מעצב תעשייתי מאז ועד היום
מעצב תעשייתי עליו מונחת האחריות העיצובית, ודרך המחר של חברות מסחריות. הן תולות את התקווה הבאה של החברה על ידי השכרת שירותיו של מעצב תעשייתי.
מעצב תעשייתי בעל מסוגלות לשלב כישרון לבין ידע עסקי נרחב ובתוך כך גם שיווקי מאוד.
יש מן חובה לכל מעצב תעשייתי למנות מספר פרמטרים בדרך לעיצוב המוצר הבא של החברה.
המיתוג הוא חלק מאוד נכבד בעיצוב ופיתוח מוצר, יתרה מכך היצירתיות צריכה לעלות על כול דמיון ולהיות מסוגלת בו זמנית להיות שיווקית. האסתטיקה היא חלק בלתי נפרד מעבודתו של מעצב תעשייתי לכך הוא שם דגש גדול אחד.
פעמים רבות אנו זוכים לראות מוצרים נקיים מכיתוב כאשר רק סימן היכר אחד נמצא עליהם. חשיבה אסתטית זו בעיצוב מוצר מאוד משפיעה בימים מודרניים אלו. ואפילו הביקוש לעיצוב מוצר בעל אסתטיות בולטת יכולה להביא להצלחה גדולה של חברות רבות.
מעצב תעשייתי - ההיסטוריה
מעצב תעשייתי לא היה מושג או מקצוע כזה בתחילת המאה. מאידך, היו מספיק רעיונאים שהמציאו אריזת ומוצרים גם בלי להיות מעצבים תעשייתיים. במאה ה- 19 התעשייה החלה את דרכה המסחרית ובמרוצת הזמן עד היום היא הופכת למודרנית ומתקדמת יותר.
בתוך כך, הביקוש למעצבים תעשייתיים ולמקצוע נכסף זה גובר ונידרש בכול המדינות המערביות המודעות היטב לייצור בכמויות מסחריות. מעצב תעשייתי הוא סוג של אמן רק בלי צבעי גועש אלא עם הרבה מחשבה צבעונית. כיום שאתם רוכשים מוצרים שונים שלא תחשבו שמכונה בעלת שבלונה אחראית לעיצובו של המוצר אלא יש מי שחשב על זה קודם , והוא ללא ספק מעצב תעשייתי.
מעצב תעשייתי ממנף את החברה
כול חברה מסחרית גדולה, רוכשת את שירותיו של מעצב תעשייתי או במרים אחרים מעסיקה אחד או כמה מעצבים בשורותיה. התחרות בין החברות היא גדולה ואף קשה. ועל כן, חשוב שמוצריה יהיו בולטים יותר מאחרים ויגנבו את העין הקונה אותם כול פעם מחדש.
מעצב תעשייתי מקצוען, יכול למנף חברה לרמות בלתי מוסברות. מה שכול חברה חושקת בהצלחה ולהטביע חותם במוצריה.