מתי בפעם אחרונה ראיתם פרסומת של חברת נייק בטלביזיה, או שמעתם ברדיו. כבר מזמן לא ראינו קמפיין גדול של החברה מה לפי דעתכם הסיבות? יש הרבה מסקנות שניתן להסיק מחוסר פעולות שיווק במדינתנו. יכול להיות כי המוצרים כל כך נמכרים טוב שאין צורך להשקיע משאבי פרסום וניתן להסתפק בפרסום מקומי כגון מקומונים וחנויות פרטיות שפונות לקהל הפרטי.
חברת נייק ועולם השיווק:
מיתוג נכון דורש אנשי מקצוע שמבינים עניין. אין ספק שהחברה יודעת למתג את עצמה כל פעם מחדש ובהתאם לזמנים המשתנים בתעשיית הספורט. אם תשאלו אנשים ברחוב מהי חברת הספורט המובילה בעולם, סביר להניח כי התשובה תהיה בכל גדול אחד "נייק".
השיווק האגרסיבי של שנות ה- 80 ותשעים הצליח לייצר באז רחב מאוד שעד היום פרסומות ישנות אנשים זוכרים גם לאחר שנים רבות. בעבר החברה הייתה מונופול ולא היו מתחרים גדולים שיכלו להתחרות במוצרי החברה. כל ילד צעיר חלם על נעלי נייקי אשר היו מעבר לאופנה גם סמל סטאטוס.
היום, לאחר שנים רבות החברה מייצר כמות אדירה של סחורה לכל העולם. רוב ההתמקדות היא על נעלי ספורט אבל כמובן גם בגדים כגון:
· נעליים
· חולצות
· סנדלים
· גרביים
· בגדי ים
· וכמובן ציוד ספורטיבי
נייק תמיד יודעים לייצר מוצרים מיוחדים אשר הקהל אוהב מאוד. יש לקוחות קבועים שמחכים יום אחרי יום עד שפריט מסוים יגיע לחנות. החברה מייצרת בגדים ונעליים בכמויות אדירות אבל תמיד יש פריטים בקולקציה שיש אותם בכמות קטנה וזאת על מנת להציג גם בקו אופנה של החרבה קולקציה לא צפויה שמרעננת את המותג.
רוב הסיכויים שחברה זו תחזיק עוד הרבה שנים בתעשיית הטקסטיל מכיוון שהיא יודעת תמיד לרעננן את הסגנון ולהציג לצרכנים הפתעות רבות בנושא הלבוש. כמעט כל שנה החברה מייצרת בדים חדשים ומיוחדים שמהם תופרים בגדים רבים בקולקציה. צריך לתת כבוד גדול למותג שחוצה את כל היבשות ונוגע ללב למיליוני אנשים בעולם מדי יום. לאתר הרשמי של החברה לחצו כאן.