון נבנה במשך 15 שנה על פי דרישותיהם של הרשתות הקמעונאיות המובילות בישראל.
הפלטפורמה הרחבה שנבנתה מאפשרת לנו כיום לבצע הטמעה מהירה בגמישות מרבית לצרכי הלקוחות.
הפתרון שהוטמע ברשת אפריל 'נתפר' לצרכים הייחודים של הרשת, ומעניק לרשת כלים טובים יותר להתחרות בשוק".