סקרים
כל פרסום טובמתחיל בעריכת סקר נכון.
תשובות לשאולות כמו:
מה חשוב לקהל היעד שלך?
מהדעתו על סוג כזה של מוצר או שירות?
איפה הוא היה מחפש אותו?
האם בכלל יש לוצורך בסוג כזה של מוצר או שירות?
איזה סוג של רגש הוא מביע כשמדברים איתו עלהמוצר או השירות?
הן רק חלק קטן מהדברים שאתה ממש רוצה לדעת על קהל היעד שלךלפני שאתה מתחיל להוציא הון על שיווק המוצר ופרסומו.
עריכת סקר בצורה הנכונה,ניתוח נכון שלו, והבנה אמיתית של קהל היעד שלך הם המפתח להצלחת הפרסום שלך וכמובןהצלחת העסק והגדלת המכירות שלך.
הטכנולוגיה של עריכת סקרים שנותנים לך תוצאותמדויקות לגבי העדפותיו של קהל היעד שלך, מורכבת מכמה שלבים וכשמיישמים אותה נכוןבסקר, תוצאות הפרסום שלך יצדיקו את ההשקעה שאתה משקיע בעשיית הסקר.
לנו בממצ'יקיש את הידע בטכנולוגיה המיוחדת הזו של עריכת סקרים, בדרך שאתה תוכל בקלות רבה לפגועבול לדעה של רוב קהל היעד אליו מכוון הפרסום שלך.
מרגע שיהיו בידיך תוצאות הסקר,כל פרסום שתבחר לעשות ישיג תוצאות הרבה יותר גדולות וקהל היעד שלך יגיב באהדה רבהכלפיו וזה יתבטא בכמות הטלפונים שתקבל למשרד של אנשים שרוצים לדעת עוד על המוצר אוהשירות שלך.
והרי בשביל זה אתה משקיע בפרסום. לא?...
אם החומר שאתה מפרסם אמור לכלול גם תמונה,תעשה גם עליה סקר!
תבחר מספר תמונות שנראות לך מתאימות לחומר שאתה רוצה לפרסם,הראה אותם לקהל היעד שלך.
תשאל את השאלה הבאה:"מה את/ה מרגיש/ה שאת/ה צופה בתמונה?
הסקר יתן לך את התשובות של מה שקהל היעד שלך רוצה ומבקש.
בצורה כזו עובדים בחברות הגדולות זו הסיבה שהן נשארות לנו בזכרון.