למה חשוב בכלל לכתוב מאמר ומילים על שולחנות מנהלים אתם תוהים?
כולי תקווה כי במאמר זה אצליח לגרום לכם להבין למה ואת החשיבות שיש לשולחנות מנהלים על האווירה השוררת במשרד המנהל ובעסק כולו.
שולחן העבודה של המנהל הוא החלק המרכזי ביותר במשרד שלו, הוא תופס הכי הרבה שטח מהחדר ומשדר הכי הרבה על המנהל עצמו והחברה כולה.
במידה והנכם מנהלים אתם צריכים לדעת שלא מעט קורה כי תצטרכו לנהל במשרדכם ישיבות צוות, דיונים, חוות דעת ותכנונים, הרצאות ומה לא עם צוות העובדים שלכם בחברה, יתרה מכך - יכולות להיווצר לא מעט סיטואציות בהן תצטרכו לארח לקוחות של החברה במשרדכם - לא תרצו להרשים אותם? הרי שולחנות מנהלים זה הרבה יותר מרהיט, זה יוקרה.
השולחן הוא הדבר הבולט ביותר במשרד ולכן הכי חשוב להקפיד להשקיע בו את המאמצים כך שישדר את האווירה הטובה ביותר שאפשר.
במידה ומשרדכם קטן יחסית, תצטרכו להשתמש בשולחן קטן ועל-מנת שלא לגרום לתחושת חנק, כדאי לשלב עליו פלטת פלסטיק נצמדת שתשדר אווריריות ונוחות, על אף התנאים הפחות אידיאליים. במידה ומשרדכם גדול תצטרכו להשתמש בשולחן כמה שיותר מרשים - עדיף עשוי מעץ דובדבן או אלון בצבעי חום-מייפל.
חשוב מאוד כי תקפידו שהשולחן יהיה גדול מספיק בשביל לאכלס בו את כל עובדי החברה במקרה של ישיבות וכי הנוחות עליו תהיה מקסימאלית כך שרגלי השולחן או הדפנות לא יפריעו ליושבים ברגליים.
אחד הדברים החשובים ביותר להדגשת הייצוגיות שלכם כמנהלים דרך השולחן, הוא להראות לעובדים וללקוחות שאתם עובדים עם סדר וארגון. סדר מראה על מקצועיות ובלגן יגרום אינסטינקטיבית לתחושה כי אותו מנהל לא באמת יודע מה הוא עושה.
לשם כך ישנם אביזרי עזר בשולחן המאפשרים לכם לשמור על סדר השולחן - כוננית מגירות משתלבת אשר בה תוכלו לאכלס את כל הניירת, חור להכנסת כאבלים של מחשבים וכד', מגש להצבת המקלדת והעכבר ואפילו שילוב של מסך המחשב על השולחן כך שתוכלו גם להסתכל עליו בנוחות מבלי לאמץ את הצוואר.
מלבד הרושם שכדאי שתשרו על העובדים והלקוחות שלכם, חשוב לא פחות שתרגישו בנוח אתם במשרדכם, הרי אתם נמצאים שם רוב שעות היום. על כן התייעצו עם מומחה לפני בחירת השולחן, בדקו אותו קודם ותוודאו שעשיתם את הבחירה הטובה ביותר בשבילכם, בשביל הלקוחות והעובדים ובשביל החברה כולה.