הקשר בין שירות לניקיון המשרד
כשאתם נותנים שירות פרונטלי ורוצים באמת ליצור רושם מקצועי ומכובד על הלקוח
אתם חייבים להתחיל בראש וראשונה עם ניקיון המשרדים , סדר והיגיינה.
היגיינה אישית כמובן שאת זה רובנו מיישמים
והיגיינה סביבתית שמעטים מבין נותני השירות מייחסים לה את החשיבות הראויה.
שולחן ומשטח עבודה שאינם נקיים ומאורגנים , אינם רק מורידים באיכות השירות והעבודה שלנו
אלא יוצרים רושם לא מכובד אצל הלקוח.
המעניין הוא שכשאנו נזקקים לשירות מצד משרדים וחברות מובילות שחורטות על דגלם את סמל השירות בכל הזדמנות כמו סניפי בנקים, נקודות מכירה מסוימות של חברות סלולר ועוד רבים וטובים,
אנו נתקלים ברוב המקרים בסביבת עבודה מאובקת ובהחלט לא נקייה,
המקלדות מלאות בסימנים ופירורים מהארוחות של החודשים האחרונים, הטלפון כבר מזמן לא בצבע המקורי, המחשב מעוטר בכתמים ואבק.
בהחלט לא מזמין ולא נוח ללקוח.
בכל חברה כזו משתמשים בשירותים של חברת ניקיון זו או אחרת ותקציבים לא קטנים מופרשים לטובת ניקיון המשרד
העניין הוא שלא מספיק לקחת חברת ניקיון למשרד, צריך לבחור חברת ניקיון עם קבלות ונכונות
ולא פחות חשוב להגדיר משימות ומטלות ניקיון קבועות – ניקיון מוצריי אלקטרוניקה כמו פקסים ומחשבים שצוברים אבק ולכלוך.
נקודה נוספת אלמנטרית וחשובה הרבה יותר שתקפידו עליה זה- שירותים נקיים ונעימים ללקוחות.
במשרדים רבים הריחות וחוסר ההיגיינה שבשירותיי הלקוחות מטרידים וגורמים לחוסר נעימות בלשון המעטה.
כשחברת הניקיון נותנת דגש מיוחד ומשקיעה מספיק זמן בניקיון השירותים כולל האסלה מבפנים ומבחוץ זה מבטל הרבה מהכתמים והריחות שמצטברים כתוצאה מהזנחה.
לסיום וסיכום, עסק או כל משרד שמקבל קהל חייב לדאוג לצורכי הלקוחות בראש ובראשונה בתחום הניקיון .
בפדנטים ניקיון משרדים www.pedantim.co.il דואגים לנקות ביסודיות ולהנחיל ללקוחות שלכם ולכם את הצעד הראשון בשירות- סביבה נעימה ומבריקה.