יותר ויותר עסקים כיום נעזרים בשירותי מודיעין עסקי המתבצעים בידי בלש פרטי. שלא כמו פעם, ריבוי העסקים המתחרים בכם והצורך להשיג עליונות בשוק, הוא מהותי מאין כמותו. עם לא תישארו עם היד על הדופק ואם לא תישארו מעודכנים, בסופו של דבר תביאו לירידה במתח הרווחים של העסק, מיעוט לקוחות רלוונטיים ואפילו קריסה. רצוי לתת את העבודה לא בידי יועץ עסקי אלא בידי חוקר פרטי בעל משרד חקירות פרטיות.
מעקבים לצורך מודיעין עסקי
מודיעין עסקי מצריך מעקב תמידי אחר המתחרים ואתם לא יכולים להרשות לעצמכם להירדם בשמירה. המעקבים נעשים באמצעות החדרת לקוחות סמויים, מעקב אחר פרסומות בעיתונות ובאמצעי המדיה אחר התנהלות המתחרים, מעקב אחר המבצעים שלהם בזמן אמת על מנת שלא תישארו מאחור ותצטיירו פחות אטרקטיביים מהם, בדיקת הנפקת מניות בבורסה של היריב, אסטרטגיות שיווק וכול זאת על מנת לקבל תמונה כוללת ועדכנית ולפעול על פי הנתונים.
כיצד יסייע לכם מודיעין עסקי?
מודיעין עסקי הנקרא גם מודיעין תחרותי יזהה את המתחרים הפוטנציאלים שלכם על מנת שלא יפגעו בפעילות העסק שלכם, יזהה איומים על הארגון, באמצעות מידע עסקי תוכלו לפתוח בפניכם ערוצים חדשים, הזדמנויות עסקיות לא רק בארץ, אלא גם במדינות אחרות. מודיעין עסקי מזהה כיצד היריב פועל, כיצד פועלים מתחרים טריים בשוק אך גם וותיקים יותר, מהם המוצרים אותם משווק העסק המתחרה, מהם הטכנולוגיות בהם הוא משתמש ואילו מוצרים חדשים הוא מפתח או עומד לפתח, מעקבים אחר הפרסומים שלהם, מבצעים והנחות,גיוס עובדים בכירים ועוד.
מדוע מידע עסקי כה משתלם?
בסופו של דבר, מודיעין עסקי טוב מניב גם תוצאות טובות. מודיעין עסקי איננו זמני ואיננו נקודתי אלא הליך מתמשך, ורצוי לבצע אותו על בסיס קבוע. ניתוח הנתונים בזמן אמת משול לבניית פאזל המורכב מעשרות חלקים, לאחר שסיימתם להרכיבו, תקבלו את התמונה כולה, ועל פיה תוכלו גם לפעול. המטרה העיקרית - תחרות הולמת למתחרים ומיתוג העסק שלכם בשוק.