כל מי שיש לו אייפון (וזה לא מעט אנשים), יודע שבמקביל לשמחה שהוא מביא, צריך לשמור עליו מכל משמר. זאת מכיוון שהוא מכשיר שנוטה להיגנב, הוא שביר ופגיע למדי, ועלויות התיקון שלו גבוהות מאוד. התקלות הנפוצות ביותר הן מסך שנשבר, או שבר בפאנל הזכוכית האחורי שבאייפון. בנוסף המכשיר נוטה להישרט ו/או להיאבד.
פלאפון מודעת לכך, ועל כן היא משיקה שירות חדש שמיועד לתת מענה לעלות האחזקה הגבוהה שנובעת מהתיקונים של מכשירי האייפון 4. ""iSafe+ הוא שירות תיקונים עבור אייפון 4 אשר כולל מקרים של נזקים כבדים, אבדן ותקלות. על שירות זה תקבלו החזר מלא בדרך של שדרוג שיינתן עבור הסמארטפון הבא (עד 950 ₪).
יש לציין שהשירות פתוח רק עבור לקוחות שרכשו את מכשיר האייפון שלהם מפלאפון. באופן עקרוני השירות מוצע ללקוחות הרוכשים אייפון חדש, אך למשך קצת פחות מחודש (עד אמצע יוני) גם לקוחות שמחזיקים את המכשיר מכבר, יוכלו ליהנות ממנו (מותנה בהתחייבות לשירות במשך שנה).
לשמחת בעלי מכשירים אחרים (שהם לקוחות פלאפון), גם אם יש לכם מכשירים מסוג נוקיה N8, סמסונג גלקסי S או בלקברי, תוכלו להצטרף לשירות iSafe+ ולהשתדרג בהמשך למכשיר סמארטפון חדש במחיר מוזל.
כמה זה עולה?
אם תרצו ליהנות משירות התיקונים החדש, תוכלו לעשות זאת תמורת תשלום של 50 ₪ לחודש (X 12). החל מהחודש ה-13 המחיר יעלה ותיאלצו לשלם 60 ₪ כל חודש.
ניתן לנצל את החזר הכסף המיועד לשדרוג החל מחצי שנה לאחר ההצטרפות לשירות iSafe+. אם אתם עדיין מרוצים ממכשיר האייפון שברשותכם, תוכלו לנצל את ההטבה עד 36 חודשים לאחר ההצטרפות. עם זאת, לא ניתן יהיה לקבל את ההחזר אם במהלך התקופה האייפון שלכם נגנב או נהרס עד כדי כך שנאלצתם להחליפו. במקרים אלה תוכלו להחליף את המכשיר שנגנב או אבד תמורת 700-800 ₪ (בנוסף לכך שתדרשו דרך השירות השתתפות במכשיר חלופי).
המתחרות העיקריות של חברת פלאפון הן סלקום, ואורנג'. כתבה מעניינת התפרסמה על מכשירים חדשים בחברת סלקום. חברת אורנג' קיבלה נזיפה לאחרונה ונדרשה לפתוח את נעילת ה-SIM.