אם החברה המסחרית שלכם מייצרת ו/או מייבא ו/או משווקת גם לקהל יעד צעיר של ילדים ונוער או בעיקר לקהל יעד צעיר, בין אם מדובר על מותגי אופנה, אלקטרוניקה, מזון ומשקאות ושאר המוצרים והמצרכים אותם רוכים הצעירים ישירות או אותם הם תובעים מההורים שיקנו להם, פרסום באינטרנט הוא הערוץ הנכון ביותר לקדם את המכירות ממגזר זה.
מדוע פרסום באינטרנט הוא המדיה הממוקדת הטובה ביותר?
צעירים גולשים באינטרנט שעות על גבי שעות. הם אוהבים את האינטרנט, הוא זמין להם והוא חינמי. פרסום באינטרנט בעצם פונה למגוון הרחב של הילדים ובני הנוער ללא כל קשר לחברת הכבלים לה יש מנוי בבית (הוט או יס אם בכלל) ולא קשור לכמות הערוצים המשודרים. כמו כן, יש בתים אליהם מכניסים עיתונים, עיתונים יומיים, עיתוני נוער או מגזינים מקצועיים ויש כאלה שלא לכן פרסום באינטרנט הוא בוודאות ערוץ הנגיש לכולם. כמו כן, פרסום באינטרנט מתאפשר בצורה יעילה בשל העובדה שהאינטרנט בנוי מאתרים בסגנונות שונים הפונים לקהלים שונים.
ילדים גולשים באתרים של ילדים ובני נוער באתרי נוער. לא צריך לעשות עבודת מחקר רצינית בכדי לאתר אותם, ברור מהגדרת האתר מי גולש בו. לכן, באמצעות פרסום באינטרנט ניתן להגיע ישירות לקהל של ילדים וכן ישירות לקהל של נוער - כך שבעודם גולשים באתרים החביבים אליהם, מורידים מוזיקה, צופים בסרטוני וידיאו או מצ'וטטים עם חברים, אתם יכולים להתחיל לטפטף להם מסרים שיווקיים כך שמבלי שהם יבחינו - הם יגלו עניין במוצרים.
מדוע פרסום באינטרנט עובד מהר יותר על צעירים?
פרסום באינטרנט הוא בכלל ערוץ פרסום בעל אפשק ההשפעה המידית ויכולתהתגובה המידית. כאשר אדם יושב באוטו שלו בפקק תנועה במחלף איילון דרום ושומע על פרסומת על מוצר מסויים, גם אם הוא משתכנע, גם אם הוא אוהב את הפירסומת ומאמין בה, גם אם הוא רוצה את המוצר כאן ועכשיו - אין לו דרך לפעול כי הוא תקוע בפקק.הוא אולי יהיה מסוגל לקפוץ לסופר או לסופר פארם או לקניון הקרוב בהמשך היום ולרכוש אבל לא בטוח עד כמה מהר הוא יפעל ואם לחשק שעוררה הפרסומת תהיה השפעה לאורך זמן.
כאשר מדובר על פרסום באינטרנט, קמפיינים בנויים כך שהם מובילים למיני סייט, דפי נחיתה,עמודי בית של אתרים כך שניתן ישירות להזמין את המוצר ולשלם עליו באמצעות אשראי או להשאיר את הפרטים בחברה ונציג שירות מטעמם יחזור במידית ועוד. זהו מודל שמאפשר תגובה מידית ולכן אפקטיבית בעיקר עבור ילדים ונוער אשר פועלים בפזיזות, באימפולסיביות ויש להם צורך לענות על סיפוקים מידים.
מדוע פרסום באינטרנט הוא מהיר יותר ויעיל יותר מהמדיות הפרסומיות המתחרות?
פרסום באינטרנט בעיקר במדיות החברתיות הוא פרסום ויראלי. בעוד שמדיות אחרות מתחרות (כגון שלטי חוצות ותשדירי רדיו) פונים רק למי שנחשף לפרסומת ישירות, פרסום באינטרנט מופץ כמו וירוס. מספיק להגיע לילד אחד שיתלהב מהמסר, מהעיצוב, מהמוצר או מהדוגמנית - הוא כבר יעביר לכל החברים שלו וכל אחד - יעביר הלאה לחברים שלו...
אם אתם מחפשים שירותים טובים לאתר שלכם, ודאי חשבתם כבר בעצמכם כבר על כמה. שירותי בניית אתרים ושירותי אחסון אתרים הם שירותים בגדר חובה, וככל שתקדימו לבצע עסקאות לרכישת שירותים אלו - כך ייטב. אך לאחר מכן מתחילה העבודה האמיתית, וכאן צריך לבחור בקפידה את השירותים הנוספים כמו קידום אתרים , תכני כתיבה שיווקית , ניהול קמפיין שיווק באינטרנט ועוד. חשוב מאוד מאוד לבדוק כי החברה בה אתם נמצאים היא חברה אמינה ומקצועית. לא כל מקדמי האתרים הקיימים היום בשוק הם בוגרי קורס קידום אתרים מקצועי. חלקם למדו את התחום בכוחות עצמם, או התחנכו אצל מקדם אתרים מקצועי. אם חשוב לכם שאיכות הקידום תהיה מוצלחת, בדקו את איכות החברה. שיהיה בהצלחה!