קופות ממוחשבות מהוות פתרון טכנולוגי המקנה לבית העסק, (חנות בודדת או רשת חנויות קמעונאיות), יתרון תחרותי ברור.
קופה ממוחשבת מכסה את כל הפעילות הקמעונאית החל מעמדת המכירה הבודדת (POS) דרך עמדת ניהול החנות או מרכז הרשת במקרה של רשת חנויות קמעונאיות.
באמצעות קופה ממוחשבת ניתן לבצע באופן אוטומטי,בלחיצת כפתור, פעולות מפתח המתחייבות בכל עסק קמעונאי : ניהול קטלוג פריטים, ניהול מלאי ורכש, תעודות משלוח, ניהול ספקים, ניהול עובדים, הדפסת תוויות בר קוד והפקת דו"חות רווח.
קופות ממוחשבות מתקדמות דוגמת קופות גזית, מציעות בנוסף לתכונות הבסיס, פתרונות תוכנה מתקדמים וכלים זמינים לניהול יעיל של בית העסק, בהתאם לצרכיו המיוחדים ובהתאמה.
אחד מהכלים האלו המותאם לרשת חנויות רבת סניפים, הוא מערכת להגדלת הפדיון על ידי דרבון אנשי המכירות.
Gazit Shark - דרבון אנשי מכירות
גזית שארק היא מערכת חכמה המתחברת מצד אחד לקופה ממוחשבת ומצד שני מציגה מידע רציף, עדכני ואמין לצוות המוכרנים בחנות למנהלי אזורים ולמנכ"ל.
המערכת מעבירה מסרים לדרבון קופאים ומוכרים בחנות, ע"י הצגת יעדים באופן רציף במהלך יום העבודה.
דרבון אנשי המכירות מתנהל בשתי רמות :
1. מערכת מסרים - המציגה לאנשי המכירות הודעות רצות הנשלטות ממרכז הרשת בהתאם להגדרות של זמן, תאריך וסניף.
2. מערכת יעדים - הצגת נתוני מכירה בזמן אמת לקופאים ואנשי המכירות בהתאם ליעדים שהוצבו בפניהם.
מערכת דרבון אנשי מכירות Gazit Shark, המותאמת לקופות ממוחשבות גזית, תומכת בנתונים ברמת עסקה לאיש מכירות, יעדים אישיים או יעדים קבוצתיים לרבות שילוב ביניהם. כמו כן המערכת תומכת באפשרות להציב יעדים לפי פריטים נבחרים, ובדיקת האפקטיביות כלומר, איך השפיע היעד על מחזור המכירות ברמת הרשת וברמת החנות.
גידול במחזור המכירות
הנסיון מלמד כי ברשתות בהן פועלת מערכת לדרבון אנשי מכירות, השפה הארגונית משתנה למכוונת מכירות ויעדים ובהתאם גם הפדיון.
- איש המכירות יכול לבדוק את עצמו ביחס לאנשי מכירות אחרים ולשפר ביצועים.
- מתעוררת תחרות המעודדת למצוינות.
- קיימת אפשרות למתן תמריצים מהירים ונקודתיים במהלך יום העבודה.