חפש מאמרים:
שלום אורח
01.06.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ניקיון ופוליש

מאת: אוריניקיון01/08/20111032 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

ניקיון, פוליש לרצפה

לא משנה עד כמה נקפיד על ניקיון שוטף של רצפת הבית שלנו, כל רצפה תישחק בסופו של דבר ותאבד את המראה המבריק שלה. גם עם נקפיד על שטיפה יומית של הרצפה, ואפילו ניעזר במכונת ניקיון מקצועית, לא נוכל להחזיר את גלגלי הזמן לאחור וליהנות שוב מרצפה בוהקת כמו חדשה. כדי להבריק את הרצפה שלנו באמת, דרוש הרבה יותר מסתם ניקיון. דרוש פוליש לרצפה.

פוליש לרצפה – הרבה יותר מניקיון, שמוסיף לרצפה המון

ניקיון רצפות רגיל, באמצעות סחבה או מכונת שטיפה מקצועית, מצליח להסיר רק את שכבות הלכלוך העליונות של הרצפה שלנו. ניקיון רגיל לעולם לא יצליח להיפטר מהכתמים העמוקים שחדרו לשכבות הפנימיות של אריחי הרצפה שלנו. ניקיון רגיל גם לעולם לא יצליח להיפטר מסימני שחיקה, שריטות ושאר פגמים חיצוניים באריחים, ובוודאי שלא יעניק לרצפה שלנו שכבת הגנה. את כל אלו יכול להעניק רק פוליש לרצפה.

פוליש לרצפה הוא הרבה יותר מפעולת ניקיון. פוליש לרצפה נועד לקרצף ולהבריק את אריחי הרצפה, תוך כדי הסרת כתמים עמוקים וטיפול בסימני שחיקה, גרירת רהיטים, שריטות ושאר חבלות. זאת ועוד, הפוליש מצפה את אריחי הרצפה בשכבת מגן ייחודית, שגם מעניקה לרצפה ברק יוצא דופן וגם מגנה עליה מפני פגיעות עתידיות.

כל רצפה והפוליש שלה

כשמדובר בניקיון פשוט של רצפות, אין לנו יותר מדי התלבטויות. אף על פי השפע המגוון של נוזלי הניקוי שקיים בשוק, בחירתנו בדרך כלל מסתכמת בנוזל הריחני ביותר, ולעיתים גם הזול ביותר. אולם כשמדובר בבחירת פוליש לרצפה, הבחירה בסוג הפוליש היא קריטית, שכן לא לכל רצפה מתאים כל סוג פוליש.

·         פוליש קריסטל – מתאים בעיקר לרצפות העשויות מאריחי שיש או אבן. הוא אינו מתאים לרצפות גרניט פורצלן וגם לא לרצפות החשופות לקרני השמש (שכן אלו שוחקות את הפוליש במהרה).

·         פוליש אקרילי – מיועד בעיקר לרצפות שמשרתות אנשים רבים, כמו בחנויות, במשרדים ובמפעלים, ועשויות מחומרים כמו PVC. גם פוליש לרצפה זה אינו מתאים לרצפות גרניט פורצלן.

·         פוליש וקס – מתאים לכל סוגי הרצפות.

מי יפלש את הרצפה שלי?

כשמדובר בניקיון רצפות רגיל, כל חברת ניקיון תוכל לנקות את הרצפה שלנו בהצלחה מרובה, שכן ניקיון רצפות רגיל אינו דורש כלי עבודה מיוחדים, ידע או מיומנויות ספציפיות. לא כך הדבר כשמדובר בפוליש לרצפה. חשוב לזכור שפוליש הוא לא ניקיון, ולא כל חברת ניקיון מסוגלת או יודעת איך לבצע פוליש לרצפה.

·         רק חברה המתמחה בביצוע פוליש לרצפה מחזיקה בידע המקצועי הדרוש כדי לבצע פוליש, ובעיקר כדי להתאים את סוג הפוליש לרצפה שלכם. ידע זה חיוני כדי לא לגרום לרצפה שלכם נזק.

·         רק חברה המתמחה בביצוע פוליש לרצפה מחזיקה בציוד הדרוש כדי לבצע פוליש איכותי ומקצועי. רק באמצעות מכונות פוליש ייעודיות ניתן לבצע פוליש אחיד, שיבריק את הרצפה שלכם ושיגן עליה לאורך זמן.

·         רק בחברת פוליש מקצועית עובדים אנשים היודעים כיצד להפעיל מכונת פוליש לרצפה וכיצד לבצע את העבודה מבלי לפגוע ברצפה: עבודה על כל אריח בנפרד, הקפדה על כיסוי אחיד, הימנעות מהפעלת לחץ רב מדי כנגד המכונה כדי לא לשרוט את האריחים ועוד.

אז אם אתם מעוניינים ברצפה שהיא גם מבריקה וגם נקייה – חברת פוליש מקצועית היא הכתובת היחידה עבורכם.

 



תגיות המאמר: ניקיון, פוליש


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אורי

מאת: אוריבריאות נשים04/11/161797 צפיות
בין אם זהו ההיריון הראשון שלך או שכבר הבאת ילדים לעולם, חשוב שתדעי על כלי פשוט ויעיל שנמצא ברשת האינטרנט. מדובר במחשבון שמאפשר לך לדעת מייד מהו גיל ההיריון שלך,...

מאת: אוריניתוחים פלסטיים04/11/161802 צפיות
ניתוחים פלסטיים הפכו עם השנים להליכים נפוצים ושכיחים בכל העולם, וגם בישראל עוברים אותם בכל שנה אלפי מטופלים. בדרך כלל, המטרה העיקרית של ניתוחים אלו היא לשפר את המראה החיצוני של המטופל....

מאת: אוריבריאות נשים02/11/161676 צפיות
עד לפני מספר שנים, מידע מקצועי על הריון ולידה ניתן היה להשיג רק מרופאי הנשים. כמו כן, כל אישה השיגה מידע מחברות ובנות משפחה, שאמנם לא היה תמיד בחזית הקדמה הרפואית אך בכל זאת הועיל. ואולם, כיום ישנה עוד דרך חשובה לאיתור המידע הרלוונטי דרך אתרי בריאות שונים שפועלים ברשת האינטרנט.

מאת: אוריבריאות ורפואה כללי21/10/161382 צפיות
קשה למצוא אנשים שאוהבים לבקר אצל רופא שיניים, ולא בגלל השירות או היחס המקצועי. האמת היא שהישיבה לאחור על הכורסא, והעובדה שמחדירים מכשירים שונים ומשונים לתוך הפה – יוצרות חוויה לא נעימה. אמנם, מרבית האנשים מצליחים להסתדר עם התחושות הללו ולשאת אותן בהצלחה...

מאת: אוריבריאות נשים14/09/161928 צפיות
במאמר זה אסביר על כל שבועות ההריון בכלליות. נשים אשר נכנסות להריון, נתונות למעקבים בכל שלבי ההריון אצל רופא הנשים שלהן. מה צריך לבדוק? מנתי ניגשים לרופא? אילו דברים יכולים לצוץ בדרך? כל זה ועוד במאמר הבא על הריון, לידה, ביוץ ועוד'.

מאת: אוריטלפונים סלולריים11/09/163898 צפיות
אם יש לך חיבה לטכנולוגיה, לגדג'טים ובעיקר למכשירים ניידים, למה לא להפוך תחום מעניין למקצוע מבוקש ומכניס. כדי להשיג את המטרה צריך להשתתף בקורס טכנאי סלולר וטבלטים במכללת אינטלקט אקדמון, שיקנה לך בתקופה קצרה את כל הכלים הנחוצים.

מאת: אוריניתוחים פלסטיים03/08/161692 צפיות
הסרת שיער בלייזר היא אחת השיטות הנפוצות ביותר כיום להסרתן של שיערות מכל אזורי הגוף. היא נחשבת בטוחה ויעילה יחסית, וכרוכה במספר טיפולים שלאחריהם יידרש לעיתים המטופל להגיע לפגישות השלמה. למעשה, מטרתה היא להסיר את השיער הבלתי רצוי לתמיד, וזאת באמצעות הריסת הזקיקים על ידי קרן אור מרוכזת (לייזר). אם גם אתם שוקלים לבצע הסרת שיער במכון זה או אחר, כדאי שתדעו תחילה כמה פרטים חשובים הנוגעים להליך.

מאמרים נוספים בנושא ניקיון

מאת: רוני הכהןניקיון26/10/211507 צפיות
משרד לא מנקה את עצמו, והעובדים שנמצאים במשרד אולי אמורים לדעת לשמור על הסדר והניקיון אבל לא לדאוג לפעולות הניקיון השונות באופן יומיומי

מאת: yoni romניקיון31/05/181275 צפיות
האם הגיע הזמן לקנות ספה חדש או שאפשר עדיין ל"הציל" אותה? ואם כבר, איך בוחרים חברה מקצועית לניקוי ספת הבד?

מאת: רוני הכהןניקיון13/05/181326 צפיות
אחד מן הדברים שמאוד חשובים הוא שמירה על המקום של העבודה נקי ומסודר

מאת: רוני הכהןניקיון12/11/171817 צפיות
מה קורה כשאר הניקיון הזה הוא דבר אשר צריך להישמר באופן יציב גם במקום של העבודה שאליו מגיעים המוני אנשים כל יום מחדש ושם הם נמצאים לטווח של שמונה שעות ואף יותר מכך בממוצע? את הפעולה של הניקיון חלק ניכר מבצעים על ידי חברות ניקיון משרדים בתל אביב שם יש ריכזו גבוה של בתי עסק בצורה בולטת.

מאת: נריה שמואליניקיון21/08/171969 צפיות
מה חברות ניקיון יכולות לעזור לאדם הפשוט?

מאת: שלום כהןניקיון02/08/171661 צפיות
יש לא מעט דברים בחיינו שכולנו יודעים שעלינו לעשות אך לא נוח ולא נעים לנו להתעסק בהם. לדוגמה: ניקיון. מי לא היה רוצה שהבית שלו יהיה נקי יותר? ומי לא היה רוצה שהמשרד שלו יהיה מרשים מבחינת הניקיון והסדר? עם זאת, לא קל לענות על השאלה כיצד נוכל לשמור על הסדר ועל הניקיון בכל המרחבים שבהם אנחנו נמצאים כך שאתם ממש לא היחידים שמוטרדים מהעניין הזה. אפשרות טובה יכולה להיות הזמנת שירותיה של חברת ניקיון מקצועית כי חברה כזאת יכולה לעשות עבורכם את כל העבודה. חברת ניקיון מובילה תוכל להגיע לביתכם או לכל נכס אחר

מאת: רוני הכהןניקיון02/12/161620 צפיות
צריכים להתמודד עם שלבים לא פשוטים החל מבחירת איש מקצוע לעבודת השיפוצים, להתמודד עם השיפוצים עצמם שכוללים רעש ולכלוך שמצליחים להגיע לכל חדר מחדרי הבית, ולבסוף לחזור אל השגרה רק על מנת לגלות כי הבית פשוט מאוד מלוכלך. איך מנקים?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica