בגדי ילדים עוברים בדרך כלל ב"ירושה" משפחתית. תהליך הגדילה של הילד בשנים הראשונות מצריך שינוי תקופתי של המלתחה כיוון שבכל כמה חודשים הילד הקטן גדל במידה. לכן הפכה ה"ירושה" למנהג מוכר ונפוץ. אין הצדקה לקניית בגדים חדשים כל הזמן ולכן מעבירים את הבגדים הקטנים לילדים החדשים במשפחה ובכך חוסכים כסף.
מנהג זה ממשיך להיות נפוץ גם כיום, אך אט, אט מצליחות חברות האופנה למשוך אליהן בחזרה את קהל היעד ומשכנעות אותו ששווה לו לקנות בגדי ילדים חדשים. מיתוג, מחיר וחווית קנייה משופרת הופכים את אופנת הילדים למוצר מבוקש.
כיום כמעט בכל חניון או מרכז מסחרי תוכלו למצוא חנויות המתמחות בהלבשת ילדים. ביגוד קיץ וחורף, הנעלה, בגדי ים, ספורט ועוד והכול רק לילדים וילדות. חנויות מעוצבות אשר בנויות במטרה למשוך את קהל היעד העיקרי הלא הוא האמהות.
מותגי אופנה גדולים כמו Fox, Honigman ו Zara זיהו את הפוטנציאל הטמון באופנת ילדים ומיהרו להשיק קווי אופנה חדשים לילדים מגילאי 3 ומעלה. הרעיון העומד מאחורי אופנת הילדים הוא הברקה שיווקית, הורי הילדים מעדיפים לקנות לעצמם בגדים על פי צו האופנה הכוללים בעיקר מותגים כך גם יעדיפו לקנות לילדיהם הקטנים בגדי ילדים הנתפשים איכותיים יותר בעיניהם. הורים שמעדיפים בגדי ילדים של Fox kids, יעדיפו לקנות לילדים שלהם בגדים חדשים מאשר להלביש אותם בבגדים הישנים של בן הדוד שלו.
ריבוי החנויות וקווי האופנה פיתח תחרות בענף בגדי הילדים, כידוע לכולנו תחרות טובה בעיקר לקהל הלקוחות, כי כאשר ההיצע גדל המחיר חייב לרדת ובכך הדילמה אשר היוותה את הגורם העיקרי למסירת הבגדים בירושה הפכה לפחות רלוונטית, המחיר נמוך יותר וההוצאות על בגדים קטנות.
על פי מצבו הנוכחי של השוק כיום, זו רק שאלה של זמן עד שייכנסו לשוק בגדי הילדים שחקנים חדשים. כאשר הצרכן הישראלי משקיע כל כך הרבה מכספו על בגדי ילדים, היזמים יתפתו להכניס מותג חדש לשוק.
אתר תגובות הוא מדריך עסקים שמביא לכם בנוסף למאגר עסקים מלא ומעודכן גם תגובות שכתבו גולשים על העסקים המופיעים בו.
בתחום בגדי ילדים תוכלו למצוא עשרות עסקים ברחבי הארץ, כולל דירוגים של גולשים.