תחום הדילים היומיים נהפך בשנים האחרונות לאחד התחומים החזקים ביותר בשוק – זהו ממש הפך להיות כוח שוק רציני, חברות ומשרדים מעדיפים להציע את שרותיהם דרך אתרי דילים יומיים – פשוט יותר נוח ומכניס להם, כלכלית, לטפל בזה מול אתר שיסדר מאות לקוחות תוך יומיים/שלושה.
אתרי דילים יומיים
אתרי דילים יומיים הם אותם אתרי אינטרנט שמעניקים לכם דבר אחד בלבד – בכל יום דיל יומי חדש, כאשר אנו מגיעים לסף מסוים של לקוחות, הדיל נסגר, וממשיכים הלאה אל הדיל היומי הבא. השאלה הנשאלת היא: האם ישנם גם רעיונות אחרים, מעניינים, לאתרי דילים יומיים מעבר לאותם רעיונות בנאליים ומיושנים?
אז הנה כמה רעיונות מעניינים לאתרי דילים יומיים:
רעיון אחד הוא שילוב של הכנסות עבור כל לקוח שאתם מפנים, מעין תוכנית שותפים, שבה אנו מעניקים לגולש אחוזים מכל מכירה של כל לקוח (גולש) חדש שנכנס לאתר ורוכש מוצר כזה או אחר.
רעיון נוסף, ומעניין, הוא הרעיון של אתרי דילים יומיים ספציפיים, כך לדוגמא – אתר דילים יומיים אך רק למוצרים ספציפיים מאוד, לדוגמא, אתר דילים יומיים המתמחה בטלוויזיות – פותחים את המכירה לאחר שכמות מסוימת של אנשים רכשו את המוצר, ולא לפני זה.
איך הכל התחיל?
הכל התחיל באתר אחד, שכולנו יודעים בדיוק מיהו אותו האתר, אותו האתר הציע דילים יומיים – ובכל יום אך ורק דיל יומי אחד בלבד.
אתר זה הלך והתחזק, והפך להיות אחד מאתרי המכירות החזקים ביותר בעולם, הרעיון כשלעצמו פשוט מאוד ומעניין מאוד – דיל יומי חדש בכל יום, בלי הרבה דיבורים, בלי הרבה התחכמויות!
ומהניסיון שלי...
אני באופן כללי בנאדם הפתוח להרבה מאוד רעיונות חדשים. ניסיתי לרכוש באתרי דילים יומיים כמה מוצרים ובאמת שקיבלתי מוצרים טובים ובמחירים נוחים, לכן – מהניסיון שלי, אני יכול רק להמליץ לכם על אתרי דילים יומיים, אך אליה וקוץ בה:
כאשר מציעים לנו המון מוצרים במחירים זולים, אנו בטעות יכולים לרכוש מוצרים שלא רצינו לרכוש מלכתחילה, במחשבה המוטעית שאנו חוסכים, כאשר, אם לא היינו רואים את המוצר, לא היינו רוכשים אותו...