שירותי ניקיון למשרד שלכם תיקחו מהרבה סיבות מובנות לכולנו. אך יש סיבה חשובה מאוד שלא נותנים לה את החשיבות הראויה..זה השירות שלכם מול הלקוח שלכם!
עסק שנותן שירות פרונטלי ורוצה באמת ליצור רושם מכובד ומקצועי על הלקוח
חייב להתחיל בראש וראשונה עם ניקיון המשרד , סדר והיגיינה.
היגיינה אישית כמובן שאת זה רובנו מיישמים
והיגיינה סביבתית שמעטים מבין נותני השירות מייחסים לה את החשיבות הראויה.
שולחן ומשטח עבודה שאינם נקיים ומאורגנים , אינם רק מורידים באיכות השירות והעבודה שלנו
אלא יוצרים רושם לא מכובד אצל הלקוח.
המעניין הוא שכשאנו נזקקים לשירות מצד משרדים וחברות מובילות שחורטות על דגלם את סמל השירות בכל הזדמנות כמו סניפי בנקים, נקודות מכירה מסוימות של חברות סלולר ועוד רבים וטובים,
אנו נתקלים ברוב המקרים בסביבת עבודה מאובקת ובהחלט לא נקייה,
המקלדות מלאות בסימנים ופירורים מהארוחות של החודשים האחרונים, הטלפון כבר מזמן לא בצבע המקורי, המחשב מעוטר בכתמים ואבק.
בהחלט לא מזמין ולא נוח ללקוח.
בכל חברה כזו מחזיקים שירותי ניקיון של חברת ניקיון זו או אחרת ותקציבים לא קטנים מופרשים לטובת הנקיון,
העניין הוא שלא מספיק לקחת חברה שתספק שרותי נקיון למשרד, צריך לבחור חברת ניקיון עם קבלות ונכונות
ולא פחות חשוב להגדיר משימות ומטלות ניקיון קבועות – ניקיון מוצריי אלקטרוניקה כמו פקסים ומחשבים שצוברים אבק ולכלוך.
ניקיון דלתות ידיות, כתמים מטרידים מקירות המשרד, ניקיון קורי עכביש ובתי מנורה.
אלו ועוד הם דברים חשובים. שירותי ניקיון מחברת ניקיון טובה כוללים נקיון זה
נקודה נוספת אלמנטרית וחשובה הרבה יותר שתקפידו עליה זה- שירותים נקיים ונעימים ללקוחות.
במשרדים רבים הריחות וחוסר ההיגיינה שבשירותיי הלקוחות מטרידים וגורמים לחוסר נעימות בלשון המעטה.
כשחברת הניקיון נותנת דגש מיוחד ומשקיעה מספיק זמן בניקיון השירותים כולל האסלה מבפנים ומבחוץ, ניקיון קרמיקה, מכשיר לנייר טואלט, כיורים וברזים.. זה מבטל את הכתמים והריחות שמצטברים כתוצאה מהזנחה.
לסיום וסיכום, עסק או כל משרד שמקבל קהל חייב לדאוג לצורכי הלקוחות בראש ובראשונה בתחום הניקיון .
ניקיון למשרד, זה הצעד הראשון בשירות.
בפדנטים שירותי ניקיון דואגים לנקות ביסודיות ולשאיר ללקוחות שלכם ולכם סביבה נעימה ומבריקה.